En wat is sneller?quote:Op vrijdag 5 maart 2004 00:42 schreef _DaNi_ het volgende:
wachten, als je iets extra betaald, krijg je em sneller..
Thanks.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 00:50 schreef bruut het volgende:
Alle reisdocumenten worden voor het hele land op een centraal punt voorzien van de persoonsgegevens. Daardoor kan een paspoort of identiteitskaart niet meteen worden meegegeven. Desgewenst kunt u gebruik maken van een spoedprocedure. De wachttijd is dan aanzienlijk korter, maar tenminste een dag (mits vóór 14.00 uur aangevraagd) en u moet rekening houden met extra kosten (spoedleges).
Kosten
Paspoort: ¤ 37,87.
Spoedleges: ¤ 38,08 extra per aanvraag (inclusief bijschrijving kind(eren) in nieuw paspoort).
http://www.denhaag.nl/smartsite.html?id=21606
Langzaam ambtenaren-tuig.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 03:20 schreef HAL9000S het volgende:
Ik heb 2 weken gelden een nieuw paspoort gehaald en ik heb een week moeten wachten.
Hoe lang heb je daar in godsnaam mee gewacht dan, je hebt tot 3 maanden de tijden om je nieuwe paspoort op te halen.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 10:26 schreef Marialice het volgende:
Als je te lang wacht met ophalen is het trouwens ook niet goed. Die van mij lag al op de stapel om vernietigd te worden (had hem nog niet nodig gehad, en zo vaak kom ik nou ook weer niet toevallig langs het gemeentehuis).
Ohw, daar moet ik juist heen.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 16:00 schreef The_Lizard_Queen het volgende:
Bij het postkantoor in de Pres. Kennedylaan duurt t een weekje zeggen ze. Ik wou daar net een nieuw paspoort laten maken, maar m'n pasfoto's waren te klein.
Nu moet ik eerst helemaal nieuwe foto's laten maken.
Volgende WERKdag, mits je em voor 16:00 aanvraagt ofzo.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 00:44 schreef static het volgende:
En wat is sneller?
Postkantoor? Dat regel je toch op het gemeentehuisquote:Op vrijdag 5 maart 2004 16:00 schreef The_Lizard_Queen het volgende:
Bij het postkantoor in de Pres. Kennedylaan duurt t een weekje zeggen ze. Ik wou daar net een nieuw paspoort laten maken, maar m'n pasfoto's waren te klein.
Nu moet ik eerst helemaal nieuwe foto's laten maken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |