Biologie => voortplanting, wiskunde => worteltrekken, vermenigvuldigen, aftrekkenquote:Op vrijdag 5 maart 2004 12:42 schreef stame het volgende:
lloll ik weet dat het kansloos is maar Dr Love op TMF zegt dan altijd denk aan je huiswerk
da bedoel ikquote:Op vrijdag 5 maart 2004 12:44 schreef Elegy het volgende:
[..]
Biologie => voortplanting, wiskunde => worteltrekken, vermenigvuldigen, aftrekken
zal lekker gaan zo
Dat is nu juist het probleem niet. Zou dat graag willen uitstellen.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 12:45 schreef Netsplitter het volgende:
vermenigvuldigen zal misschien wel lukken, weet alleen niet zij daar zo blij mee zal zijn...
Denk dan aan het vak verzorging: poepluiers, krijsende koters in het holst van de nacht, strijken, afwassen, het eerste vriendje van je tienerdochter, betrapt tijdens de sex door je kids....quote:Op vrijdag 5 maart 2004 12:53 schreef Kwazie het volgende:
[..]
Dat is nu juist het probleem niet. Zou dat graag willen uitstellen.
Ik heb je in je kont gepenetreerd vanavond...kan best zijn dat je dan helemaal in één keer je kruit verschietquote:Op vrijdag 5 maart 2004 12:54 schreef stame het volgende:
Frans --> J'ai penetré a ton aars ce soir
mooi frans tog??
misschien gaat het daardoor nog wel snellerquote:Op vrijdag 5 maart 2004 12:56 schreef Elegy het volgende:
[..]
Denk dan aan het vak verzorging: poepluiers, krijsende koters in het holst van de nacht, strijken, afwassen, het eerste vriendje van je tienerdochter, betrapt tijdens de sex door je kids....
als dat niet helpt weet ik het ook niet meer
Afwassen, da's een aparte fetishquote:Op vrijdag 5 maart 2004 12:57 schreef stame het volgende:
[..]
misschien gaat het daardoor nog wel sneller![]()
Nu je het zegt: Is zo'n Senseo apparaat niet heel erg een fallus symbool?quote:Op vrijdag 5 maart 2004 12:59 schreef stame het volgende:
zo'n klein beetje melk in een beker begint er nu trouwens wel erg vies uit te zien na dit onderwerp
tjah wat je allemaal niet en het dagelijks leven tegenkomtquote:Op vrijdag 5 maart 2004 13:00 schreef Elegy het volgende:
[..]
Nu je het zegt: Is zo'n Senseo apparaat niet heel erg een fallus symbool?
Ik bedoel maar:
[afbeelding]
maar aan je huiswerk denken is tog beterquote:Op vrijdag 5 maart 2004 13:43 schreef Wh33L het volgende:
oei.
ik moet nu echt gaan op passen dat ik niet weer verschrikkelijk off-topic ga.
voor de TS. misschien is het een ideetje dat als het kan voor dat je gaat sexen je eerst ff te rukken. dan is iig de druk ff van de ketel. en zou het wat langer moeten duren voordat je weer komt.
het is natuurlijk ook mogelijk dat je je vriendin dit laat doen. of in combinatie met een blowjob
[mompelt]quote:Op vrijdag 5 maart 2004 13:43 schreef Wh33L het volgende:
oei.
ik moet nu echt gaan op passen dat ik niet weer verschrikkelijk off-topic ga.
voor de TS. misschien is het een ideetje dat als het kan voor dat je gaat sexen je eerst ff te rukken. dan is iig de druk ff van de ketel. en zou het wat langer moeten duren voordat je weer komt.
het is natuurlijk ook mogelijk dat je je vriendin dit laat doen. of in combinatie met een blowjob
ja, dat doe ik / zij vaak ook.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 13:43 schreef Wh33L het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |