abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 14 maart 2004 @ 20:10:22 #101
84046 dscx
Bite me...
pi_17714909
quote:
Op zondag 14 maart 2004 16:51 schreef Ghostbuster het volgende:

[..]

Hoezo herbalife Spam
Kortzichtige bui? gaat om de site, niet om het product.. Jeez...

DSCX
  zondag 14 maart 2004 @ 20:19:20 #102
84046 dscx
Bite me...
pi_17715100
quote:
Op zondag 14 maart 2004 19:22 schreef jagermaster het volgende:
ben ook maar weer bezig geweest met een site misschien kunnen jullie erna kijken en commentaar opleveren. Het "go" knopje rechtsboven veranderd nog dat witteboxje wordt een invulboxje en daaronder komt nog iets te staan.

site

<edit>er komt geen witte rand boven en links van de site maar direct tegen de zij en bovenkant aan </edit>
Zou inderdaad de grijze letters vevangen door iets leesbaars

DSCX
  zondag 14 maart 2004 @ 20:56:54 #103
39240 jagermaster
stof en water, dat ben ik
pi_17716024
quote:
Op zondag 14 maart 2004 20:19 schreef dscx het volgende:

[..]

Zou inderdaad de grijze letters vevangen door iets leesbaars

DSCX
tnx. zat zelf daar ook een beetje aan te twijvelen.. een met een lichtere kleur in het midden komt het denk ik beter uit. In de update van het ontwerp ga ik het veranderen.
Where's my fear???
  zondag 14 maart 2004 @ 21:57:16 #104
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_17717792
quote:
Op zondag 14 maart 2004 19:12 schreef slindenau het volgende:
Misschien is de site niet zo aantrekkelijk als je naar professionele designers kijkt, maar je moet weten dat ik een heel stuk aan ontwerpen mis in mijn hoofd, ik kan alleen programmeren. Als je kijkt naar mijn vorige layout, vind je het dan wel een verbetering? De oude layout.
Om eerlijk te zijn, kan ik niet zeggen dat het een enorme verbetering is. Het is in elk geval geen verslechtering, alhoewel je oude design tenminste nog wat verschillende kleuren had, door het mixen van grijs en geel. In mijn ogen overigens niet de beste kleurencombinatie
quote:
En over de tekst, ik vind zelf dat deze best wel netjes uitgelijnd is, maarja...dat is mijn mening. En hoe kan ik dan het beste de tekst wat beter maken, zodat het niet meer "standaard" is?
En wat bedoel je precies met "tegen de linker- en onderrand aangeperst"?
Verder is de uitlijning van datum, welkom en tijd zo: Datum: links, Welkom: zelfde als content tabel, Tijd: rechts...lijkt me toch niet helemaal willekeurig ofwel?
Om wat meer speelsheid in je tekst te krijgen, kun je eventueel verschillende tekstgroottes, fonts of kleuren gebruiken. Nu bedoel ik niet meteen dat je je te buiten moet gaan met Wingdings en 20 punts rood-groen-blauw-paarse teksten, maar op het moment ziet het er een beetje uit als een pagina die je op een intern bedrijfssysteem zou aantreffen - alle informatie is er, er staat niets overbodigs op, maar je kijkt er niet voor je plezier naar. Wat, neem ik aan, toch wel de bedoeling van de site is

Verder kun je misschien iets grotere paddings zetten voor de verschillende blokken - tekst staat nu vaak erg dicht tegen de randen aan, geef ze wat meer de ruimte.

En alhoewel ik begrijp hoe de datum, tijd en welkomstboodschap uitgelijnd staan, blijf ik ze vrij willekeurig geplaatst vinden. Wat doet de tijd rechts bovenin? Waarom staat de datum weer helemaal aan de andere kant links bovenin? En waarom staat er midden bovenin ineens 'Welkom bezoeker'? De tekst en de datum kun je veel beter bij elkaar in de buurt houden, mogelijk ook in een kleiner lettertype, terwijl de welkomstboodschap eventueel naar de 'main content area' kan verhuizen. Bovenaan de pagina verwacht je normaal gesproken een header met de naam van de pagina, niet een balk met daarover wat redelijk nutteloze informatie verspreid - ik neem aan dat je bezoekers je site niet komen bezoeken om uit te vinden wat de datum is, en hoe laat het is, of hoe ze zichzelf noemen

En breng eventueel wat structuur aan in je content. Ik zie een paar updates, ergens wordt een datum genoemd waarop je een verandering hebt aangebracht, en er staat nog een soort van welkomst-boodschap, maar alles staat gewoon lukraak onder elkaar.
pi_17717922
Ok, thxs, zal wat gaan doen met je commentaar, en de inhoud van de eerste pagina is nu idd een ophoping van verschillende stukjes informatie, omdat het nieuws syteem nog niet af is
  zondag 14 maart 2004 @ 22:58:55 #106
38305 iemoe
~Cruising Voodoo Doll~
pi_17719526
quote:
Op zondag 14 maart 2004 19:22 schreef jagermaster het volgende:
ben ook maar weer bezig geweest met een site misschien kunnen jullie erna kijken en commentaar opleveren. Het "go" knopje rechtsboven veranderd nog dat witteboxje wordt een invulboxje en daaronder komt nog iets te staan.

site

<edit>er komt geen witte rand boven en links van de site maar direct tegen de zij en bovenkant aan </edit>
het eerste woord dat in me opkomt is onprofessioneel. als 1 van je producten webdesign is, dan moet je er heel goed voor zorgen dat je eigen webstek retegeil en gelikt eruit ziet en dat doet dit niet. (in mijn ogen).

_edit_

misschien dat het komt dat het slechts een jpeg is hoor, maar van de jpeg ben ik tenminste niet kapot.

[ Bericht 11% gewijzigd door iemoe op 14-03-2004 23:01:12 (hop!) ]
- roomijs met stukjes melkchocolade is lekker!
  maandag 15 maart 2004 @ 07:10:06 #107
45001 Lentje
InsideGamer
pi_17723544
quote:
Op zondag 14 maart 2004 17:19 schreef oldenzaaltjuh.nl het volgende:

[..]

[..]

krijg ik te zien als ik je link open
Na een maand online te zijn geweest heb ik de server nog verneukt Waarschijnlijk vanavond weer online.
  maandag 15 maart 2004 @ 07:17:04 #108
39240 jagermaster
pi_17723559
quote:
Op zondag 14 maart 2004 22:58 schreef iemoe het volgende:

[..]

het eerste woord dat in me opkomt is onprofessioneel. als 1 van je producten webdesign is, dan moet je er heel goed voor zorgen dat je eigen webstek retegeil en gelikt eruit ziet en dat doet dit niet. (in mijn ogen).

_edit_

misschien dat het komt dat het slechts een jpeg is hoor, maar van de jpeg ben ik tenminste niet kapot.
en wat precies vind je dan niet mooi?
Where's my fear???
pi_17738712
Hey mensjes, kom eens kijken op mijn site; http://www.touw.web-log.nl

Ben dr nu bijna twee weken mee bezig, loggen op zich gaat allemaal prima, maar ik kan nog wel wat meningen gebruiken omtrent de lay out, en dan met name de kleuren!

Thnx!

[ Bericht 9% gewijzigd door BlueEyed op 15-03-2004 23:04:35 ]
Live it!
pi_17740313
quote:
Op maandag 15 maart 2004 20:19 schreef BlueEyed het volgende:
Hey mensjes, kom eens kijken op mij site; [url]touw.web-log.nl[/url]

Ben dr nu bijna twee weken mee bezig, loggen op zich gaat allemaal prima, maar ik kan nog wel wat meningen gebruiken omtrent de lay out, en dan met name de kleuren!

Thnx!
Dit is geene chte site, we checken hier ook geen cu2 pagina's.
pi_17740537
Gewoon een simpel layoutje.. Nog iets te verbeteren?

http://members.lycos.nl/izuqxs/design
  maandag 15 maart 2004 @ 22:53:56 #112
39240 jagermaster
pi_17743346
quote:
Op maandag 15 maart 2004 21:15 schreef Doagere het volgende:
Gewoon een simpel layoutje.. Nog iets te verbeteren?

http://members.lycos.nl/izuqxs/design
grr lycos.. geen zin in reclame op dit moment.. Werkt het twee keer </script> helemaal onderaan je pagina niet meer tegen de reclame?
Where's my fear???
pi_17743628
quote:
Op maandag 15 maart 2004 21:09 schreef yootje het volgende:

[..]

Dit is geene chte site, we checken hier ook geen cu2 pagina's.
Sorry hoor, maar voor een digibeet als mezelf vind ik t al een hele prestatie. Je moet ergens beginnnen he. En de vergelijking met cu is ietsjes flauw, maar dat besef je zelf waarschijnlijk ook wel.
Live it!
pi_17743679
quote:
Op maandag 15 maart 2004 23:06 schreef BlueEyed het volgende:

[..]

Sorry hoor, maar voor een digibeet als mezelf vind ik t al een hele prestatie. Je moet ergens beginnnen he. En de vergelijking met cu is ietsjes flauw, maar dat besef je zelf waarschijnlijk ook wel.
Ok, laten we het anders formuleren..
Wat heb jij er zelf aan ontworpen of ontwikkeld?

(Antwoord: niks)
pi_17747322
Triloxigen > FF over je homepage, het loggen bij het inloggen gaat niet helemaal goed...
quote:
Warning: fopen("logs/login.log", "a+") - Permission denied in /home/endoria/trilox/www/home/include/global.inc.php on line 111

Warning: Supplied argument is not a valid File-Handle resource in /home/endoria/trilox/www/home/include/global.inc.php on line 112

Warning: Cannot add header information - headers already sent by (output started at /home/endoria/trilox/www/home/include/global.inc.php:111) in /home/endoria/trilox/www/home/include/layout.inc.php on line 10
pi_17747393
quote:
Op dinsdag 16 maart 2004 07:49 schreef slindenau het volgende:
Triloxigen > FF over je homepage, het loggen bij het inloggen gaat niet helemaal goed...
[..]
Hey, dat is vreem,d dat ie dat ineens geeft..
File verwijderd en word opnieuw aangemaakt -> werkt weer.
Toch grappig om te zien hoe mensen altijd proberen in te loggen
pi_17747703
quote:
Op maandag 15 maart 2004 22:53 schreef jagermaster het volgende:

[..]

grr lycos.. geen zin in reclame op dit moment.. Werkt het twee keer </script> helemaal onderaan je pagina niet meer tegen de reclame?
ik weet niet hoe ze het doen, maar zelfs xml files krijgen tegenwoordig die reclame zijkant. dat was eerst ook een mooie work around
House is a feeling. And if you don't feel it, it can't be house
Nu ook Zuid Afrika
  dinsdag 16 maart 2004 @ 12:13:59 #118
62944 STFU
Blain (NTCE Chaingunner)
pi_17750996
quote:
Op dinsdag 16 maart 2004 08:50 schreef ChAoZ het volgende:

[..]

ik weet niet hoe ze het doen, maar zelfs xml files krijgen tegenwoordig die reclame zijkant. dat was eerst ook een mooie work around
werkt <? die(); ?> onderaan je html ook niet?
Hank Evans: Well fuck my ozone.
Hank Evans: Hey, Ringworm! Yeah I'm talking to you, you toxic waste of life. You gonna pick up that butt or do I have to glue it to my shoe and stick it up your big pimply a-hole.
pi_17751956
geen idee, is niet meer van belang. nu eigen domein
de gratis lycos was ter testen etc
House is a feeling. And if you don't feel it, it can't be house
Nu ook Zuid Afrika
pi_17751965
Nee aan die reclame kan je niets doen..
pi_17754277
quote:
Op dinsdag 16 maart 2004 08:05 schreef Triloxigen het volgende:

[..]

Hey, dat is vreem,d dat ie dat ineens geeft..
File verwijderd en word opnieuw aangemaakt -> werkt weer.
Toch grappig om te zien hoe mensen altijd proberen in te loggen
  dinsdag 16 maart 2004 @ 15:30:01 #122
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_17754619
Ontopic.
  dinsdag 16 maart 2004 @ 15:50:32 #124
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_17755059
quote:
Op dinsdag 16 maart 2004 15:33 schreef achterop23 het volgende:
Mijn site voor mensen die nog geen plannen hebben voor de komende zomervakantie
hij stond zelfs in het Veronica (:r) Magazine
Het grootste bezwaar is dat het menu in zowel Opera als Mozilla niet in de desbetreffende kolom past, en een gedeelte van de links dan ook onzichtbaar is. Verder ziet het er wel netjes uit, wat basic, maar dat geeft niet zo zeer.

Misschien kun je een wat grotere padding toevoegen, tekst staat nu wat dicht tegen de randen van de kolommen aan, en het is ook erg handig hyperlinks óf te onderlijnen, óf een duidelijk andere kleur te geven dan de rest van de tekst. Nu is het redelijk zoeken naar wat in de tekst wel of niet een hyperlink is.
pi_17756112
quote:
Op maandag 15 maart 2004 23:06 schreef BlueEyed het volgende:

[..]

Het gaat er niet om of je het een hle prestatie van jezelf vindt, ik vind het ook een hele prestatie van mijn moeder dat ze een e-mail kan versturen.

En de vergelijking met cu2 is wel terecht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')