Goed plan, helaad denk ik dat zo'n gerechterlijke procedure mij meer kost dan dat het opbrengtquote:Op vrijdag 5 maart 2004 07:37 schreef Alicey het volgende:
[..]
bel eens naar dat telefoonnummer, en zeg dat je op zoek bent naar <naam>. blijf aandringen en kijk hoe er gereageerd wordt. als het een oplichter is, zijn er meestal meer gedupeerden en zul je te horen krijgen dat je de zoveelste bent die belt. kijk trouwens ook op je bankafschrift naar de naam en woonplaats. als die er staan kun je eventueel door een gerechtsdeurwaarder zijn adres laten achterhalen en dan een procedure beginnen
Klopt, maar hier gaat het over de Rabo. Ik heb hetzelfde gehad een paar maanden terug; je kunt hoog en laag springen, maar de bank geeft geen naam / adres vrij. En ze bevestigen: geld gaat naar het opgegeven nummer, ongeacht de naam. Ze willen hooguit bemiddelen: ze kunnen de rekeninghouder benaderen, maar doen dat liever niet.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 10:35 schreef _Flea_ het volgende:
Bij de postbank kan het niet. Als je daar een verkeerde naam bij het rekeningnummer opgeeft wordt het geld niet overgemaakt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |