Kortzichtige bui? gaat om de site, niet om het product.. Jeez...quote:Op zondag 14 maart 2004 16:51 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Hoezo herbalife Spam
Zou inderdaad de grijze letters vevangen door iets leesbaarsquote:Op zondag 14 maart 2004 19:22 schreef jagermaster het volgende:
ben ook maar weer bezig geweest met een site misschien kunnen jullie erna kijken en commentaar opleveren. Het "go" knopje rechtsboven veranderd nog dat witteboxje wordt een invulboxje en daaronder komt nog iets te staan.
site
<edit>er komt geen witte rand boven en links van de site maar direct tegen de zij en bovenkant aan </edit>
tnx. zat zelf daar ook een beetje aan te twijvelen.. een met een lichtere kleur in het midden komt het denk ik beter uit. In de update van het ontwerp ga ik het veranderen.quote:Op zondag 14 maart 2004 20:19 schreef dscx het volgende:
[..]
Zou inderdaad de grijze letters vevangen door iets leesbaars
DSCX
Om eerlijk te zijn, kan ik niet zeggen dat het een enorme verbetering is. Het is in elk geval geen verslechtering, alhoewel je oude design tenminste nog wat verschillende kleuren had, door het mixen van grijs en geel. In mijn ogen overigens niet de beste kleurencombinatiequote:Op zondag 14 maart 2004 19:12 schreef slindenau het volgende:
Misschien is de site niet zo aantrekkelijk als je naar professionele designers kijkt, maar je moet weten dat ik een heel stuk aan ontwerpen mis in mijn hoofd, ik kan alleen programmeren. Als je kijkt naar mijn vorige layout, vind je het dan wel een verbetering? De oude layout.
Om wat meer speelsheid in je tekst te krijgen, kun je eventueel verschillende tekstgroottes, fonts of kleuren gebruiken. Nu bedoel ik niet meteen dat je je te buiten moet gaan met Wingdings en 20 punts rood-groen-blauw-paarse teksten, maar op het moment ziet het er een beetje uit als een pagina die je op een intern bedrijfssysteem zou aantreffen - alle informatie is er, er staat niets overbodigs op, maar je kijkt er niet voor je plezier naar. Wat, neem ik aan, toch wel de bedoeling van de site isquote:En over de tekst, ik vind zelf dat deze best wel netjes uitgelijnd is, maarja...dat is mijn mening. En hoe kan ik dan het beste de tekst wat beter maken, zodat het niet meer "standaard" is?
En wat bedoel je precies met "tegen de linker- en onderrand aangeperst"?
Verder is de uitlijning van datum, welkom en tijd zo: Datum: links, Welkom: zelfde als content tabel, Tijd: rechts...lijkt me toch niet helemaal willekeurig ofwel?
het eerste woord dat in me opkomt is onprofessioneel. als 1 van je producten webdesign is, dan moet je er heel goed voor zorgen dat je eigen webstek retegeil en gelikt eruit ziet en dat doet dit niet. (in mijn ogen).quote:Op zondag 14 maart 2004 19:22 schreef jagermaster het volgende:
ben ook maar weer bezig geweest met een site misschien kunnen jullie erna kijken en commentaar opleveren. Het "go" knopje rechtsboven veranderd nog dat witteboxje wordt een invulboxje en daaronder komt nog iets te staan.
site
<edit>er komt geen witte rand boven en links van de site maar direct tegen de zij en bovenkant aan </edit>
Na een maand online te zijn geweest heb ik de server nog verneuktquote:Op zondag 14 maart 2004 17:19 schreef oldenzaaltjuh.nl het volgende:
[..]
[..]
krijg ik te zien als ik je link open
en wat precies vind je dan niet mooi?quote:Op zondag 14 maart 2004 22:58 schreef iemoe het volgende:
[..]
het eerste woord dat in me opkomt is onprofessioneel. als 1 van je producten webdesign is, dan moet je er heel goed voor zorgen dat je eigen webstek retegeil en gelikt eruit ziet en dat doet dit niet. (in mijn ogen).
_edit_
misschien dat het komt dat het slechts een jpeg is hoor, maar van de jpeg ben ik tenminste niet kapot.
Dit is geene chte site, we checken hier ook geen cu2 pagina's.quote:Op maandag 15 maart 2004 20:19 schreef BlueEyed het volgende:
Hey mensjes, kom eens kijken op mij site; [url]touw.web-log.nl[/url]
Ben dr nu bijna twee weken mee bezig, loggen op zich gaat allemaal prima, maar ik kan nog wel wat meningen gebruiken omtrent de lay out, en dan met name de kleuren!
Thnx!![]()
grr lycos.. geen zin in reclame op dit moment.. Werkt het twee keer </script> helemaal onderaan je pagina niet meer tegen de reclame?quote:Op maandag 15 maart 2004 21:15 schreef Doagere het volgende:
Gewoon een simpel layoutje.. Nog iets te verbeteren?
http://members.lycos.nl/izuqxs/design
Sorry hoor, maar voor een digibeet als mezelf vind ik t al een hele prestatie. Je moet ergens beginnnen he. En de vergelijking met cu is ietsjes flauw, maar dat besef je zelf waarschijnlijk ook wel.quote:Op maandag 15 maart 2004 21:09 schreef yootje het volgende:
[..]
Dit is geene chte site, we checken hier ook geen cu2 pagina's.
Ok, laten we het anders formuleren..quote:Op maandag 15 maart 2004 23:06 schreef BlueEyed het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar voor een digibeet als mezelf vind ik t al een hele prestatie. Je moet ergens beginnnen he. En de vergelijking met cu is ietsjes flauw, maar dat besef je zelf waarschijnlijk ook wel.
quote:Warning: fopen("logs/login.log", "a+") - Permission denied in /home/endoria/trilox/www/home/include/global.inc.php on line 111
Warning: Supplied argument is not a valid File-Handle resource in /home/endoria/trilox/www/home/include/global.inc.php on line 112
Warning: Cannot add header information - headers already sent by (output started at /home/endoria/trilox/www/home/include/global.inc.php:111) in /home/endoria/trilox/www/home/include/layout.inc.php on line 10
Hey, dat is vreem,d dat ie dat ineens geeft..quote:Op dinsdag 16 maart 2004 07:49 schreef slindenau het volgende:
Triloxigen > FF over je homepage, het loggen bij het inloggen gaat niet helemaal goed...
[..]
ik weet niet hoe ze het doen, maar zelfs xml files krijgen tegenwoordig die reclame zijkant. dat was eerst ook een mooie work aroundquote:Op maandag 15 maart 2004 22:53 schreef jagermaster het volgende:
[..]
grr lycos.. geen zin in reclame op dit moment.. Werkt het twee keer </script> helemaal onderaan je pagina niet meer tegen de reclame?
werkt <? die(); ?> onderaan je html ook niet?quote:Op dinsdag 16 maart 2004 08:50 schreef ChAoZ het volgende:
[..]
ik weet niet hoe ze het doen, maar zelfs xml files krijgen tegenwoordig die reclame zijkant. dat was eerst ook een mooie work around
quote:Op dinsdag 16 maart 2004 08:05 schreef Triloxigen het volgende:
[..]
Hey, dat is vreem,d dat ie dat ineens geeft..
File verwijderd en word opnieuw aangemaakt -> werkt weer.
Toch grappig om te zien hoe mensen altijd proberen in te loggen
Het grootste bezwaar is dat het menu in zowel Opera als Mozilla niet in de desbetreffende kolom past, en een gedeelte van de links dan ook onzichtbaar is. Verder ziet het er wel netjes uit, wat basic, maar dat geeft niet zo zeer.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 15:33 schreef achterop23 het volgende:
Mijn site voor mensen die nog geen plannen hebben voor de komende zomervakantie
hij stond zelfs in het Veronica (:r) Magazine
Het gaat er niet om of je het een hle prestatie van jezelf vindt, ik vind het ook een hele prestatie van mijn moeder dat ze een e-mail kan versturen.quote:Op maandag 15 maart 2004 23:06 schreef BlueEyed het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar voor een digibeet als mezelf vind ik t al een hele prestatie. Je moet ergens beginnnen he. En de vergelijking met cu is ietsjes flauw, maar dat besef je zelf waarschijnlijk ook wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |