Ja dat is echt klote aan stamina training, koop daarom altijd alleen midfielders met goed stamina. Dan hoef je maar een keer in een of twee seizoenen stamina te trainen.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 12:32 schreef SuperWeber het volgende:
Sow ik heb 2 weken stamina getraind... Allemaal vormverlies gehad natuurlijk, train ik weer normaal (verdedigen) Heb ik gvd nog steeds vormverlies. Dat gaat wat worden a.s. zondag...
Ik train ook maar 1 keer per seizoen op stamina....quote:Op vrijdag 12 maart 2004 12:39 schreef Lortnoc het volgende:
[..]
Ja dat is echt klote aan stamina training, koop daarom altijd alleen midfielders met goed stamina. Dan hoef je maar een keer in een of twee seizoenen stamina te trainen.
Heb trouwens nog wat spelers te koop staan: passable defenders, solid playmaker met inadequate passing en defending en een passable playmaker. Check team id 143310 als je interesse hebt.
De meesten doen hier waarschijnlijk mee aan de nu al legendarische Fok!-Cupquote:Op vrijdag 12 maart 2004 13:43 schreef thunderbunny het volgende:
iemand nog een friendly deze week?
teamnaam is No Blesse Oblige team id weet ik nu niet en HT ligt er (weer) uit
kan ook, moet je bij statistieken gewoon een speler aanklikken, en dan zie je al zijn vaardigheden.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 12:25 schreef Finkelstein het volgende:
weet iemand of je ook met de hattrick organiser kan kijken hoe de trainingen zijn verlopen? heb nog niet echt veel zin gehad om ermee te gaan lopen kloten...
quote:Op vrijdag 12 maart 2004 17:11 schreef Lortnoc het volgende:
**
Ik heb op de Fok & Tweakers IRC server de channel #fokhattrick geregistreerd. Lijkt me wel gezellig om op woensdagen en zondagen lekker te lullen met elkaar als de wedstrijden voor de Fok!Cup & competitie bezig zijn.
Kijk even in [irc] #fok FAQ om te lezen hoe je op IRC kunt komen.
**
Ook graag in de OP natuurlijk
Netjes.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 17:50 schreef Fugie het volgende:
verdediger omhoog naar goed, nu waarde van 150000(stijging van 30000
)
Ik heb wel gekocht terwijl ik wist dat ik bij de volgende update al in de min zou komen .. maar durfde niet meer dan 5000 uit te gevenquote:Op vrijdag 12 maart 2004 18:56 schreef TimmyAsd het volgende:
kopen jullie trouwens ook als je in de - staat?
Heb ik wel gedaan ja maar wil ik nu toch wel vanaf. Ik denk dat mijn team zo red. sterk is dus even sparen kan nu wel.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 18:56 schreef TimmyAsd het volgende:
jij had je trouwens ook ingeschreven voor de Fok!Cup... je zal wel een HT-mailtje hebben gehad.. Of je nog interesse hebt?quote:Op vrijdag 12 maart 2004 13:43 schreef thunderbunny het volgende:
iemand nog een friendly deze week?
teamnaam is No Blesse Oblige team id weet ik nu niet en HT ligt er (weer) uit
ik niet, had als een van mijn doelstellingen om dit seizoen op 250k in de plus te eindigen. Als ik nu (sta 80k in de plus) nog een speler koop denk ik niet dat ik die doelstelling haalquote:Op vrijdag 12 maart 2004 18:56 schreef TimmyAsd het volgende:
Hij is weer fijn Coby!quote:Op vrijdag 12 maart 2004 21:02 schreef Vision het volgende:
ik heb trouwens meteen ff de OP aangepast zodat er een link naar het Fok!Cup topic in staat, er wat uitleg staat over het hele Hattrick Supporter gebeuren en de bruikbare links die mensen aangedragen hebben even er in gezet
Zekers! Word er helemaal warm van..quote:Op vrijdag 12 maart 2004 22:53 schreef Lortnoc het volgende:
[..]
Hij is weer fijn Coby!
dankjequote:Op vrijdag 12 maart 2004 21:02 schreef Vision het volgende:
ik heb trouwens meteen ff de OP aangepast zodat er een link naar het Fok!Cup topic in staat, er wat uitleg staat over het hele Hattrick Supporter gebeuren en de bruikbare links die mensen aangedragen hebben even er in gezet
Zet er dan gelijk wat in over de Fok! Hattrick Federatiequote:Op vrijdag 12 maart 2004 21:02 schreef Vision het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |