Het is er wel een bende.quote:Op donderdag 4 maart 2004 23:57 schreef RichardQuest het volgende:
Enne, hebben ze een Mediamarkt?
Ik heb de tijdquote:Op vrijdag 5 maart 2004 00:46 schreef Seborik het volgende:
[..]
Het is er wel een bende.
Het is in het winkelcentrum bij Utrecht Centraal. Je kunt het eigenlijk niet missen. Vlakbij de Vredeburg.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 00:50 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ik heb de tijdWeet jij waar het is? Is het op loopbare afstand van CS?
Oké, dank uquote:Op vrijdag 5 maart 2004 00:52 schreef Seborik het volgende:
[..]
Het is in het winkelcentrum bij Utrecht Centraal. Je kunt het eigenlijk niet missen. Vlakbij de Vredeburg.
JIj bedoelt niet de Boudisque in Haringpakkerssteeg in A'dam?quote:Op donderdag 4 maart 2004 22:42 schreef fripper het volgende:
Boudisque , in de Drieharingensteeg.
De Ear & Eye is nu de Boudisque.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 12:50 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
JIj bedoelt niet de Boudisque in Haringpakkerssteeg in A'dam?
Que? Ik volg je even niet. Bedoel je dat in Utrecht een Boudisque is, en dat dat voorheen Ear & Eye was?quote:Op vrijdag 5 maart 2004 12:51 schreef Seborik het volgende:
[..]
De Ear & Eye is nu de Boudisque.
Jah.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 12:53 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Que? Ik volg je even niet. Bedoel je dat in Utrecht een Boudisque is, en dat dat voorheen Ear & Eye was?
Wat maakt het uit als de Mediamarkt goedkoper. Je hebt dan wel weer dat ze misschien niet alles kunnen leveren, maar de echte liefhebber blijft toch wel naar de echte muziekwinkel gaan.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 12:59 schreef Lamer_Deluxe het volgende:
Het schijnt dat de MediaMarkt al die kleine onafhankelijke platenzaakjes kapot concurreert, doordat ze veel grotere inkoop bestellingen kunnen plaatsen. Eentje wordt er al opgedoekt nu. Behoorlijk jammer.
Ah, ok, dat wist ik nog niet. Sinds wanneer is dat?quote:Op vrijdag 5 maart 2004 12:57 schreef Seborik het volgende:
[..]
Jah.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |