YP: Rowin Smit
17 years, passable form
Has disastrous experience and passable leadership abilities
Stamina: inadequate Keeper: disastrous
Playmaking: poor Passing: wretched
Winger: wretched Defending: poor
Scoring: poor Set Pieces: poor
Hmpf, dan te bedenken dat dit de beste pull tot nu toe is
![]()
.. twijfel tussen dumpen of een paar weekjes trainen .. kan nu elke cent wel gebruiken
![]()
En eindlijke weer een 'echte' wedstrijd vanavond, speel vanavond toch maar PIC in de hoop dat ik alsnog win
![]()
.. Dan maar hopen dat de wedstrijd later goed gepresteerd gaat worden... Financieėl ziet het er ineens minder rooskleurig uit; had gehoopt dat ik wat thuiswedstrijden zou hebben, in plaats daarvan speel ik de komende weken gewoon uit, dus geen wedstrijdinkomsten... Sta nu op -24.000 .. als ik niets doe volgende week -64.000 .. en dat is toch niet echt de bedoeling .. Na training donderdag toch maar weer eens proberen een spelertje lichter te worden op de transfermarkt, zou niet weten hoe ik het anders op moet lossen
![]()
Wat is de beste tactiek als iemands rechterkant het zwakst is? Vorm van de spelers van de tegenstander aan die zeide, mits hij zijn 'vaste team' opstelt, is weak. Ik wil graag m'n linkeraanval zo sterk mogelijk opstellen, maar durf aan de andere kant niet te veel spelers te verplaatsen. Of valt het mee met de prestatie die wellicht omlaag gaat op een andere positie? (bijvoorbeeld een linkeraanvaller naar rechts verplaatsen) .. ?
het dillema genaamd Hattrick