Ik ben hier geboren en opgegroeid, maar m'n ouders komen uit Turkije.quote:Op donderdag 4 maart 2004 21:41 schreef PsychoDude_666 het volgende:
Ben je een allochtoon dan ofzo? Niet lullig bedoelt, maar omdat dat btje uit het gesprek blijkt...
8 weken. Dat houd ik niet vol.quote:Rare mensen heb je, nja als ie t meer dan 8 weken volhoudt krijgt ie brief van kpn
Goede tip!quote:Op donderdag 4 maart 2004 21:44 schreef T1andonly het volgende:
Tijdstippen opschrijven als je kunt eventueel gesprekken proberen op te nemen als ze aanhoudend blijven bellen.
Het is in mijn ogen al erg genoeg, maar de politie vindt dat vast niet voldoende.quote:Dan zou ik als het erg is in jou ogen politie inschakelen en zorgen dat degene die dat doen er niet gemakkelijk vanaf komen. Alleen politie halen die ze daarna gewoon laat gaan zal ze niet echt afschrikken, maar redelijke kans dat dat toch gebeurt...
Hij belt me op onze huistelefoon. Ook m'n ouders hebben er last van.quote:Op donderdag 4 maart 2004 21:44 schreef Ingster het volgende:
lekker dom meelullen, of andere simkaart
ook eens gehad, iemand die mij belde, lekker aan de praat gehouden over niks, toen hoorde ik: Helaas, de verbinding is verbroken.. toen was zijn beltegoed op, ik had de lol natuurlijk en hij niet.
Ik kan me moeilijk inhouden als ie mij en m'n ouders begint te beledigen...quote:Op donderdag 4 maart 2004 22:05 schreef RichardQuest het volgende:
Vooral niet al te veel op ingaan
Hou er rekening mee dat je dit vooraf MOET melden aan je gesprekspartner, anders is het nooit geldig bewijsmateriaal...quote:Op donderdag 4 maart 2004 21:44 schreef T1andonly het volgende:
Tijdstippen opschrijven als je kunt eventueel gesprekken proberen op te nemen als ze aanhoudend blijven bellen.
Idd de beste methode. Er heeft een tijdje iemand hier ook regelmatig annoniem naar toe gebeld. KPN doet in zo'n geval iets wat in de buurt van helemaal niks ligt. M'n pa heeft gewoon de hoorn een keer bij het alarm gehouden. Denk dat ie gehoorschade heeft opgelopen want hij heeft nooit meer gebeldquote:Op donderdag 4 maart 2004 22:38 schreef WebForce het volgende:
Fluitje bij de hand houden, als die nogges belt hééééééél hard blazen, belt ie vast een tijdje niet meer op.
Werkte hier met een beller die om 2:00 'snachts steeds belde en NIETS zei, je hoorde ook geen ruis of iets dergelijks...
das wel een goeie....quote:Op donderdag 4 maart 2004 22:38 schreef WebForce het volgende:
Fluitje bij de hand houden, als die nogges belt hééééééél hard blazen, belt ie vast een tijdje niet meer op.
Werkte hier met een beller die om 2:00 'snachts steeds belde en NIETS zei, je hoorde ook geen ruis of iets dergelijks...
ik heb een tijdje gehad dat ik steeds midden in de nacht door een of andere gast werd gebeld...quote:Op donderdag 4 maart 2004 21:37 schreef sylvesterrr het volgende:
Kan ik aangifte doen bij de politie, en heeft dat nut in dit geval?
40x per dag belt ie niet.quote:Op donderdag 4 maart 2004 22:44 schreef Xcalibur het volgende:
[..]
ik heb een tijdje gehad dat ik steeds midden in de nacht door een of andere gast werd gebeld...
HEEL irritant... dus ik naar de politie, maar om aangifte te doen omdat je lastig wordt gevallen, moet je toch wel zo'n 40 (!) keer per dag gebeld worden![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |