abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 22 maart 2004 @ 13:02:46 #276
52200 ViPeRII
It's a good day to die
pi_17885460
jagermaster, is nog niet echt af denk ik, maar het ontwerp vind ik er lekker duidelijk en strak uit zien!
-- ViPeRII --
  maandag 22 maart 2004 @ 13:05:44 #277
52200 ViPeRII
It's a good day to die
pi_17885516
Mensen, ben na de laatste site- check weer bezig geweest aan www.tijdloos.net
Ik zou graag van jullie weten wat er nog verbeterd moet worden.

Wat er nog moet gebeuren waarvan ik me al bewust ben:

- Openen van het gastenboek krijgen sommige mensen een foutmelding, voordat ze op de wel werkende pagina komen
- Routebeschrijving moet nog aangepast worden, met teksten er bij waar vandaan je hoe moet rijden
- Kopje personeel, waarbij er info over het personeel komt te staan (moet nog gemaakt worden)
- Menuutje moet iets kleiner, valt nu buiten de pagina.

Verder hoor ik jullie op of aanmerkingen graag!
-- ViPeRII --
  maandag 22 maart 2004 @ 13:22:56 #278
39240 jagermaster
stof en water, dat ben ik
pi_17885879
er staan twee netstat icoontjes op de frontpage bij mij.
plaatje op de frontpage wordt niet geladen
misschien handig als je aangeeft bij welk menuitem er een submenu onder zit
meer variatie met de tekst opmaak maakt het wel leuker
sommige foto's zien er wat donker uit.
zijn er niet meer van die sites waar je een route kan laten uitstippelen? je hebt dan wat reclame ernaast maar is wel mooier denk ik. Anderhalf jaar geleden had ik het inieder geval wel een keer werkend (met weggeripte reclame)
zichtbaarmaken in welk menu item je bent?
de swf in tijdloze onzin doen het niet en misschien in de layout in lade..

maar verder ziet het er al goed uit!

[ Bericht 89% gewijzigd door jagermaster op 22-03-2004 13:29:11 (drukte te snel op enter) ]
Where's my fear???
pi_17886244
quote:
Op maandag 22 maart 2004 13:05 schreef ViPeRII het volgende:
www.tijdloos.net
Ik heb hem meteen weer afgesloten. Je moet van mijn ingestelde grootte van mijn scherm afblijven! Hoogst irritant.
  maandag 22 maart 2004 @ 14:14:37 #280
52200 ViPeRII
It's a good day to die
pi_17887087
@ Sop: Dat kan, ik kan dat eventueel weghalen, maar om alles goed weer te geven heb ik dit gedaan. Ik zal er over nadenken om dat weg te halen.
@jagermaster:
- Klopt, 1 voor pagecount en eentje voor bezoekers aan de website, word weer wegegehaald, maar is een testje om te kijken of er veel pagina's worden bekeken of niet.
- Over de menu's
Submenu aanmerking: Goed idee! Ga ik regelen
Welk menu item je bent? Ook goed idee, kijken of dat lukt.
- Foto's: Klopt, zijn met verschillende camera's met verschillende standen gemaakt.
Om leuke licht effecten te maken op foto, worden ze zonder flits en dus wat donkerder gemaakt.
- Route planner: Ik zoek inderdaad nog een duidelijker plaatje.
- Swfjes doen het hier wel? Wat bedoelje met de layout in lade?
- Frontpage: Welk plaatje word niet geladen? Kan misschien wat langer duren want als je die rechts onderin bedoeld; dat is een swfje
-- ViPeRII --
  maandag 22 maart 2004 @ 14:29:23 #281
46794 Berkery
Fat bastard
pi_17887455
quote:

No Dukes of Hazzard in the classroom
  maandag 22 maart 2004 @ 14:38:13 #282
52200 ViPeRII
It's a good day to die
pi_17887697
Berkery, das behoorlijk vaag, heb ik nog niet eerder gezien. Waarschijnlijk pakt je browser de css niet, of andere optie in mijn html code. Pagina zou tot nu toe wel eens IE only kunnen zijn. Zal eens kijken naar de source
-- ViPeRII --
  maandag 22 maart 2004 @ 15:07:05 #283
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_17888391

En ook Opera kan er goed mee overweg
  maandag 22 maart 2004 @ 15:13:57 #284
52200 ViPeRII
It's a good day to die
pi_17888583
Dit is echt vaak, Teksten staan wel in verhouding tot elkaar, dus dat is het probleem niet.
Hij maakt alleen een afscheding tussen een aantal verschillende layers. Ik ga er vannavond even naar kijken.
-- ViPeRII --
pi_17890117
quote:

Wat er nog moet gebeuren waarvan ik me al bewust ben:

- Openen van het gastenboek krijgen sommige mensen een foutmelding, voordat ze op de wel werkende pagina komen
- Routebeschrijving moet nog aangepast worden, met teksten er bij waar vandaan je hoe moet rijden
- Kopje personeel, waarbij er info over het personeel komt te staan (moet nog gemaakt worden)
- Menuutje moet iets kleiner, valt nu buiten de pagina.

Verder hoor ik jullie op of aanmerkingen graag!
*Mozilla Firefox*

1: Venster grootte bepaal ik liever zelf, snel weg dat stukje javascript! (het is dat ik elke link in een tab open, blijft mn venster lekker toch even groot )
2: Onder een niet IE-browsers zie je niet veel van inhoud...
Een website IE only maken is niet echt netjes he

*Start IE op*
1: EEEEk, haal die "tovenaar" eens snel weg...daar zit ik niet op te w88 (wel leuk gedaan hoor).
2: Doe wat aan je links, deze zijn op de wat donkere delen van je achtergrond moeilijk te zien. De standaard (blauwe) links zijn überhoupt eng
3: Evenementen / Fotoarchief: Een paar linkjes onder elkaar...dat kan leuker
Zet bijvoorbeeld een stukje tekst bij elke link, dat staat al een stuk beter.
  maandag 22 maart 2004 @ 16:12:20 #286
11252 Ultrawuft
Projectfuhrer
pi_17890138
quote:
heel verhaal
Ik krijg in Mozilla FireFox:

2 netstat icoontjes
en de hele site staat niet op de pagina. Alleen de onderste helft zie ik boven aan.

Ik kan dus niet veel zinnigs verder zeggen eigenlijuk, aangezien ik nergens op kan klikken
  maandag 22 maart 2004 @ 16:46:16 #287
52200 ViPeRII
It's a good day to die
pi_17891130
1 --> Okaayyyyy
2 --> Is niet echt netjes nee, ik ga kijken voor een oplossing, zal te maken hebben met Relative positioning

IE
1 --> NEEEEEE die blijft
2 --> Ander kleurtje dus: Goed idee!
3 --> Is een optie.... kijken wat ik er mee kan!

bedankt voor je reactie!
-- ViPeRII --
  maandag 22 maart 2004 @ 16:52:06 #288
11252 Ultrawuft
Projectfuhrer
pi_17891283
mozilla ondersteund wel relative positioning. Dus misschien heb je ergens een typo gemaakt.
pi_17896476
Hallo,
ik heb een eigen CMS ontwikkelt welke ik voor diverse klanten gebruik, alleen het CMS is per klant verschillend. Om toch een centrale versie te houden heb ik een oude site opnieuw gemaakt met daarachter een centrale versie van mijn CMS.

Ik zou heel erg graag mijn CMS willen laten testen gebruikersvriendelijkheid en andere zaken ik ben alleen bang dat er grapjassen rondlopen die alles gaan lopen verwijderen. Daarom laat ik alleen de website zien, ik geef deze site cadeau als er interesse is alleen ik vind het allemaal nog wat 'kaal'.

Wat er o.a. nog moet komen is een logo met daarin de tekst B.O.T. op de plek waar nu alleen wat koeien staan. Verder zou ik graag tips willen hoe ik de website wat mooier kan maken, i.p.v. alleen een tabelstructuur.

http://217.122.224.31/botband/

P.S. ik host de website zelf dus zodra ik op invoeren klik moet je waarschijnlijk nog 5 minuten geduld hebben voordat de snelheid acceptabel is en 's nachts is de site niet bereikbaar.
pi_17896507
quote:
Op maandag 22 maart 2004 20:27 schreef ErikN het volgende:
Hallo,
ik heb een eigen CMS ontwikkelt welke ik voor diverse klanten gebruik, alleen het CMS is per klant verschillend. Om toch een centrale versie te houden heb ik een oude site opnieuw gemaakt met daarachter een centrale versie van mijn CMS.

Ik zou heel erg graag mijn CMS willen laten testen gebruikersvriendelijkheid en andere zaken ik ben alleen bang dat er grapjassen rondlopen die alles gaan lopen verwijderen. Daarom laat ik alleen de website zien, ik geef deze site cadeau als er interesse is alleen ik vind het allemaal nog wat 'kaal'.

Wat er o.a. nog moet komen is een logo met daarin de tekst B.O.T. op de plek waar nu alleen wat koeien staan. Verder zou ik graag tips willen hoe ik de website wat mooier kan maken, i.p.v. alleen een tabelstructuur.

P.S. ik host de website zelf dus zodra ik op invoeren klik moet je waarschijnlijk nog 5 minuten geduld hebben voordat de snelheid acceptabel is en 's nachts is de site niet bereikbaar.
dit was bedoeld als edit om de url te veranderen... niet als quote.
pi_17899589
ErikN, ik weet niet hoe je CMS in elkaar zit...de site zelf ziet er wel netjes uit.
Een (groot?) puntje van commentaar: "vertrouw nooit de user input". Jij kan zo te zien wel een cursusje "veilig scripten" gebruiken .

Je roept bijvoorbeeld je nieuwsitems (en andere dynamische content) aan met $_GET variabelen. Zodra een gebruiker een getal of tekenreeks invoert die niet in de datbase staat krijg je een vieze foutmelding, of soms gewoon een lege pagina zonder melding ofzo:
quote:
Notice: strtotime(): Called with empty time parameter in D:\websites\www.botband.nl\www\content\optreden_detail.php on line 20
() 22-03-2004

vorige pagina

Notice: Undefined index: HTTP_REFERER in D:\websites\www.botband.nl\www\scripts\statistieken.php on line 5
Ik stel voor dat je even drm's PHP tiplist #7 even doorneemt.
  maandag 22 maart 2004 @ 23:45:03 #292
11252 Ultrawuft
Projectfuhrer
pi_17902188
quote:
Op maandag 22 maart 2004 20:27 schreef ErikN het volgende:
Hallo,

Ik ben eerlijk gezegd wel benieuwd naar je CMS, ik heb voor filmgek ook een cms gemaakt en ik wil het weleens vergelijken met werk van anderen.
pi_17904826
quote:
Op maandag 22 maart 2004 22:15 schreef slindenau het volgende:
ErikN, ik weet niet hoe je CMS in elkaar zit...de site zelf ziet er wel netjes uit.
Een (groot?) puntje van commentaar: "vertrouw nooit de user input". Jij kan zo te zien wel een cursusje "veilig scripten" gebruiken .

Je roept bijvoorbeeld je nieuwsitems (en andere dynamische content) aan met $_GET variabelen. Zodra een gebruiker een getal of tekenreeks invoert die niet in de datbase staat krijg je een vieze foutmelding, of soms gewoon een lege pagina zonder melding ofzo:
[..]

Ik stel voor dat je even drm's PHP tiplist #7 even doorneemt.
bedoel je als users zelf een url gokken i.p.v. een link klikken? hier heb ik namelijk schijt aan
  dinsdag 23 maart 2004 @ 04:39:56 #294
65470 Kindred_Spirits
K i n d r e d _ S p i r i t s
pi_17904843
ff vraagje, n weblog site van me:

www.webslet.tk

is optimaal voor IE only.. maar ik vraag me toch af hoe die in andere browsers uitziet.. zouden jullie ff screenshots kunnen maken voor me.

voor de rest wil ik weten wat jullie van de lay-out en kleurencombo vinden.
_________________________________________BEK HOUWE_______________________________________________
  dinsdag 23 maart 2004 @ 07:10:53 #295
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_17905081
http://members.chello.nl/igroeneveld/opfox.jpg - Zo ziet de site eruit in Opera en Firefox.
pi_17905688
quote:
Op maandag 22 maart 2004 23:45 schreef Ultrawuft het volgende:

[..]

Ik ben eerlijk gezegd wel benieuwd naar je CMS, ik heb voor filmgek ook een cms gemaakt en ik wil het weleens vergelijken met werk van anderen.
Hey, nog wat over je site: Kan je misschien een entrale "Voeg een film" link ergens doen, nu moet je eerst een andere film bekijken, dat is noga omslachtig.
  dinsdag 23 maart 2004 @ 09:38:56 #297
11252 Ultrawuft
Projectfuhrer
pi_17906435
quote:
Op dinsdag 23 maart 2004 08:43 schreef yootje het volgende:

[..]

Hey, nog wat over je site: Kan je misschien een entrale "Voeg een film" link ergens doen, nu moet je eerst een andere film bekijken, dat is noga omslachtig.
Ja prima. Ik zit alleen nog te denken waar ik dat moet laten. Ik moet ook nog ergens een nieuwssubmit kwijt
Misschien toch maar een javascript menu....

Btw, als je naar een film zoekt en hij vindt geen resultaten dan kun je een film toevoegen.
Ik kan nu ook even bij elk zoekresultaat de optie geven.
pi_17909159
quote:
Op maandag 22 maart 2004 22:15 schreef slindenau het volgende:
Notice: Undefined index: HTTP_REFERER in D:\websites\www.botband.nl\www\scripts\statistieken.php on line 5
ik vraag me wel af hoe je deze bent tegengekomen? dat is namelijk niet echt de bedoeling...
  dinsdag 23 maart 2004 @ 12:49:46 #299
13018 Redman
Are u sick in the head kid?
pi_17910671
quote:
Op zondag 21 maart 2004 00:19 schreef Doagere het volgende:
Zeg maar wat je er van vindt:

http://www.yourpixel.tk/
* Redman heeft in ieder geval op de grond gelegen van het lachen. Voor de tekst onder het kopje design is een stukje humor van de bovenste plank.

kleine tip aan Doagere (of hoe je nu dan ook mag heten UE): Quit while you still can.
In het kader van de door de regering gevorderde zendtijd voor lokale omroepen, volgt nu een uitzending van Radio Bergeijk.
pi_17911665
quote:
Op dinsdag 23 maart 2004 04:26 schreef ErikN het volgende:

[..]

bedoel je als users zelf een url gokken i.p.v. een link klikken? hier heb ik namelijk schijt aan
Nee, niet de url gokken, maar met je input variabelen gaan kutten
En een beetje verstandig php-er heeft daar geen schijt aan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')