Bij de nieuwe versie van de me 50 ( met cosm technologie) zit de metalzone MT II erop hoor... maar ik heb ook nog wel een losse metalzonequote:Op donderdag 4 maart 2004 21:55 schreef helldeskr het volgende:
IK heb er eentje en ik ben er wel blij mee...
Hoewel ik eerlijk moet zeggen dat de Metalzone toch een betere distortion heeft dan de mt 50 emu die in de ME50 zit
Hehe, en weet je ook wat dat inhoudt, of lees je dat net van de doosquote:Op donderdag 4 maart 2004 22:18 schreef Ibanez het volgende:
[..]
( met cosm technologie)
Ja ok, als je het zo bekijkt heb je wel gelijk, maar ik ben van losse pedalen, nu voor het eerst, overgestapt op een multi effect, en ja, als je een Hendrix wah wah gewend bent, ben je 'spoiled' bij wijze van spreken, want die klinkt toppie, en daarom heb ik em er gelijk op aangesloten, samen met de metalzone, want de enige echte zware maar toch scheurende distortion kun je op de multieffect niet zo fijntjes afstellen als op de losse pedaal. Maar begrijp me niet verkeerd, de overige distortions hebben toch weer stuk voor stuk hun eigen charme, alleen krijg ik 'mijn geluid' niet uit de mt 2 instelling op het bord.quote:Wat betreft de wah pedaal ben ik het niet helemaal met Ibanez eens. Hoewel het niet zo goed klinkt als bijvoorbeeld een goede Vox wah, vind ik dit wel 1 van de betere wah's die ik in een multi-effectenbak gehoord heb. En het feit dat de expressiepedaal altijd de volumepedaal functie krijgt als je de wah (of een ander toegewezen effect) uit zet vind ik ook heel prettig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |