Blauwe letters op licht grijs werkt niet... Bij mij niet in elk geval... Grijze letters op een grijze BG al helemaaaal niet..quote:Op zaterdag 20 maart 2004 21:04 schreef Mito het volgende:
Wat vinden jullie van www.t1anime.com?
Het is nog lang niet af, maar het begint ergens op te lijken, ik heb de site gemaakt met 2 vrienden, jammer genoeg word er niet echt hard meer aan gewerkt, maar dat komt wel weer als we weer wat tijd krijgen
http://www.checkstat.nl/ heeft dat ook en vind ik erg prettig werkenquote:Op woensdag 10 maart 2004 20:37 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ik heb een Bravenet teller. Daar kun je uitschakelen dat hij jou meetelt als je de site komt checken.
Hier heb ik wat aan, de kritiek punten waren me nog niet zo opgevallen, maar ik geef je wel gelijk, maar ff wat aan doenquote:Op zaterdag 20 maart 2004 21:23 schreef dscx het volgende:
[..]
Blauwe letters op licht grijs werkt niet... Bij mij niet in elk geval... Grijze letters op een grijze BG al helemaaaal niet..
Contact us in een text link i.p.v. button?
Wallpapez?? In geen enkele spelling te verantwoorden...
je HTML bgcolor lijkt wit te zijn, krijg een schok in mn donder bij het refreshen (eerst wit scherm, daarna grijze content...)
Over de donkergrijze texture ben ik zeker te spreken
Header / afgesneden hoek (linksboven) staat me ook aan...
Lettertype/lettergrootte is niet echt consequent doorgevoerd door de site heen, zou k zin ieder geval wijzigen naar een iets meer standaard lettertype.. (Arial, Verdana, Tahoma etc...)
Let's face it, een bookmark me button is wel een beetje achterhaald.. vind je niet?
DSCX
quote:http://www.bla-de-sign.com
Maar ik ben alweer met een nieuwe bezig, velen malen mooier vind ikzelf...
Alleen weet ik niet precies wat ik er moet zetten..
Ik wil uns iets nieuws...wat aparts, wat veel bezoekers trekt!
Je site ziet er best goed uit, overzichtelijk en zo.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 23:17 schreef Bld het volgende:
hm nogmaals
[..]
Disclaimers zijn geen automatische manier om iets illegaals te mogen doenquote:Op zaterdag 20 maart 2004 23:36 schreef Bld het volgende:
Maaruh die disclaimer zegt toch genoeg..of is het nog illegaal?
Klopt. Browsers zoals Firefox en Opera laden de flash intro niet, dus vat ff IE als je de inhoud wilt zien...maar geloof me, dat wil je nietquote:Op zaterdag 20 maart 2004 21:14 schreef Mito het volgende:
[..]
Slecht want ik krijg alleen een zwart scherm met Mozilla Firefox![]()
Omdat deze optie erg ver verstopt zit, en de meeste flash-designers niet de moeite doen deze te zoeken/deze aan te vinken.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 21:12 schreef Leshy het volgende:
[..] , en waarom valt er dan geen tekst te selecteren op 999 van de 1000 Flash-sites?
in IE werkt die mouseover van het bovenste menu wel zo als het waarschijnlijk bedoeld is, Opera gooit er bij het hoveren boven de tekst een dikke roze border en eronder een wat dunnere roze border op. daarnaast vind ik het blurren van de tekst niet zo heel mooi, maar dat is persoonlijke smaakquote:Op zondag 21 maart 2004 00:24 schreef dscx het volgende:
Stukkie beter wel (Begrijp het eerdere commentaar over 'r Lorem Ipsum niet echt trouwens)...
zou alleen in de mouseover op de roze text de text wit terug laten komen.. heb nu een rose blok...
De mouseover op de bovenste menu balk gaat vrij moeizaam...
Stukken beter...
DSCX
hmquote:Op zondag 21 maart 2004 00:11 schreef Leshy het volgende:
[..]
Disclaimers zijn geen automatische manier om iets illegaals te mogen doen
Ik had al van een vriend gehoort dat het blur effect in Operah niet goed werkt. Ga dat nog wel even verhelpen..quote:Op zondag 21 maart 2004 09:00 schreef iemoe het volgende:
[..]
in IE werkt die mouseover van het bovenste menu wel zo als het waarschijnlijk bedoeld is, Opera gooit er bij het hoveren boven de tekst een dikke roze border en eronder een wat dunnere roze border op. daarnaast vind ik het blurren van de tekst niet zo heel mooi, maar dat is persoonlijke smaak
de mouseover op de subkopjes levert in Opera inderdaad een roze blok zonder tekst op.
een website van een webdesigntoko die niet compatible is met browsers die geen IE heten, doet mij geen vertrouwen geven in de kwaliteiten van die toko.
oh ja, regel nou eens een .nl domein ofzo man, .tk is erg knullig.
Zit ik dit voor jan met de korte achternaam in te tikken ofzoquote:Op donderdag 18 maart 2004 11:20 schreef Roönaän het volgende:
* Roonaan checkt Xiqium.net
Puur zakelijk vind ik 123flash ook geen professionaliteit uitstralen.quote:Op zondag 21 maart 2004 10:24 schreef _Morgaine_ het volgende:
ps Dit is ons werk, wat ik hier voorbij zie komen zijn toch meestal hobbyisten. weinig echte kwaliteit als je het mij vraagt. Deze kritiek is trouwens puur zakelijk.
1. Als ik over een van die paarse links gaat wordt de achtergrond ook paars? (roze?) iig je kan de tekst niet meer lezen. Lijkt me niet de bedoeling.quote:Op zondag 21 maart 2004 00:19 schreef Doagere het volgende:
http://members.home.nl/gandale/index.htm
we zijn hier niet om aardig te zijn, we zijn hier om eerlijk te zijn. als je site er pico bello uit ziet: veer in je kont. als je site er niet uit ziet, krijg je dat ook te horen. aan positieve feedback alleen heb je helemaal geen ruk.quote:Op zondag 21 maart 2004 10:24 schreef _Morgaine_ het volgende:
Ik streef altijd naar perfectie, pos. feedback zou heel fijn zijn.
quote:www.123Flash.nl
ps Dit is ons werk, wat ik hier voorbij zie komen zijn toch meestal hobbyisten. weinig echte kwaliteit als je het mij vraagt. Deze kritiek is trouwens puur zakelijk.
Aleen nummer 10 klinkt nuttig.. Het is juist de boedoeling dat het gehele veld roze wordt als je er met de muis overheen gaat.. (zoiets heet design) Er gebeurt tenminste nog iets, anders heb je idd aleen een lange lap tekst.quote:Op zondag 21 maart 2004 10:55 schreef Roönaän het volgende:
[..]
---
Helemaal mee eensquote:Op zondag 21 maart 2004 10:44 schreef Roönaän het volgende:
[..]
Puur zakelijk vind ik 123flash ook geen professionaliteit uitstralen.
Ik heb mijn website ook gemaakt puur uit hobby, omdat ik het leuk vindt om dingen te maken. Ik ben maar weinig sites tegen gekomen die zo lelijk zijn als die van jou. Dit is zeker de eerste keer dat je met Flash werkt? Ik kan me moeilijk voor stellen dat iemand het contact formulier in gaat vullen. Je gebruikt ten eerste al vreselijke kleuren, je hebt een scrol balk die niet werkt. En ik weet niet of het goed is.. Maar als ik op voorbeelden klik krijg ik onderaan een paar roze,witte, en oranje blokjes.quote:Op zondag 21 maart 2004 10:24 schreef _Morgaine_ het volgende:
Goed maar los vanhet feit dat jullie veelal niet voor Flash zijn EN de te laten zien sites niet echt kunnen waarderen, wat vinden jullie dan van het gegeven een 'CMS in Flash'? Is er vraag naar denken jullie en zo ja, waarom, en zo nee, waarom niet, en svp tips? Ik streef altijd naar perfectie, pos. feedback zou heel fijn zijn. Nogmaals
www.123Flash.nl
Hier moest ik dus echt even om lachen toen ik je site opende, hoe durf je dat te noemen,quote:weinig echte kwaliteit als je het mij vraagt.
en zó hoort het dus, een fatsoenlijk verzoek om te checken.quote:Op zondag 21 maart 2004 13:29 schreef Ultrawuft het volgende:
Ok, ik ben dus bezig (samen met 2 vrienden van mij) om een filmsite te maken.
het is niet zomaar een filmsite, want er zit wel wat functionaliteit in wat ik nog niet eerder heb kunnen vinden.
De site is ontstaan uit een excel sheet waar wij onze film2c lijst , gezien lijst, persoonlijke meningen over de fillm bij hielden. Later werd dat een access database en nog wat later een halve site.
toen hebben wij maar besloten om hem maar online te gaan zetten.
Ok, hij is nog niet af, er zitten nog wat kleine bugs in, films op tv en in de bios komt nu nog niet uit onze eigen database (script ervoor is bijna af, een goede reg ex doet wonderen met informatie van derden)
De site is geschreven in asp 3.0, aangezien ik dat kon testen op mijn stage plek
Ik wil graag reacties over:
Functionaliteit, Layout en ook bv snelheid van het opbouwen van de pagina'.s
Sommige classes zijn nog niet helemaal netjes geprogd.
Ik ben zelf wel tevreden over het bijhouden van je eigen film informatie, wat je er van vindt, het bijhouden van een film2c lijst en de hollywood wijzer.
Wij hebben 8 steeds terugkerende punten aan hollywood films gevonden en dat proberen wij bij zoveel mogelijk hollywoodfilms aan te geven.
Ok, hij is nog niet helemaal bug vrij dus er kunnen af en toe wat fouten optreden.
de url is http://www.filmgek.nl
Bekende problemen:
- smileys werken nog nie geheel naar behoren
- foutafhandeling object nog niet overal aangeroepen
- database incompleet
- gebruiker kan nog geen suggestie doen voor de hollywood wijzer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |