Toeschouwens, supporters, diegene die naar je stadion komen om een potje voetbal te zien.quote:Op woensdag 10 maart 2004 17:55 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
toeschouwers of echt supporters?
Vision kan het wel in de OP zettenquote:Op woensdag 10 maart 2004 22:22 schreef Lortnoc het volgende:
Trouwens nog een handige link voor als je supporter wil worden en geen credit card hebt: http://www.freewebs.com/oligarf/rabosupporter.htm (misschien voor in de op?)
Ow mijn god, wat heb ik slecht gespeeld! Met afstand mijn aller-, allerslechtste wedstrijd ooit. Maar gefeliciteerd met je overwinning!quote:Op woensdag 10 maart 2004 19:00 schreef FrankyMcG het volgende:
4-1 gewonnen.
Maar een van mijn betere middenvelders 2 weken out!
Heb inmiddels een Argentijnse verdediger bij. Hopelijk vanavond nog een jonkie!
Bij vriendschappelijke wedstrijd wordt de opbrengst van de kaartverkoop 50/50 verdeeld onder de teams. Bij bekerwedstrijden krijgt de thuisploeg 2/3 van de opbrengst van de kaartverkoop en de uitploeg 1/3quote:Op woensdag 10 maart 2004 17:59 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
hoe zit dat precies met die inkomsten verdelen?
quote:insane verhoogde de voorsprong naar 0 - 2 toen Toon Grondman de bal vanaf de penaltystip in de linkerbovenhoek binnenschoot. De scheidsrechter gaf in de 62e minuut een penalty als reactie op een overtreding net in de zestien meter. Toon Grondman verzilverde de penalty en bracht de score op 0 - 3. In de 67e minuut kreeg de thuisploeg een penalty. De keeper dook wel de goede hoek in, maar Antonello Frezza kon desondanks de score terug brengen tot 1 - 3.
die site heb ik ook gelezen idd erg goede info als je geen creditcard hebt.. gelukkig was een vriend van mij wel in bezit van eentje.. maar anders had ik dit wel makkelijk gevonden. Dit is trouwens wel alleen voor rabobank internetspaardersquote:Op woensdag 10 maart 2004 22:22 schreef Lortnoc het volgende:
Zo...2-2 gespeeld in een friendly. Mijn nieuwe spits heeft meteen bewezen te kunnen scoren dus dat is mooi
Vandaag of morgen proberen een nieuwe excellent pm te scoren ergens. Zijn wel erg duur zeg, rond de 500.000 euro met een beetje mazzel zelfs.
Trouwens nog een handige link voor als je supporter wil worden en geen credit card hebt: http://www.freewebs.com/oligarf/rabosupporter.htm (misschien voor in de op?)
Ik vind zelf de 'bookmarks' de handigste opties .. je kunt spelers, wedstrijden, teams e.d. bookmarken, zodat je ze snel terug kunt vinden .. En wat leuke statistiekenquote:Op donderdag 11 maart 2004 08:42 schreef Keano het volgende:
Wat zijn nu eigenlijk de voordelen van Supporter zijn?
Een vriend van mij is het ook en als ik op zijn teampagina kijk zie ik een clublogo en persberichten die hij dan zelf schrijft. Verder die je bij elke speler een poppetje en heb je toegang tot statistieken.
Is dit alles? of zie ik iets over het hoofd.
Ik dacht dat je ook een soort lijstje kon maken als supporter met teams die je vaak bezoekt zodat je niet steeds hoeft te zoeken.
Als ik dit seizoen promoveer naar de VIIe dan word ik misschien ook wel supporter.
Ja maar die uitleg over IBAN e.d. kun je ook gebruiken om zelf een overschrijvingsformlier (internationaal) in te vullen.quote:Op donderdag 11 maart 2004 01:30 schreef nicomart het volgende:
[..]
die site heb ik ook gelezen idd erg goede info als je geen creditcard hebt.. gelukkig was een vriend van mij wel in bezit van eentje.. maar anders had ik dit wel makkelijk gevonden. Dit is trouwens wel alleen voor rabobank internetspaarders
Ja daar heb jij dan weer gelijk inquote:Op donderdag 11 maart 2004 10:25 schreef Lortnoc het volgende:
[..]
Ja maar die uitleg over IBAN e.d. kun je ook gebruiken om zelf een overschrijvingsformlier (internationaal) in te vullen.
quote:10-03-2004 at 17:09 Goeie start van het nieuwe seizoen!
Het was zondag,en de eerste competitie rondes gingen van start.We speelden tegen fc KvK.Dit is toch een van de betere ploegen uit deze competitie,Dus we gingen goed gemotiveerd het veld in,We speelden erg sterk,In de Rust stonden we met 3-0 voor,Dat was erg geruststellend.De tweede helft gingen we weer door met het goeie voetbal en uiteindelijk werd het 5-0.Een Mooie start van het seizoen,Aldus Fabian Drummen(verdediger Gabber Maffia)
maakt idd niet uit, alleen het land waarin je speelt maakt wat uit. Je zou dus gewoon bij de Faroer Eilanden kunnen gaan spelen als team (:o) en meteen kunnen beginnen. (bij wijze van spreken, geen idee of daar wel of geen wachtrij is).quote:Op donderdag 11 maart 2004 16:58 schreef Leonoor het volgende:
In welke regio qua Nederland is er geen of weinig wachttijd? Utrecht heeft ongeveer een maand zie ik net, dus dat schiet niet op:(
-edit- Dat schijnt dus niet uit te maken, in welke regio je het gooit?
na mijn 4-0 overwinning heb ik maandag en woensdag beide dagen 10 nieuwe supporters erbij gekregen. dat tikt wel aan, zit bijna weer op het begin niveau, heb er nu 498...quote:Op donderdag 11 maart 2004 17:59 schreef qyn het volgende:
Supporters gaan nu per 9 de deur uit .. in 3 dagen weer 18 supporters kwijtgeraakt, nog maar 392 supporters over .. volgens mij wordt het toch eens tijd dat ik (dik) ga winnen, ik zie geen andere optie om die supporters terug te krijgen ..
Heb ik tenminste nog iets bereikt!quote:Op woensdag 10 maart 2004 23:30 schreef engessa het volgende:
Ow mijn god, wat heb ik slecht gespeeld! Met afstand mijn aller-, allerslechtste wedstrijd ooit. Maar gefeliciteerd met je overwinning!
Denk dat Vision het ook wel wist maar even voor de duidelijkheid!quote:Op donderdag 11 maart 2004 18:31 schreef Vision het volgende:
[..]
maakt idd niet uit, alleen het land waarin je speelt maakt wat uit. Je zou dus gewoon bij de Faroer Eilanden kunnen gaan spelen als team (:o) en meteen kunnen beginnen. (bij wijze van spreken, geen idee of daar wel of geen wachtrij is).
die link voeg ik vanavond wel ff toe aan de openingspost, moet nu naar een vergadering![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |