thnxquote:Op vrijdag 12 maart 2004 15:18 schreef dscx het volgende:
Grote gein, lekker shady... Leuk effectje in "BE"
Alleen de toepassing lijkt me lastig/erg donker...
DSCX
Gein; Postief bedoeld overigens, ziet dr leuk uit.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 15:58 schreef STFU het volgende:
[..]
thnx
maar wat bedoel je met "gein" ? ?
Now we're talkin'quote:Op vrijdag 12 maart 2004 15:48 schreef ChAoZ het volgende:
DSCX,
- Een hover bij je tabbladen kan geen kwaad en die tabs mogen wel iets breder en / of verder uit elkaar
- Ik vind de kleur combinatie, dat blauwe en dat groene, nog niet lelijk, maar het hangt er tegen aan
- Ik vind de winkel wat onlogisch in elkaar zitten. laatste stap zie je pas wat je allemaal bestelt hebt. bij de meeste winkels is dat juist andersom.
Ik vind het een overzichtelijke pagina, je ziet meteen waar je moet zijn als je iets zoekt en dat is tegenwoordig ver te zoeken maar uiterst essentieel!quote:Op vrijdag 12 maart 2004 15:22 schreef dscx het volgende:
Heb d'r ook eentje, let wel; ben geen designer, zal t ook nooit worden.
http://herba.dscx.com
Site om personen te helpen met gewichtsbeheersing (Herbalife). t is mogelijk voor geregistreerde gebruikers om hun vorderingen online bij te houden, dr statistieken uit te trekken etc.
Gebouwd in PHP + MySQL in n klein maandje..
Ben onnoemelijk dankbaar voor elk commentaar![]()
DSCX
Zou je even kunnen uitleggen wat je dan precies hebt gepixelneukt? Ik zie er namelijk niets van. Of iig niet iets dat in paint niet een stuk sneller kan.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 17:10 schreef slindenau het volgende:
Ik heb deze website in Dreamweaver gemaakt, en de nieuwe layout is met photoshop ge-pixelneukt.
Dat classes kan inderdaad, alleen vind ik het wel handig dat ie alles gewoon include, zodat ik niet hoef te zoeken in die berg functions welke ik in die pagina nu gebruik. En eigelijk heb ik elke functie wel een keer nodig, want in index.php include ik weer andere pagina's, die andere functies nodig hebben.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 17:32 schreef dscx het volgende:
@slindenau: Layout is (per definitie) niet aan mij besteed, heb ;k niet echt gevoel voor moet ik eerlijk toegeven..
1 tip: verdeel je functions.php in een aantal classes, stop deze classes in aparte files en require/include ze per pagina wanneer je ze nodig hebt...
De Styles zou 'k zelf opnemen in een .css file (overzichtelijk)
Nu ben ik niet zo'n bitne*ker dat ik de hele code door heb gebladerd, je hebt alles wel netjes aligned... Compliments...
@STFU: Dank voor de comments, ga me maar weer eens op Fotoshop storten... Ziet er inderdaad neit echt uit met die kartels...
DSCX
Die schuine hoekjes heb ik in photoshop met pencil uitgetekend, en toen uitgeknipt en als transparant gif opgeslagen. Dat tekenen zou idd ook in paint kunnen, maar volgens mij kan paint geen transparante gif'jes maken.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 17:32 schreef sop het volgende:
[..]
Zou je even kunnen uitleggen wat je dan precies hebt gepixelneukt? Ik zie er namelijk niets van. Of iig niet iets dat in paint niet een stuk sneller kan.
Thxzquote:Op donderdag 11 maart 2004 21:12 schreef Dash-X het volgende:
[..]
Ziet er niet slecht uit hoor
http://www.totallyphp.co.uk/scripts/random_image.htm
Hier heb je een scriptje dat doet wat jij wil.
MIsschien een domme vraag, maar kan iemand me vertellen hoe ik die kl**e kartels van mn plaatjes afkrijg? (Ben geen P-shop master... helaas...)quote:Op vrijdag 12 maart 2004 16:15 schreef STFU het volgende:
[..]
Ik vind het een overzichtelijke pagina, je ziet meteen waar je moet zijn als je iets zoekt en dat is tegenwoordig ver te zoeken maar uiterst essentieel!
Ik ben van mening van de graphics van wat hogere kwaliteit mogen, bijvoorbeeld dit plaatje hieronder:
[afbeelding]
Het mag met wat minder kartels
voor de rest, well done![]()
Minor tip: start met het fundament van je eigen site: "YourDesign lever websites voor een zeer aantrekkelijke prijs" Mis een T -tje... Overigens in de rest van de site ook een aantal foutjes als: "...dat een website met een goede uitstraling geloofwaardiger lijkt als een website..."quote:Wij bieden u niet alleen een statische website, maar een dynamisch totaal pakket gefundeerd op commerciële en marketing strategieën.
quote:Op zondag 14 maart 2004 00:29 schreef WYcom het volgende:
Op dit moment heb ik mijn server online (200gig ter beschikking)
Het is de bedoeling dat deze gekoppeld gaat worden aan mijn domein.
Graag zou ik willen weten of de lay-out een beetje klopt/goed is.
Veel dingen is nog in ontwikkeling.
server adres: http://213.10.113.189
pm is altijd welkom
Alvast bedankt,
Willy
quote:Op zaterdag 13 maart 2004 19:24 schreef Doagere het volgende:
Ben vandaag wat aan het designen gegaan, http://members.lycos.nl/youpixel is wel aan vervanging toe leek me..Ik heb zoiets gemaakt, tis nog maar een begin. Maar wat vinden jullie van de kleuren e.d.
[afbeelding]
Ik vind de lay-out wel goed, lekker simpel, alleen de kleuren vind ik niet goed bij elkaar passen.quote:Op zondag 14 maart 2004 08:52 schreef Enlightenment het volgende:
www.fluffles.net
FreeBSD tutorials/how-to's en computer software & hardware informatie, zoals wat voor computer moet ik kopen e.d.
Over de layout ben ik vrijwel niet te spreken, maar dat komt wel een andere keer. Op dit moment vind ik de inhoud het meest belangrijk, en dat moet nog behoorlijk uitgebreid worden.
Commentaar welkom.
Hee bedankt voor je uitgebreide reaktie!quote:Op zondag 14 maart 2004 09:14 schreef yootje het volgende:
[..]
Ik vind de lay-out wel goed, lekker simpel, alleen de kleuren vind ik niet goed bij elkaar passen.
Maar je vraagt om een check van de inhoud, dus:
Nooit Under Construction op je site laten zien, ongeveer de nummer 1 regel. En haal dus ook bv. Philosophy eraf.
eMule 0.30e is alweer oud (http://www.compumania.nl/filesharing/updates.php?id=7)
Misschien kan je je "kies een computer"-sectie wat groter maken? Lijkt me wel een bezoekerstrekker. Kan je trouwens de U veranderen in u? Ik vind het overdreven beleefd en bij mij persoonlijk lijkt het alsof telkens iemand U schreeuwt (maar dat komt misschien omdat ik teveel omputer).
De FreeBSD-sectie is erg uitgereid, eg goed, en een persoonlijke request, kan je ook een tutorial maken over het installeren van FreeBSD met meerdere OS'en erop?
Kortom: Ik vind je site goed, je kan er goed op rondstruinen en alles is actueel en uitgebreid.
Ik bookmark je site iig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |