kan je beter tot maandag wachten!quote:Op zaterdag 6 maart 2004 11:40 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Dat wordt biefstuk vanavond..
Haha 15% van extreem duur...is helaas nogsteeds duur.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 11:40 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Dat wordt biefstuk vanavond..
Shit ja, ik lees niet goed.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 11:43 schreef Cybart het volgende:
[..]
kan je beter tot maandag wachten!
In dat geval stel ik mijn reis naar Eindhoven uit.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 11:52 schreef Great_Expectations het volgende:
Vanavond komt fok-radio vanuit E..
Ik ben niet bij die uitzending aanwezig hoor.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 11:52 schreef beaverhausen het volgende:
Krijgen we dan ook G_E Radio?!
quote:Op zaterdag 6 maart 2004 11:54 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik ben niet bij die uitzending aanwezig hoor..
quote:Op zaterdag 6 maart 2004 12:01 schreef Great_Expectations het volgende:
http://www.theonion.com/news/!
Online je haar laten knippen gaat helaas (nog) niet!quote:Op zaterdag 6 maart 2004 11:58 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik moet nodig naar de kapper, maar heb er eigenlijk geen zin in..
Ik ga zometeen ook. Gana we samen wel. Scheer jij mij, scheer ik jou.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 11:58 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik moet nodig naar de kapper, maar heb er eigenlijk geen zin in..
Bij mijn kapper doen ze niet aan tondeuses.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 12:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ga zometeen ook. Gana we samen wel. Scheer jij mij, scheer ik jou.
Eh... on second thought... hoe ben jij met een tondeuse?
Eeuy! Da's Ericquote:
Ow ok, leuke dingen... uhm... ff denken hoor.... eh... gimem a minute... eh. Pup is bijna jarig? 21. Wordt ie eindelijk volwassenquote:Op zaterdag 6 maart 2004 12:19 schreef Great_Expectations het volgende:
Ang3l, eigenlijk moet je ons ook wel op de hoogte houden van alle leuke dingen, anders krijgen we hier nog het beeld dat er alleen maar Ruzie en Onenigheid is in de boerderij..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |