Mischien datje vorig seizoen in de 8ste speelde en nu in de 7de?quote:Op zondag 7 maart 2004 19:56 schreef Finkelstein het volgende:
[..]
maar dan is de tijd we veranderd want ik weet bijna zeker dat ik vorigg seizoen een half uur eerder speelde...
tja, ik heb vorig seizoen ook maar 2 wedstrijden gespeeld. ach ja. zo veel maakt het ook weer niet uit...quote:Op zondag 7 maart 2004 21:26 schreef Ender_Wiggin het volgende:
[..]
Mischien datje vorig seizoen in de 8ste speelde en nu in de 7de?
Ja zonde.. ik gebruikte ook HAM, maar ben nu naar hettrick buddy gegaan. Ik gebruikte HAM toch alleen maar om duidelijk te zien welke veranderingen me team doorging nar trainingen enzo.. en dat werkt ook prima met hattrick buddy en dat is gratis!quote:Op zondag 7 maart 2004 14:26 schreef Fugie het volgende:
nieuwe jeugdpull, matige verdediger.
Valentijn Brood (27435114)
18 jaar, redelijk vorm, gezond
Een aangenaam persoon, die opvliegend is en eerlijk.
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Nationaliteit: Nederland
Vastgestelde waarde: 27 000 ¤
Loon: 620 ¤/week
Eigenaar: Middelburg United
Waarschuwingen: 0
Conditie: zwak
Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak
Passen: slecht
Vleugelspel: slecht
Verdedigen: matig
Scoren: zwak
Spelhervatting: slecht
Mijn ham is nu verlopenNu moet ik dus of registreren of andere app installeren, tenzij iemand wat anders weet...
Ik ga gewoon van eigen kracht uit.. Als een tegenstander zijn team op die van mij gaat afstellen beschouw is dat als een teken van respectquote:Op zondag 7 maart 2004 14:29 schreef DonSauza het volgende:
[..]
Ja dat klopt,
Het is juist heel verstandig om dat regelmatig om te wisselen, zodat je tegenstander er veel moeite mee heeft zijn team op die van jou af te stellen....
Succes allemaal vanavond!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |