abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 6 maart 2004 @ 00:31:14 #26
69406 Qweraz
From United States Of Maasdijk
pi_17527362
Ik heb het onder zijn Naam gedaan (de overboeking), maar als ik via de telefoongids kijk is zelfs zijn naam niet terug te vinden... Melden bij marktplaats zal ik zeker doen.

Ik kan ook de postbank opbellen en vragen om het bijbehorende adres bij die rekening, maar privacy blabla dit blabla dat, zal ik wel te horen krijgen.

Wellicht als ik bel en vraag om een rekeningnr. te verifieren ofzo, dan weet ik in ieder geval of het adres dat hij opgaf juist is, en dan mag hij binnenkort bezoek verwachten
Stand By While All Your Dreams Are Trampled In The Dust
  zaterdag 6 maart 2004 @ 00:32:37 #27
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_17527379
Lukt wel, alleen niet met een automatische overboeking, maar dat zal e wel niet gedaan hebben. Moet je wel binnen 2 weken doen btw.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  zaterdag 6 maart 2004 @ 00:35:29 #28
69406 Qweraz
From United States Of Maasdijk
pi_17527419
quote:
Op vrijdag 5 maart 2004 07:37 schreef Alicey het volgende:

[..]

bel eens naar dat telefoonnummer, en zeg dat je op zoek bent naar <naam>. blijf aandringen en kijk hoe er gereageerd wordt. als het een oplichter is, zijn er meestal meer gedupeerden en zul je te horen krijgen dat je de zoveelste bent die belt. kijk trouwens ook op je bankafschrift naar de naam en woonplaats. als die er staan kun je eventueel door een gerechtsdeurwaarder zijn adres laten achterhalen en dan een procedure beginnen
Goed plan, helaad denk ik dat zo'n gerechterlijke procedure mij meer kost dan dat het opbrengt
IK heb net KPN inlichtingen gebeld, en die konden die naam ook niet terugvinden in de opgegeven plaats..

* Qweraz verliest hoop beetje
Stand By While All Your Dreams Are Trampled In The Dust
  zaterdag 6 maart 2004 @ 01:58:15 #29
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_17528251
quote:
Op vrijdag 5 maart 2004 10:35 schreef _Flea_ het volgende:
Bij de postbank kan het niet. Als je daar een verkeerde naam bij het rekeningnummer opgeeft wordt het geld niet overgemaakt.
Klopt, maar hier gaat het over de Rabo. Ik heb hetzelfde gehad een paar maanden terug; je kunt hoog en laag springen, maar de bank geeft geen naam / adres vrij. En ze bevestigen: geld gaat naar het opgegeven nummer, ongeacht de naam. Ze willen hooguit bemiddelen: ze kunnen de rekeninghouder benaderen, maar doen dat liever niet.
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_17529681
Dat heeft mijn zus laatsts gehad, via postbank naar een verkeerde rekeninr. over gemaakt, Postbank is zo aardig geweest om contact op te nemen met de persoon en die heeft het teruggestort

Als de persoon echter gezegd zou hebben, opzouten, ik hou het geld, tja, dan zou ze het kwijt zijn geweest:{

De regel is dat alleen automatische incasso afschrijvingen terug geboekt kunnen worden, binnen een periode van 30dagen, handmatige overmakingen kunnen niet terug gehaald worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')