abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17757015
quote:
Op dinsdag 16 maart 2004 15:50 schreef Leshy het volgende:

[..]

Het grootste bezwaar is dat het menu in zowel Opera als Mozilla niet in de desbetreffende kolom past, en een gedeelte van de links dan ook onzichtbaar is. Verder ziet het er wel netjes uit, wat basic, maar dat geeft niet zo zeer.

Misschien kun je een wat grotere padding toevoegen, tekst staat nu wat dicht tegen de randen van de kolommen aan, en het is ook erg handig hyperlinks óf te onderlijnen, óf een duidelijk andere kleur te geven dan de rest van de tekst. Nu is het redelijk zoeken naar wat in de tekst wel of niet een hyperlink is.
hmm, okay. Ik denk dat ik daar maar eens mee bezig ga ja. Sowieso even een hele restore van de hele site, niet dat de layout verniwud gaat worden, maar het menu wordt bijvoorbeeld op een MAC ook niet al te lekker weer gegeven (Safari).
Thanks!
pi_17757319
Hey,

Check mijn site please ook ff, wat moet er anders vinden jullie?

Klik hier!

Dit is een jongeren/Webmaster/Gaming community, de jongeren gedeelte is al af, de rest is in de maak!

[ Bericht 8% gewijzigd door cyberrobin op 16-03-2004 17:30:53 ]
D200|D50|50 1.8|18-55|70-300|SB600
  dinsdag 16 maart 2004 @ 17:57:04 #128
62944 STFU
Blain (NTCE Chaingunner)
pi_17757996
quote:
Op dinsdag 16 maart 2004 15:33 schreef achterop23 het volgende:
sitecheck's

Mijn site voor mensen die nog geen plannen hebben voor de komende zomervakantie
hij stond zelfs in het Veronica (:r) Magazine

voor aan het einde van de vakantie
Mijn pagina stond ook in de Veronica gids!
Geeft altijd wel veel traffic
Hank Evans: Well fuck my ozone.
Hank Evans: Hey, Ringworm! Yeah I'm talking to you, you toxic waste of life. You gonna pick up that butt or do I have to glue it to my shoe and stick it up your big pimply a-hole.
pi_17759057
oke dan wil ik mijn gemaakte site in de groep gooien.
klik hier: nugrin/sjaak

Het is een site voor ons zaalvoetbalteam, met alles wat daarbij hoort.
Ideeen zijn welkom over wat er nog bij zou kunnen.
Site is gemaakt met php en mysql.
Layout is helaas absoluut niet mijn sterkste kant maar dat zie je zelf ook wel denk ik.
  dinsdag 16 maart 2004 @ 18:55:47 #130
39240 jagermaster
stof en water, dat ben ik
pi_17759309
maak een leuker banner erboven...
Where's my fear???
pi_17761134
quote:
Op maandag 15 maart 2004 21:15 schreef Doagere het volgende:
Gewoon een simpel layoutje.. Nog iets te verbeteren?

http://members.lycos.nl/izuqxs/design
You never learn, do you

Eerst besteed ik tijd aan een sitecheck van je vorige post en nu post je weer een nieuwe site. Een beetje asociaal om er totaal niet op in te gaan en gelijk een nieuwe check te posten.

Ga ook eens goed de regels lezen, want dit is niet de manier zoals je een sitecheck hoort te posten. Een regel tekst en een link is gewoon niet genoeg. Bovendien mag je zelf ook wel eens een site checken.

Ik moet zeggen dat je me (altijd al) op de zenuwen begint te werken. Je produceert slechte sites (5.2 op sitechecks.nl) en daarnaast doe je zelf geen enkele moeite iets van een ander te checken. Daarnaast lap je alle regels aan je laars en ben je gewoon een lazy bastard.

Dus ga eens de handen uit de mouwen steken of flikker op uit deze topic!
  dinsdag 16 maart 2004 @ 20:18:03 #132
62944 STFU
Blain (NTCE Chaingunner)
pi_17761252
quote:
Op dinsdag 16 maart 2004 20:12 schreef ELTino het volgende:

[..]

You never learn, do you

.......................

.......................

Dus ga eens de handen uit de mouwen steken of flikker op uit deze topic!
Tevens is zijn BG ook gestolen!
Hank Evans: Hey, Ringworm! Yeah I'm talking to you, you toxic waste of life. You gonna pick up that butt or do I have to glue it to my shoe and stick it up your big pimply a-hole.
pi_17761620
heb ook sinds 1 of 2 weken een .nl site, die heb ik ook op sitecheck gezet:
www.shena.nl
gaat over mijn hond.
  dinsdag 16 maart 2004 @ 20:39:13 #134
39240 jagermaster
pi_17761804
quote:
Op dinsdag 16 maart 2004 20:18 schreef STFU het volgende:

[..]

Tevens is zijn BG ook gestolen!
waar staat die dan?
Where's my fear???
  dinsdag 16 maart 2004 @ 20:41:50 #135
62944 STFU
Blain (NTCE Chaingunner)
pi_17761877
quote:
Op dinsdag 16 maart 2004 20:39 schreef jagermaster het volgende:

[..]

waar staat die dan?
Bij mijn opa aan de muur!
  dinsdag 16 maart 2004 @ 20:44:06 #136
39240 jagermaster
pi_17761925
quote:
Op dinsdag 16 maart 2004 20:31 schreef taart het volgende:
www.shena.nl
gaat over mijn hond.
hello..
het is dat ik honden leuk vind....
det tekst in het donker gedeelte van new is nie echt goedleesbaar
misschien met de foto's thumnails gebruiken inplaats van de verkleinde hele foto?
dacht bij fokker dat je je zelf bedoelde

In ieder geval een leuke banner!!!
Where's my fear???
  dinsdag 16 maart 2004 @ 20:47:41 #137
38305 iemoe
~Cruising Voodoo Doll~
pi_17762007
quote:
Op dinsdag 16 maart 2004 20:31 schreef taart het volgende:
www.shena.nl
gaat over mijn hond.
NEEEEEEEEEE!

haal dat ding alsjeblieft weg!
- roomijs met stukjes melkchocolade is lekker!
pi_17762903
bij www.shena.nl zou het bijvoorbeeld handig zijn dat je kunt klikken op de foto van de stamboom van Shena(net zoals bij de gewone foto's dus), deze is nu niet te lezen.
Voor de rest zou ik bij New een andere kleur dan blauw kiezen voor links
pi_17763212
dat verkeerde email-plaatje heb ik weggehaald, ik vond m zelf ook al gaan irriteren, en hij zag er een beetje standaard uit, en ik heb de achtergrond-kleur van new veranderd.
  dinsdag 16 maart 2004 @ 21:42:07 #140
38305 iemoe
~Cruising Voodoo Doll~
pi_17763285
quote:
Op dinsdag 16 maart 2004 21:39 schreef taart het volgende:
dat verkeerde email-plaatje heb ik weggehaald, ik vond m zelf ook al gaan irriteren, en hij zag er een beetje standaard uit, en ik heb de achtergrond-kleur van new veranderd.
4 zinnen achter elkaar die met ik beginnen is ook niet zo'n goed idee trouwens
- roomijs met stukjes melkchocolade is lekker!
  dinsdag 16 maart 2004 @ 23:06:33 #141
59049 Dwork
Ik ben niet lelijk..!
pi_17765767
quote:
Op maandag 8 maart 2004 18:08 schreef Dwork het volgende:
Naast mijn zoontjes site heb ik dus ook een aqua site. Ben momenteel bezig ook om deze om tegooien en druk aan het vertimmeren. Een aan tal linkjes werken nog niet en ban daar dus dan ook mee bezig. Heeft iemand nog suggesties en/of opbouwende opmerkingen. De url is ukkienet.com/aqua/ het is een subje maar binnen kort krijg ik hiervoor een echte domain naam.

Groet Dwork
Is er dan niemand die mijn site wil chekken?
www.ukkienet.com Mijn zoontje's website.
www.aquadrome.net Mijn aquarium.
Gratis onzichbare webstatistieken fujindesign.com/stats
  dinsdag 16 maart 2004 @ 23:18:00 #142
62944 STFU
Blain (NTCE Chaingunner)
pi_17766084
quote:
Op dinsdag 16 maart 2004 23:06 schreef Dwork het volgende:

[..]

jawel,

Hij ziet er netjes uit, echter moet ik nog een beetje wennen dat je rechts een soort menu hebt ipv links (standaard) maar best oke, daar valt aan te wennen!
Ik vind alleen dat de rechterkolom iets wat te breed is, en kan een stuk smaller omdat je nog loze witte ruimte overhoud.
In mozilla en NS ziet hij er ook aardig uit, en je hebt waarschijnlijk een ie hack gemaakt want ik kan me herinneren bij ukkienet werd het menu op beestachtigewijze verkracht. maar dat heb je nu mooi gedaan.
Nog een klein puntje:
in IE loopt de rechter kolom en de verticale lijnen van je menu en de kolom identiek aan elkaar, maar in Mozille en NS verspringen deze en dat resulteert in een klein aandachtspuntje!
STFU zegt: well done
  dinsdag 16 maart 2004 @ 23:25:26 #143
59049 Dwork
Ik ben niet lelijk..!
pi_17766250
quote:
Op dinsdag 16 maart 2004 23:18 schreef STFU het volgende:

[..]

jawel,

Hij ziet er netjes uit, echter moet ik nog een beetje wennen dat je rechts een soort menu hebt ipv links (standaard) maar best oke, daar valt aan te wennen!
Ik vind alleen dat de rechterkolom iets wat te breed is, en kan een stuk smaller omdat je nog loze witte ruimte overhoud.
In mozilla en NS ziet hij er ook aardig uit, en je hebt waarschijnlijk een ie hack gemaakt want ik kan me herinneren bij ukkienet werd het menu op beestachtigewijze verkracht. maar dat heb je nu mooi gedaan.
Nog een klein puntje:
in IE loopt de rechter kolom en de verticale lijnen van je menu en de kolom identiek aan elkaar, maar in Mozille en NS verspringen deze en dat resulteert in een klein aandachtspuntje!
STFU zegt: well done
Zodra ik firefox heb geinstalleerd, zal ik hier naar kijken. Thanx
pi_17766369
quote:
Op dinsdag 16 maart 2004 23:06 schreef Dwork het volgende:

[..]

Oke komtie:

Inleiding is wel leuk al zou ik het op een donkere achtergrond doen.
Je hebt het menu & de content omgedraaid, dat is erg onwennig en menig bezoeker zal gelijk al afslaan.
De grijze balk boven je menu is wel leuk en origineel, maar maak m iets dunner. Erg leuk dat er een random plaatje en tekst komt!!

Verder mis ik nog een onmousover bij het menu Het is een beetje erg simpel menu en dat past niet bij de rest van de layout . Een flash menu zou heel mooi zijn denk ik.

Probeer de fotos van het fotoalbum op 1 pagina te zetten en dan via tumbnails (klikbare kleine fotos) de originele te laten zien.

De website ziet er ook een beetje scheef uit in 1024x768, houd er rekening mee dat steeds minder mensen met 800x600 gaan werken (waar de website optimaal voor is schat ik).

Wat ik helemaal niet bij de website (zowel layout als content) vind passen zijn de smilies op de 'inhoud' pagina.

Als ik een cijfer zou moeten geven zou dat een 8 zijn (ondanks dus de kritiek puntjes).
  dinsdag 16 maart 2004 @ 23:42:02 #145
59049 Dwork
Ik ben niet lelijk..!
pi_17766662
quote:
Op dinsdag 16 maart 2004 23:29 schreef Supaaah het volgende:

[..]

Oke komtie:

Inleiding is wel leuk al zou ik het op een donkere achtergrond doen.
Je hebt het menu & de content omgedraaid, dat is erg onwennig en menig bezoeker zal gelijk al afslaan.
De grijze balk boven je menu is wel leuk en origineel, maar maak m iets dunner. Erg leuk dat er een random plaatje en tekst komt!!

Verder mis ik nog een onmousover bij het menu Het is een beetje erg simpel menu en dat past niet bij de rest van de layout . Een flash menu zou heel mooi zijn denk ik.

Probeer de fotos van het fotoalbum op 1 pagina te zetten en dan via tumbnails (klikbare kleine fotos) de originele te laten zien.

De website ziet er ook een beetje scheef uit in 1024x768, houd er rekening mee dat steeds minder mensen met 800x600 gaan werken (waar de website optimaal voor is schat ik).

Wat ik helemaal niet bij de website (zowel layout als content) vind passen zijn de smilies op de 'inhoud' pagina.

Als ik een cijfer zou moeten geven zou dat een 8 zijn (ondanks dus de kritiek puntjes).
Dank je wel voor je opbouwende kritiek.

Menu, ja ik heb menu en content omgedraaid, tis niet wat "we" zijn gewend, hehehehe

Ik heb de site voor 1024x768 gemaakt en daar is ie (volgensmij) perfect voor, al draai ik zelf op 1280x1024. Ik ga een andere monitor op m'n comp plaatsen (erbij) die dan draait op 1024x768 zodat ik het "scheve" balkje kan wegwerken.

Mouse over op de menu, daar heb ik over na gedacht. Maar blauw met oranje vloekt. (ik denk hier noeg overna.)

Flash, ik moet eens een cursus flash nemen. Zodra ik dat heb gedaan wil ik een flash site maken. duss wie weet, alleen nu nog niet.

Smilies, Ik hou van smilies, snik. Ik vind ze zo leuk. (ze zijn geript ,hoor)
pi_17767547
quote:
Op dinsdag 16 maart 2004 23:42 schreef Dwork het volgende:

[..]

Dank je wel voor je opbouwende kritiek.

Menu, ja ik heb menu en content omgedraaid, tis niet wat "we" zijn gewend, hehehehe

Ik heb de site voor 1024x768 gemaakt en daar is ie (volgensmij) perfect voor, al draai ik zelf op 1280x1024. Ik ga een andere monitor op m'n comp plaatsen (erbij) die dan draait op 1024x768 zodat ik het "scheve" balkje kan wegwerken.

Mouse over op de menu, daar heb ik over na gedacht. Maar blauw met oranje vloekt. (ik denk hier noeg overna.)
Je kunt ook een andere kleur onmouseover maken .
quote:
Flash, ik moet eens een cursus flash nemen. Zodra ik dat heb gedaan wil ik een flash site maken. duss wie weet, alleen nu nog niet.

Smilies, Ik hou van smilies, snik. Ik vind ze zo leuk. (ze zijn geript ,hoor)
Imo is het een beetje kiddy (behalve op een forum/nieuwspagina, daar horen ze).
  woensdag 17 maart 2004 @ 01:10:27 #147
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_17767938
quote:
Op woensdag 10 maart 2004 20:31 schreef Leshy het volgende:
http://members.chello.nl/igroeneveld/leshy/

Een simpele homepage die ik zelf in elkaar heb gezet met EditPlus, [...]
Als iedereen hun gemiste check plugt, doe ik ook nog een keertje mee
  woensdag 17 maart 2004 @ 03:10:18 #148
31322 Ja_Roel
Met de vuist omhoog!
pi_17768775
http://www.grindustry.nl
De website van mijn band Grindustry, grindgore/grindcore (metal).

In elkaar geknutseld met MCEdit, hangt PHP code achter in samenwerking met een MySQL databeestje. Beetje standaard layout, maar iig beter dan sommige grindgore/grindcore site's die gezien heb Ik ben zelf niet blij met 't opacity zooi, de pagina reageerd errug langzaam daardoor, vind ik, maar de rest wilde het zo
--> http://www.grindustry.nl <-- mijn bandje :)
pi_17769478
Ziet er wel goed uit, ik vind hem niet zo langzaam ook hoor.
Ik ben alleen nooit te spreken over
quote:
~ fRONTPAGE
~ bIOGRAPHY
~ cALENDER
~ dOWNLOADS
~ gUESTBOOK
~ lINKS
~ mEMBERS
En ook de achtergrond is me iets te opvallend, je moet daar een effen kleur nemen denk ik.
pi_17769597
quote:
Op woensdag 17 maart 2004 03:10 schreef Ja_Roel het volgende:
http://www.grindustry.nl
De website van mijn band Grindustry, grindgore/grindcore (metal).

In elkaar geknutseld met MCEdit, hangt PHP code achter in samenwerking met een MySQL databeestje. Beetje standaard layout, maar iig beter dan sommige grindgore/grindcore site's die gezien heb Ik ben zelf niet blij met 't opacity zooi, de pagina reageerd errug langzaam daardoor, vind ik, maar de rest wilde het zo
Achtergrond is er lelijk en past er niet bij. Tevens mis ik een top logo/banner vd band.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')