abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23381138
Ze staan 16 en 17 december in Paradiso.

Ben benieuwd.
  vrijdag 19 november 2004 @ 15:56:17 #27
10757 ForrestX
It's been emotional...
pi_23427040
...en ik ben erbij!
[TK] GVB Golfregels (NGF) Boeken + DVD
Just a little lovin', early in the mornin'
Beats a cup of coffee for startin' off the day.
pi_23445082
quote:
Op vrijdag 19 november 2004 15:56 schreef ForrestX het volgende:
...en ik ben erbij!
Same here.
pi_23522319
Hehe, ik ben echt een groot fan van The Roots. Heb al hun albums, en ga 17 december voor de tweede keer naar ze toe kan niet wachten
  dinsdag 23 november 2004 @ 18:51:02 #30
85508 EMW
Vivimus quad somniamus
pi_23522380
quote:
Op maandag 8 maart 2004 15:27 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Evenals Illadelph Halflife, Things Fall Apart en Do You want More
Ik vraag me inderdaad af of ze in een stadion wel tot hun recht komen.
Evenals Don't say Nuthin'
  vrijdag 17 december 2004 @ 21:30:09 #31
10757 ForrestX
It's been emotional...
pi_24045879
hij was weer fijn gisteren!!
[TK] GVB Golfregels (NGF) Boeken + DVD
Just a little lovin', early in the mornin'
Beats a cup of coffee for startin' off the day.
pi_24046727
Ik vond het erg tof, erg oke.
pi_24054478
Gister was erg relaxed. Wat een band zeg. Vooral die massale drumorgie was heftig!
pi_24080988
Idd, die massale drumorgie was erg heftig Ik had gauw nog even een foto met mijn gsm gemaakt Ik vond het weer een zeer goed optreden, met veel van hun oudere werk. Ook de solo's van iedere bandlid waren indrukwekkend. En dat ze dan stukjes van Nirvana, The doors, Led Zeppelin, James Brown etc. gingen spelen, was ook zeer goed.

Kortom, een zeer goed optreden
pi_24088905
Vet optreden inderdaad, ik ben vrijdag geweest.
Paradiso is ook een ideale zaal voor een band als The Roots, live zijn ze echt sterk, super relaxte muziek!
Ik ken niet zo heel veel van hun oude werk, heb Things fall apart pas net en van Phrenology ken ik nog niet alles, maar ze speelden toch juist best veel van hun laatste CD Tipping Point? Ik hoorde daarvan Star/Pointro, Stay Cool (vind ik een van de gaafste nummers8-) ), I don't care, Don't say nuthin', Somebody's gotta do it, Duck down en Guns are drawn? Dat is bijna het hele album
Klein, zeer klein puntje van kritiek: Jammer dat ze briljante nummers als The seed en The next movement in een wat verkorte/afgeslankte versie speelden
Ik weet niet wat het is, maar het is me wat.
pi_24107602
Mjah dat puntje kan je als kritisch opvatten, maar de tour van phrenology hebben ze al gehad (was ik ook bij) en toen deden ze die nummers allemaal zoals de cd, en als je dan naar een volgend optreden gaat, en je hoort en ziet dan hetzelfde, dan is het nog minder aan. Nu hoorde je verkorte versies, maar ook versies met geheel andere teksten, wat ik dan wel weer heel leuk vond. En The next movement is al een behoorlijk oud nummer, en zonder Scratch zijn die oude nummers ook lastiger, want er is geen dj meer :x

En met veel van hun oudere werk bedoel ik vergeleken met hun vorige optreden in paradiso.
Het enige wat ik jammer vond, is dat een vriend van mij ook naar the roots is geweest, een paar dagen terug in frankrijk, en daar was Talib Kweli in het voorprogramma :x nu was er niets....... had hem gemist de laatste keer (geen chipknip) en had hem ook wel graag willen zien
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')