quote:Op woensdag 10 maart 2004 17:59 schreef Keano het volgende:
qyn ik ga je nu inmaken met mijn ball possession van 70 procent![]()
![]()
Thuis spelende team krijgt 2/3quote:Op woensdag 10 maart 2004 17:59 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
hoe zit dat precies met die inkomsten verdelen?
Bij competitie thuis alles, beker thuis 2/3 & uit 1/3, friendly 50/50.quote:Op woensdag 10 maart 2004 17:59 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
hoe zit dat precies met die inkomsten verdelen?
maarehh ik speel nu toch thuis.. ook al speelde ik als eredivisionist tegen iemand uit divisie 8, thuis is tog thuis? vaag...quote:Op woensdag 10 maart 2004 18:01 schreef Soepkip1980 het volgende:
[..]
Thuis spelende team krijgt 2/3
Uit spelende team krijgt 1/3
Degene die hoger staat aangeschreven speelt UIT
Ik zie dat je supporter bent....kom je ook bij de fok federatie?quote:Op woensdag 10 maart 2004 18:01 schreef Soepkip1980 het volgende:
[..]
Thuis spelende team krijgt 2/3
Uit spelende team krijgt 1/3
Degene die hoger staat aangeschreven speelt UIT
Deze regels gelden alleen in de Beker. Dus niet bij vriendschappelijk en competitie.quote:Op woensdag 10 maart 2004 18:05 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
maarehh ik speel nu toch thuis.. ook al speelde ik als eredivisionist tegen iemand uit divisie 8, thuis is tog thuis? vaag...
Doen jullie nog wat als Fokfederatie????quote:Op woensdag 10 maart 2004 18:07 schreef Lortnoc het volgende:
[..]
Ik zie dat je supporter bent....kom je ook bij de fok federatie?![]()
We zijn nu nog wat klein maar wat we doen willen we eigenlijk gewoon samen met de rest van de hattrickende fokkers doen die (nog) geen supporter zijn. Nu is er iig de cup, in de toekomst denk ik aan een toto, interviewtjes met leden, logo verkiezing e.d. Goede ideeën zijn natuurlijk altijd welkom.quote:Op woensdag 10 maart 2004 18:16 schreef Soepkip1980 het volgende:
[..]
Doen jullie nog wat als Fokfederatie????
*denkt erover voetbalclub tot golfclub om te toveren*quote:Op woensdag 10 maart 2004 18:33 schreef Keano het volgende:
2-1
Ach, een heeft slechts een klapje tegen z'n kin gekregen, die speelt vast snel weer meequote:Op woensdag 10 maart 2004 18:38 schreef DaMadKow het volgende:
Sta inmiddels 5-1 voor, maar wel mijn 2 talentvolle jonge verdedigers uit mijn A-selecttie geblesseerd
Allebei 2 weken uitgeschakeldquote:Op woensdag 10 maart 2004 18:39 schreef qyn het volgende:
[..]
Ach, een heeft slechts een klapje tegen z'n kin gekregen, die speelt vast snel weer mee![]()
Als ik heel eerlijk ben, ik had iets meer verwacht van de spelers die ik nu opstel, vooral omdat m'n middenvelders 2 sterren moeten kunnen halen .. M'n reserveteam is wel slecht in vorm (na staminatraining) .. Elmeri, Mart en Salah hadden 'inadequate' vorm, eentje 'weak' en de rest allemaal poor... En zo te zien voeren ze geen sodemieter uit op het veld als ze in slechte vorm zijnquote:Op woensdag 10 maart 2004 18:48 schreef Keano het volgende:
Dank je! Ben wel benieuwd naar mijn ratingen want ik had gedacht dat jij iets sterker zou zijn aan je wedstrijden te zien die je al had gespeeld.
oeps my badquote:Op woensdag 10 maart 2004 18:38 schreef DaMadKow het volgende:
Sta inmiddels 5-1 voor, maar wel mijn 2 talentvolle jonge verdedigers uit mijn A-selecttie geblesseerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |