* wizarddragon is ermee eens.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 15:37 schreef Cybart het volgende:
Luv 2 U is daarvan echt het beste nummer
zo, jij gaat alle uren volop benuttenquote:Op vrijdag 5 maart 2004 15:55 schreef Waxxer het volgende:
Cybart, ik zal mijn plannen uit de doeken doen.
Ik ga zo naar huis, samen met mijn zusje die uit Groningen komt. Dan ga ik even ruzie met mijn vader maken, voorspel ik, mbt dat inkijken en inlezen enz. Vervolgens zoek ik mijn skikleren bij elkaar en ga ik met de auto weer naar Zwolle. Daar stop ik de dozen van mijn nieuwe stereo in de auto + ook de oude stereo. Dan morgen een mini-reunie in Arnhem met journalistiek studenten uit mijn eerste twee jaar. Zo van wat doe jij nu nou ik werk hier en hier en ik heb hier gesolliciteerd., Ikzelf ben nog bezig
Dan zondag de auto terugbrengen en weer met de trein naar Zwolle.
Wel leuke dingen allemaal dus, wel weer erg veel heen en weer gereis
boetes bij de eigenaar van de auto dumpenquote:Op vrijdag 5 maart 2004 15:58 schreef Waxxer het volgende:
Mja maar ik kan thuis niet slapen ivm verbouwing, en ik moet echt mijn spullen voor vlg week () bij elkaar zoeken. Dus dat wordt even planken met de Clio
ik gun het je...quote:Op vrijdag 5 maart 2004 16:41 schreef Kugari-Ken het volgende:
hoeraaaaaaa, mijn stripboek van 27 euro is eindelijk binnen!
en m'n stage viel niet eens zo tegen vandaag.
zou dit dan toch nog een leuke dag worden, zal iemand mij bellen om te vragen of ik mee uitga?
*gespannen bij de telefoon zit en zachtjes "blokjes" fluistert"
ik gun het mij ook.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 16:47 schreef wizarddragon het volgende:
ik gun het je...
Wat lievquote:Op vrijdag 5 maart 2004 16:48 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
ik gun het mij ook.
Want dan kan ik degene zijn die non-chalant zegt "ach ik heb geen tijd"Tenzij het mijn klasgenoten zijn, want daar zeg ik sowieso al tegen dat ik geen tijd heb.
maar nu heb ik een supercoole relaxte reden, ik moet mijn te-dure stripboek lezen, jeweetwel, het kreng waardoor mensen me voor gek verslijten omdat ik zo bezopen ben om er zoveel piek voor neer te leggen.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 16:54 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Wat liev![]()
Ieder z'n eigen meugquote:Op vrijdag 5 maart 2004 16:56 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
maar nu heb ik een supercoole relaxte reden, ik moet mijn te-dure stripboek lezen, jeweetwel, het kreng waardoor mensen me voor gek verslijten omdat ik zo bezopen ben om er zoveel piek voor neer te leggen.
Dansjes zijn leukquote:Op vrijdag 5 maart 2004 15:41 schreef Waxxer het volgende:
Oehhhhh Biefje!!!!![]()
Een dansje voor mij???
Ik wilde gisteren weer beginnen maar was te laat klaar met schilderenquote:Op vrijdag 5 maart 2004 17:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dansjes zijn leukVanaaf weer voor 't eerst in 2,5 week trainen
Dat wordt afzien.........
Ik hijg me net kapot (Missy Elliot, Don't be cruel) dus ff momentje danquote:Op vrijdag 5 maart 2004 17:16 schreef Waxxer het volgende:
Ang3l wil jij voor mij dansen doen dan? De waxjaja?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |