shit...dat kan je zo'n band als the Roots toch niet aan doen....voorprogramma in de Arena voor 40.000quote:Op donderdag 4 maart 2004 20:54 schreef GhostMan84 het volgende:
Ze staan in het voorprogramma van de RHCP in de ArenA op 16 juni
Evenals Illadelph Halflife, Things Fall Apart en Do You want Morequote:Op maandag 8 maart 2004 15:25 schreef gekke_sandra het volgende:
The seed is gaaf
ja ik keek er ook nogal van op.quote:Op maandag 8 maart 2004 14:13 schreef ForrestX het volgende:
[..]
shit...dat kan je zo'n band als the Roots toch niet aan doen....voorprogramma in de Arena voor 40.000man...die moeten klein en intiem spelen!! Paradiso ofzo...
(festivals zijn een uitzondering hierop btw...)
ben benieuwd of ze als voorprogramma van de RHCP de waardering krijgen die ze verdienen. Het publiek komt nl niet voor The Roots...quote:Op donderdag 11 maart 2004 13:59 schreef GhostMan84 het volgende:
[..]
ja ik keek er ook nogal van op.
sowieso ook een beetje een rare keus als voorprogramma van RHCP, vind ik.
Daarom mogen we ook niet zeuren, als het KUT is kun je in je achterhoofd houden dat de Peppers er even later zullen staan ........quote:Op vrijdag 12 maart 2004 12:54 schreef ForrestX het volgende:
[..]
ben benieuwd of ze als voorprogramma van de RHCP de waardering krijgen die ze verdienen. Het publiek komt nl niet voor The Roots...
...ik denk/vind/weet dus dat The Roots live beter zijn dan de RHCP en daarom niet tot hun recht komen als voorprogramma...quote:Op zondag 14 maart 2004 21:09 schreef Dwaashaas het volgende:
[..]
Daarom mogen we ook niet zeuren, als het KUT is kun je in je achterhoofd houden dat de Peppers er even later zullen staan ........
the next movementquote:Op vrijdag 12 maart 2004 12:40 schreef Posdnous het volgende:
Fijn optreden weer.
We got the hot, hot music..the hot music! Live is natuurlijk geniaal![]()
Ik vind ze allebij leuk..quote:Op vrijdag 12 maart 2004 12:54 schreef ForrestX het volgende:
[..]
ben benieuwd of ze als voorprogramma van de RHCP de waardering krijgen die ze verdienen. Het publiek komt nl niet voor The Roots...
uitzonderingen daargelaten....quote:Op woensdag 9 juni 2004 01:02 schreef TastyMushroom het volgende:
[..]
Ik vind ze allebij leuk..![]()
Was ook aangenaam verast toen ik zag dat The Roots meekwamen!! Helaas kan ik nu zelf niet meer.. en moet ik mijn kaartje met pijn in m'n hart verkopen..![]()
Klasse cd.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 14:36 schreef ForrestX het volgende:
iemand deze al gehoord?? of iets over gehoord??
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |