Het adres heb ik ook gekregen, maar via de kpn site kan ik hem niet vinden. Nou weet ik dat die weleens achter loopt mbt verhuizingen enal, maargoed.quote:Op donderdag 4 maart 2004 22:20 schreef mtv het volgende:
kun je wel vergeten, had ik met 200 euro
is nu al 6 maanden geleden, en ik heb het geld nog niet terug
je kan hooguit die gast in elkaar rammen
aanbellen, de deur opentrappen, en spullen uit zijn woning halen
de bank kan eer verzoek doen bij zijn/haar bank om het terug te storten, maar dit zal toch niet gebeuren
ik heb toen wel het adres van die persoon gekregen
Dat hij wacht op zijn afschrift dat kan, maar dan kan hij toch in ieder geval even reageren op zijn emails... noujah, verloren zaak als ik het zo hoor.quote:Op donderdag 4 maart 2004 23:00 schreef miss_dynastie het volgende:
De bank kan het niet storneren. Dat kan alleen bij automatische incasso. Ik heb weleens gehad dat een betaling van Rabo naar Postbank twee weken duurde, en dat lag niet aan de Rabo, zeg maarEn misschien wacht die persoon op zijn afschrift? Die komen over het algemeen eens in de twee weken.
Ja maar dat adres is wel terug te vinden via www.ikhebje.nlquote:Op donderdag 4 maart 2004 23:09 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
Storno is idd onmogelijk..
als je zn adres heb zou ik er maar eens met een paar vrienden langs gaan
bel eens naar dat telefoonnummer, en zeg dat je op zoek bent naar <naam>. blijf aandringen en kijk hoe er gereageerd wordt. als het een oplichter is, zijn er meestal meer gedupeerden en zul je te horen krijgen dat je de zoveelste bent die belt. kijk trouwens ook op je bankafschrift naar de naam en woonplaats. als die er staan kun je eventueel door een gerechtsdeurwaarder zijn adres laten achterhalen en dan een procedure beginnenquote:Op donderdag 4 maart 2004 23:12 schreef Qweraz het volgende:
[..]
Ja maar dat adres is wel terug te vinden via www.ikhebje.nl
maar de naam die hij opgaf weet niet...
Knap Klote dus!!!
edit: op het adres woont iemand met een andere naam, en als ik het nummer bij die naam zoek middels telefoongids.nl dan klopt het,
Maw op het opgegeven adres woont hij niet!!!
Kan alleen als het om een incasso gaat. In dit geval heeft de TS gewoon pech denk ik.quote:Op donderdag 4 maart 2004 22:17 schreef B03S het volgende:
Volgens mij wel "storneren??"
Die site klopt niet! Op mijn adres woont ook "een ander" terwijl ik al 2 jaar eigenaar van dit huis ben.quote:Op donderdag 4 maart 2004 23:12 schreef Qweraz het volgende:
edit: op het adres woont iemand met een andere naam, en als ik het nummer bij die naam zoek middels telefoongids.nl dan klopt het,
Maw op het opgegeven adres woont hij niet!!!
Als ik dat zo check, laat die site ook een bewoner zien die al 3 jaar geleden verhuisd is. Lekker up-to-datequote:Op vrijdag 5 maart 2004 09:48 schreef miss_dynastie het volgende:
Op mijn adres woont ook een ander volgens ikhebje.nl.
Bij de postbank kan het niet. Als je daar een verkeerde naam bij het rekeningnummer opgeeft wordt het geld niet overgemaakt.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 10:33 schreef ElisaB het volgende:
Je kunt willekeurig welke naam (+ adres) opgeven; zolang je rekeningnummer klopt, komt het geld bij jou terecht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |