i bet you do. of moet ik het voordoen?quote:Op donderdag 4 maart 2004 22:35 schreef kibber het volgende:
Woei! die fietst hard...
Of ik dat bij jou denk is wat anders...
??? eeuhm, het is een sport. als je wil winnen moet je fanatiek trainen.quote:Op donderdag 4 maart 2004 22:38 schreef The-Chosen1 het volgende:
doe niet zo fanatiek man dat denk ik
Heel goed.quote:Op donderdag 4 maart 2004 23:09 schreef LoveHenk het volgende:
ik fiets in het bos. 90% van de tijd OP DE AANGEGEVEN MTB ROUTES.
Asfalt koppen?quote:Op donderdag 4 maart 2004 23:16 schreef sebaz het volgende:
3x raden wat ik graag doe![]()
Traptreden koppenquote:Op donderdag 4 maart 2004 23:18 schreef Verbal het volgende:
[..]
Asfalt koppen?
V.
Hij heeft het over meerdere sporten...welke bedoel je precies?quote:Op donderdag 4 maart 2004 23:20 schreef UndergroundWorldWide het volgende:
Nichtensport.[
Wielrennenquote:Op donderdag 4 maart 2004 23:22 schreef sebaz het volgende:
[..]
Hij heeft het over meerdere sporten...welke bedoel je precies?![]()
quote:Op donderdag 4 maart 2004 23:04 schreef Verbal het volgende:
Ik hoop van harte dat je niet zo'n plakzak bent die over bospaadjes komt aangesjeesd en dan ook nog de gore nerve hebt om te bellen alsof ik op een fietspad loop.
V.
Ja, dat wil ik ook wel eens weten als ik met mijn strakke broek (Die stond 'm goed!) langs kom knallen......quote:Op donderdag 4 maart 2004 22:33 schreef LoveHenk het volgende:
Ik wil eens weten wat het algemeen beeld is van mensen over wielrenners en mountainbikers. Ik wil weten wat ze over me denken als ze me zien fietsen.
Wel een eenrlijk antwoord geven. En onthoudt, dit is geen onzin forum!
That's me! Bellen is voor JOUW eigen veiligheid hoor!quote:Op donderdag 4 maart 2004 23:04 schreef Verbal het volgende:
Ik hoop van harte dat je niet zo'n plakzak bent die over bospaadjes komt aangesjeesd en dan ook nog de gore nerve hebt om te bellen alsof ik op een fietspad loop.
V.
Dat ze altijd in hun zeembroek plassen en dat dat eigenlijk best wel ranzig is, fietsen met een nat pieskruisquote:Op donderdag 4 maart 2004 22:33 schreef LoveHenk het volgende:
Ik wil eens weten wat het algemeen beeld is van mensen over wielrenners en mountainbikers. Ik wil weten wat ze over me denken als ze me zien fietsen.
Wel een eenrlijk antwoord geven.
Mijn ervaring is dat mensen al bijna beginnen te schelden als je al zien aankomen op de bospaden als je een wat hoger tempo fietst :S Vooral bij de wat oudere mensen.quote:Op maandag 8 maart 2004 16:04 schreef kippiej het volgende:
IK vind het teringaso's die meteen gaan schelden als je niet tegen de berm aan rijdt zodat hun er met 60km/u langskunnen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |