abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 5 maart 2004 @ 11:10:36 #1
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_17510875
Integratie, DE manier om onze maatschappij te redden van haar waarschijnlijke ondergang, want zeg nou eerlijk, zoals het er nu uitziet lijkt alles naar de klote te gaan door die allochtonen die niet integreren.

Er zijn zoveel barrieres die de allochtonen tegenhouden te integreren. Wat dacht je van zo'n hoofddoekje, dat is toch helemaal niet westers!
Gelukkig gaat daar waarschijnlijk verandering in komen. Als het dus even meezit wordt het dragen hiervan verboden. Tuurlijk, het moet geleidelijk aan, eerst op scholen, dan op andere openbare gelegenheden en wanneer men daaraan gewend is doen we het overal. Het overal verbieden klinkt nu natuurlijk van de zotte, maar dat dacht men 5 a 10 jaar geleden ook over het verbieden van het hoofddoekje op scholen of openbare gelegenheden.

Dus don't worry, dat komt allemaal nog wel. Nu denk ik graag nog een stap verder vooruit en zo bedacht ik me dat er wel een groot probleem is. Want hoe controleren we wat die allochtonen thuis doen? Ik bedoel, het grootste deel v/d tijd zijn ze toch alleen maar thuis omdat ze allemaal leven van hun uitkering (de belastingcentjes van de autochtonen!!!!), dus thuist zou daarom eigenlijk juist de plek moeten zijn waar ze de Nederlandse cultuur tot zich nemen door zich zo te gedragen.

Hoe controleren we of de Moslim man zijn vrouw een hoofddoekje laat dragen?
Hoe controleren we of de allochtoon wel Nederlands spreekt thuis?
Hoe controleren we dat de Surinamer geen poom (of zoiets) eet?
Hoe controleren we dat de Turk niet stiekem thuis de Turkse films kijkt? (Die hij vast illegaal heeft opgenomen in de bioscoop waar ze tegenwoordig dat soort films draaien).

Mijn oplossing: de kliklijn!

Kinderen zijn makkelijk te beinvloeden, dus als wij de allochtone kinderen nou uitleggen dat het niet geintegreerd gedragen van hun ouders, eigenlijk ook een vorm van kindermishandeling is (het verkleint immers het toekomst perspectief van de kinderen!), kunnen we ze misschien aanzetten tot het bellen van deze kliklijn.

Eventueel doen we dit als extra optie bij de kindertelefoon (toets 1 als je wordt mishandeld, toets 2 als je ouders elkaar mishandelen [....] toets # als je ouders allochtoons praten, moeder hoofddoek draagt, etc).

Momenteel is het gedrag van de ouders in zo'n geval nog niet strafbaar, maar er zou door medewerkers van de kliklijn contact op kunnen worden genomen met de school, waar via de ouders een reprimande zouden kunnen krijgen. Eventueel zou ook de uitkering kunnen worden verlaagd.

Ander idee is misschien om immigratie-begeleiders op te leiden die dit soort allochtonen (maar als financieel haalbaar voor de zekerheid liever alle allochtonen, want zelfs de allochtonen die wel geintegreerd lijken doen volgens mij maar alsof) onder zachte dwang 'wegwijs' maakt met de Nederlandse samenleving.

Hoe denken jullie hierover?
Krekker is de bom!
  vrijdag 5 maart 2004 @ 11:13:12 #2
13851 overhyped
Stop the hype
pi_17510923
Mag deze naar onzin?
Want ik ben HYPER dan HYPER dan HYPER dan HYPE! Overhyped voor als je dat niet begrijpt
pi_17510990
quote:
Op vrijdag 5 maart 2004 11:13 schreef overhyped het volgende:
Mag deze naar onzin?
Lijkt me niet dat de topic starter onzin antwoorden wil krijgen hierover, maar meer dat men hier iets wilt over horen. Mijn mening, goed plan maar het mag niet. Je onderscheid dus creerd een vorm van discriminatie. Neemt niet weg dat ik met je eens bent.
Official Weblog Fok Crew :)
|| Gmail || Graag, mail maar naar nospam@mailunite.com zuo 't graag willen hebben! heel graag.
pi_17511009
wat hebben films en vreten nou met integreren te maken?

wij eten toch ook indiaas, iltaliaans, surinaams en afrikaans en jee we kijken naar buitenlandse films...

sue us...
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  vrijdag 5 maart 2004 @ 11:18:01 #5
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_17511024
Kijk even in de FAQ. Alloctonen topics zijn niet meer toegestaan. Welke argumenten je nu ook wil aandragen, het gaat NOOIT NOOIT NOOIT goed.

Deze gaat dus ook weer dicht, jammer van je uitgebreide openingspost, maar er is gewoon geen fatsoenlijke discussie meer over te voeren.

A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')