Ja het is een leuk bandje hoor! Zo eentje om af en toe lekker op te zettenquote:Op donderdag 4 maart 2004 15:32 schreef ajuu het volgende:
[..]
hee, is FF leuk? de clips zijn mooooooooooooooi!
quote:Op donderdag 4 maart 2004 15:51 schreef Semisane het volgende:
* semisane terug van de tandarts
Ging allemaal hartstikke snel en je ziet echt geen verschil....alleen....de verdoving begint uit te werken....ik ga maar shoppen om het te vergeten.
Damn zijn mijn webcam foto's nu alweer overal te vinden....ik ben ook zooo populair.quote:Op donderdag 4 maart 2004 15:53 schreef xman het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op donderdag 4 maart 2004 15:51 schreef Semisane het volgende:
* semisane terug van de tandarts
Ging allemaal hartstikke snel en je ziet echt geen verschil....alleen....de verdoving begint uit te werken....ik ga maar shoppen om het te vergeten.</div></blockquote>[afbeelding]
Ziet er goed uit!
Oeh! Gefeliciteerd! Wat ga je schrijven?quote:Op donderdag 4 maart 2004 15:57 schreef Waxxer het volgende:
Oeh! Ik ga voor de Gay Krant schrijven![]()
Nou, ik weet niet of je gelurkt hebtquote:Op donderdag 4 maart 2004 15:58 schreef xman het volgende:
[..]
Oeh! Gefeliciteerd! Wat ga je schrijven?
Klinkt erg leuk waxxer...ga je dan ook over ons schrijven?quote:Op donderdag 4 maart 2004 16:04 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, ik weet niet of je gelurkt hebtmaar gisteren heb ik Henk Krol geinterviewd en hij vroeg of het niet iets zou zijn, als ik voor de jongerenpagina's zou gaan schrijven voor de Gay Krant. Nou en toen werd ik voorgesteld aan iedereen wie daar aan het werk was en ik legde uit wat ik deed, ik schrijf dus columns voor de coc zwolle-website en dan nog voor het afdelingsblad EN een bijbaan als correspondent. Nou en toen zeiden ze, hey, is dat niet wat voor jou, ik zei dat lijkt me best wel leuk, voor iets landelijks schrijven (de gay krant heeft een bereik van 100.000 mensen) nou dus ik stuurde daar ter plekke een e-mailtje naar de coordinator en die belde mij net terug dat ze heel graag willen dat ik voor ze schrijf (zouden ze mijn weblog en columns gelezen hebben?
), en ik krijg een Gay Krant perskaart en een @gaykrant.nl e-mail adres. Is nu allemaal al geregeld
Gaat wel snel. Maar wel cool, we gaan dan nog bespreken hoeveel tijd ik kwijt kan enz.
Hahaha wie weet, ga ik zo'n groepje aanspreken en dan vragen over homo's stellenquote:Op donderdag 4 maart 2004 15:59 schreef Cybart het volgende:
profi waxx
je gaat vast over stoere R&B gastjes schrijven he?
mischien vonden ze je schrijfstijl wel bijzonder? of je schrijfstijl?quote:Op donderdag 4 maart 2004 16:08 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hahaha wie weet, ga ik zo'n groepje aanspreken en dan vragen over homo's stellenOm vervolgens neergestoken te worden
![]()
Maar was even een vaag verhaal van mij net. Maar ze zijn zo enthousiastzo bijzonder is mijn schrijfstijl toch niet?
Laat staan mijn schrijfstijl
De gaykrant lees ik idd ook niet. En ook niet de Expreszo...quote:Op donderdag 4 maart 2004 16:16 schreef Cybart het volgende:
maar ik lees nooit dat soort bladen
blijven er dan nog dingen over?quote:Op donderdag 4 maart 2004 16:18 schreef Twoflower het volgende:
[..]
De gaykrant lees ik idd ook niet. En ook niet de Expreszo...
Ja hoor. De Squeeze bijvoorbeeld. Waar LuQas (of hoe heette 'ie ook al weer) ooit in stond...quote:Op donderdag 4 maart 2004 16:20 schreef Cybart het volgende:
[..]
blijven er dan nog dingen over?
oja da's waar... en LuQas heette dan weer Borisquote:Op donderdag 4 maart 2004 16:21 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Ja hoor. De Squeeze bijvoorbeeld. Waar LuQas (of hoe heette 'ie ook al weer) ooit in stond...
Heb hem lang niet meer gezien...ook niet in de Trut!quote:Op donderdag 4 maart 2004 16:22 schreef Cybart het volgende:
[..]
oja da's waar... en LuQas heette dan weer Boris
ja newbies volg ik het nog, volgen jullie het nog?
En voordat 'ie LuQas heette, was het geloof ik 'blikgroente', toch?quote:Op donderdag 4 maart 2004 16:22 schreef Cybart het volgende:
[..]
oja da's waar... en LuQas heette dan weer Boris
ja newbies volg ik het nog, volgen jullie het nog?
stimmtquote:Op donderdag 4 maart 2004 16:24 schreef Twoflower het volgende:
[..]
En voordat 'ie LuQas heette, was het geloof ik 'blikgroente', toch?
Bel Nelleke vd Krogtquote:Op donderdag 4 maart 2004 16:23 schreef xman het volgende:
[..]
Heb hem lang niet meer gezien...ook niet in de Trut!
Over de trut gesproken?quote:Op donderdag 4 maart 2004 16:26 schreef Cybart het volgende:
Bel Nelleke vd Krogt
weekend ze!quote:Op donderdag 4 maart 2004 16:27 schreef Twoflower het volgende:
* Twoflower gaat naar huis, weekend vieren
Die is allang weg man!quote:Op donderdag 4 maart 2004 16:26 schreef Cybart het volgende:
[..]
Bel Nelleke vd Krogt
Jou kennende voeg je een hele nieuwe positieve vibe toe aan de gaykrant!quote:Op donderdag 4 maart 2004 16:29 schreef Waxxer het volgende:
Ik moet zeggen dat ik in het coc de Gay Krant voor het eerst doorbladerde om het interview met Henk Krol een beetje voor te bereiden
quote:Op donderdag 4 maart 2004 16:32 schreef xman het volgende:
[..]
Jou kennende voeg je een hele nieuwe positieve vibe toe aan de gaykrant!
Je moet ergens beginnen. Je doet er nu vooral ervaring mee op en diversiteit volgt vanzelf, lijkt me.quote:Op donderdag 4 maart 2004 16:38 schreef Waxxer het volgende:
Maar is wel erg 'homo' dan allemaal he?
Frank Masmijer!!!!quote:Op donderdag 4 maart 2004 15:52 schreef Cybart het volgende:
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerrineeeeeeeert uuuuuuu zich: frank kramer nog
Die was al genoemd...quote:Op donderdag 4 maart 2004 16:53 schreef Kugari-Ken het volgende:
Frank Masmijer!!!!
...kut!quote:Op donderdag 4 maart 2004 16:54 schreef NathaN het volgende:
[..]
Die was al genoemd...
smakelijk!quote:Op donderdag 4 maart 2004 17:00 schreef Cybart het volgende:
en nu ga ik lekker uit eten
Waxxer on his way to stardom! Gefeliciteerd! Erg leuk voor je.quote:Op donderdag 4 maart 2004 16:04 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, ik weet niet of je gelurkt hebtmaar gisteren heb ik Henk Krol geinterviewd en hij vroeg of het niet iets zou zijn, als ik voor de jongerenpagina's zou gaan schrijven voor de Gay Krant. Nou en toen werd ik voorgesteld aan iedereen wie daar aan het werk was en ik legde uit wat ik deed, ik schrijf dus columns voor de coc zwolle-website en dan nog voor het afdelingsblad EN een bijbaan als correspondent. Nou en toen zeiden ze, hey, is dat niet wat voor jou, ik zei dat lijkt me best wel leuk, voor iets landelijks schrijven (de gay krant heeft een bereik van 100.000 mensen) nou dus ik stuurde daar ter plekke een e-mailtje naar de coordinator en die belde mij net terug dat ze heel graag willen dat ik voor ze schrijf (zouden ze mijn weblog en columns gelezen hebben?
), en ik krijg een Gay Krant perskaart en een @gaykrant.nl e-mail adres. Is nu allemaal al geregeld
Gaat wel snel. Maar wel cool, we gaan dan nog bespreken hoeveel tijd ik kwijt kan enz.
Ik zou denken: geen enkele darkroom. 't Is er niet voor niets zo dark...quote:Op donderdag 4 maart 2004 17:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waxxer on his way to stardom! Gefeliciteerd! Erg leuk voor je.
Waar kun je allemaal binnenkomen met die perskaart?
Dat is daarbinnen pas. En dan ben je toch al binnen. Als je er al binnen zou willen. Denk ook niet dat ze daar zo selectief zouden zijn, daarbinnen.quote:Op donderdag 4 maart 2004 17:57 schreef Twoflower het volgende:
Ik zou denken: geen enkele darkroom. 't Is er niet voor niets zo dark...
*op klokkie kijk*quote:Op donderdag 4 maart 2004 18:37 schreef Cazman het volgende:
Avond
Ja zeg!!! Nu moet je niet te veel gaan verwachten hoor....ik heb het gekocht....is dat al niet genoeg!!quote:Op donderdag 4 maart 2004 19:04 schreef NathaN het volgende:
nou nog gepoetst en geschoren
Ze kan de Botox behandelingen niet meer betalen??quote:Op donderdag 4 maart 2004 19:12 schreef Vlarp het volgende:
En waarom heeft die vertegenwoordigster van de Botox behandelingen in godesnaam Fok! aangeklaagd?
Albert Verlinde heeft ook al z'n excuses aan moeten bieden vanwege die nepfoto's die ze gisteren lieten zienquote:Op donderdag 4 maart 2004 19:12 schreef Vlarp het volgende:
En waarom heeft die vertegenwoordigster van de Botox behandelingen in godesnaam Fok! aangeklaagd?
hahahaha nou ik kan vroeg op mijn erfdeel aanspraak maken als ik dit hem meldquote:Op donderdag 4 maart 2004 19:08 schreef Great_Expectations het volgende:
Mjah, gefeliciteerd wax! Mogen we weddenschappen gaan afsluiten op hoe jou vader er op gaat reageren?.
Ja, ik eis nou 2500 euro van je wegens plagiaat.quote:Op donderdag 4 maart 2004 19:22 schreef beaverhausen het volgende:
omdat ik ook wel eensgebruik?
Zijn er dan ook foto's van jou?quote:Op donderdag 4 maart 2004 19:24 schreef Great_Expectations het volgende:
Ja, ik eis nou 2500 euro van je wegens plagiaat..
Dan zou ik als ik jou was heel Fok maar eens gaan aanklagen.quote:Op donderdag 4 maart 2004 19:24 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ja, ik eis nou 2500 euro van je wegens plagiaat..
quote:Op donderdag 4 maart 2004 19:31 schreef beaverhausen het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 4 maart 2004 19:47 schreef wizarddragon het volgende:
Wat ben je toch zo'n lekkerding als je zo kijkt.![]()
ja die mag ik dus ook niet meer gebruiken van WD.quote:
quote:
quote:Op donderdag 4 maart 2004 20:09 schreef wizarddragon het volgende:![]()
Da's echt informatie waarvan je zegt: "wat moet ik er mee?" Maar toch bedanktquote:Op donderdag 4 maart 2004 20:22 schreef Waxxer het volgende:
*hik*
een jongen *hik* uit ameri*hik*ka heeft al sinds 23 augustus 2002 de hik
Ja dat is dat hele programma van SBS6, Exclusief.quote:Op donderdag 4 maart 2004 20:29 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Da's echt informatie waarvan je zegt: "wat moet ik er mee?" Maar toch bedankt
Dankje, dankjequote:Op donderdag 4 maart 2004 20:36 schreef Gerdo het volgende:
Hoi!
gefeli @ waxxer, das wel cool voor je!.
echt zo'n auto voor mannen met te strakke broeken en te veel gouden kettingenquote:Op donderdag 4 maart 2004 20:56 schreef Waxxer het volgende:
Dit is dan weer niveau nihil:
[afbeelding]
Dit zijn twee verschillende types BMW
Je bent gewoon jaloersquote:Op donderdag 4 maart 2004 20:59 schreef beaverhausen het volgende:
echt zo'n auto voor mannen met te strakke broeken en te veel gouden kettingen
shit, je hebt me door.quote:Op donderdag 4 maart 2004 21:03 schreef NathaN het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers
Ik zou best een BMW willen hebben...quote:Op donderdag 4 maart 2004 21:05 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
shit, je hebt me door.
Ja, maar jij bent hetero.quote:Op donderdag 4 maart 2004 21:07 schreef Gerdo het volgende:
[..]
Ik zou best een BMW willen hebben....
Ik heb helemaal niks met auto'squote:Op donderdag 4 maart 2004 21:07 schreef Gerdo het volgende:
[..]
Ik zou best een BMW willen hebben....
Dat scheelt echt enzo?quote:Op donderdag 4 maart 2004 21:11 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent hetero..
Een range rover is best wel cool!quote:Op donderdag 4 maart 2004 21:13 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niks met auto's
De enige auto die ik wel zou willen hebben is een Range Rover, maar dat zal wel enorm fout zijn
Soms ja..quote:Op donderdag 4 maart 2004 21:11 schreef Great_Expectations het volgende:
Gay.nl is eigenlijk Heel Griezelig & Eng.
whoeii! approval van Gerdoow!!quote:Op donderdag 4 maart 2004 21:16 schreef Gerdo het volgende:
[..]
Een range rover is best wel cool!.
Alsof ik heilig ben als het gaat om zulke onderwerpen...quote:Op donderdag 4 maart 2004 21:18 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
whoeii! approval van Gerdoow!!
Echte homo's worden niet geil van een versnellingspook.quote:Op donderdag 4 maart 2004 21:15 schreef Gerdo het volgende:
[..]
Dat scheelt echt enzo?.
Vertel.quote:Op donderdag 4 maart 2004 21:18 schreef Waxxer het volgende:
zooo... tering.... wat een zieke figuren in deze wereld![]()
![]()
nou ja, jij als huisheteroow weet veel meer van auto's dan ikquote:Op donderdag 4 maart 2004 21:20 schreef Gerdo het volgende:
[..]
Alsof ik heilig ben als het gaat om zulke onderwerpen....
Nou ik kijk dus Peter R de Vries en dat gaat over die twee mensen die vermoord zijn en begraven onder een gebouw van een kinderboerderij, en een man kon beschikken over miljoenen euro's van die mensen en hun huis en hun auto, en justitie heeft er nooit wat aan gedaan. Die man heeft altijd gezegd dat ze bij een sekte zaten in Belgiequote:Op donderdag 4 maart 2004 21:21 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Vertel.. Papa G_E luistert.
.
Ik heb kinderboerderijen altijd al iets lugubers gevonden. Kippenboerderij, varkensboerderij, kinderboerderij. Je ziet dan toch een grote hal met legbatterijen vol huilende baby's voor je.quote:Op donderdag 4 maart 2004 21:23 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou ik kijk dus Peter R de Vries en dat gaat over die twee mensen die vermoord zijn en begraven onder een gebouw van een kinderboerderij, en een man kon beschikken over miljoenen euro's van die mensen en hun huis en hun auto, en justitie heeft er nooit wat aan gedaan. Die man heeft altijd gezegd dat ze bij een sekte zaten in Belgie
Was dat ook laatst niet in het nieuws? Of is dit weer iets anders?quote:Op donderdag 4 maart 2004 21:23 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou ik kijk dus Peter R de Vries en dat gaat over die twee mensen die vermoord zijn en begraven onder een gebouw van een kinderboerderij, en een man kon beschikken over miljoenen euro's van die mensen en hun huis en hun auto, en justitie heeft er nooit wat aan gedaan. Die man heeft altijd gezegd dat ze bij een sekte zaten in Belgie
quote:Op donderdag 4 maart 2004 21:22 schreef Waxxer het volgende:
Een BMW ook wel hoor
En Biefje jij mag al helemaaaaaaaalllll niet zeuren![]()
![]()
![]()
verwendje Biefjekiefjeniefje!!!
whoeii, die is welquote:
maar dan kennen ze Peter R Waxxer (nu ook mét Gaykrant!) nog niet!quote:Op donderdag 4 maart 2004 21:53 schreef Waxxer het volgende:
wat is waxxer, that's the question....
Maar Peter R. de Vries is erg boeiend. Moeilijk werk ook om te doen. En als journalist met de politie samenwerken is gewoon een ramp, dat merk ik al op lokaal niveau. Politiek correct antwoorden, en de dingen die ze zeggen, slaan nergens op. Of nou ja, die geven geen antwoord op de vraag. Vreselijk.
De vraag is natuurlijk of je voor mensen die zo denken uberhaupt wil werken.quote:Op donderdag 4 maart 2004 22:12 schreef Waxxer het volgende:
Nou ik weet niet, of het wel zo verstandig is om het werk voor de GT (coc zwolle) en de gay krant op mijn cv te zetten.... je weet nooit hoe mensen er over denken enzo, dan krijg ik zeker steeds afwijzingen: ,,We denken niet, dat je in ons team past" of laat staan of ik uberhaupt word uitgenodigd voor een gesprek
Missy Ang3l?quote:Op donderdag 4 maart 2004 22:16 schreef Ang3l het volgende:
Hoeliehoooeee (pass that dutch)
quote:Op donderdag 4 maart 2004 22:17 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Missy Ang3l?
voor een tekening is ie wel erg whoeiiquote:
Iets met Jerney ofzo?quote:Op donderdag 4 maart 2004 22:23 schreef Waxxer het volgende:
Oeh! Ik lees net dat we ons op een misdadige internetsite bevinden??![]()
Hallooooo hier ben ik!
Die meneer is ook heel ergquote:Op donderdag 4 maart 2004 22:22 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Zwart hemd vs wit hemd
[afbeelding]
Neej, een parkietje, nou goed.quote:Op donderdag 4 maart 2004 22:28 schreef Waxxer het volgende:
G_E is dat een cavia die achter zijn hand verstopt zit?
Dat viel mij dus ook meteen opquote:Op donderdag 4 maart 2004 22:28 schreef Waxxer het volgende:
Oh ok, een parkiet met een winterjas aan dan...quote:Op donderdag 4 maart 2004 22:29 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Neej, een parkietje, nou goed..
M'n cavia wat doe je?!quote:Op donderdag 4 maart 2004 22:28 schreef Waxxer het volgende:
alleen hadden Beau en Albert geen idee wat dat FokForum in hemelsnaam was!quote:Op donderdag 4 maart 2004 22:30 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ja, stoer van ons hè!
We hebben RTL Boulevard gehaald!
Yummie Yabyummiequote:Op donderdag 4 maart 2004 22:22 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Zwart hemd vs wit hemd
[afbeelding]
Hai!quote:Op donderdag 4 maart 2004 22:33 schreef Vlarp het volgende:
Ik ben weer thuis....
Ik heb het niet gezien!quote:Op donderdag 4 maart 2004 22:30 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ja, stoer van ons hè!
We hebben RTL Boulevard gehaald!
Neuh, 2 bakjes theequote:Op donderdag 4 maart 2004 22:36 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hai!
En, lekker pilsje gedronken bij pa?
Hahaha ik dacht ik begin eens over wat anders...quote:Op donderdag 4 maart 2004 22:36 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Neuh, 2 bakjes thee
Earl Grey en Mangoquote:Op donderdag 4 maart 2004 22:48 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hahaha ik dacht ik begin eens over wat anders...
Earl Grey?![]()
Nah, das weer flauw. Maar alles goed verder??
Homo!quote:Op donderdag 4 maart 2004 23:13 schreef Cybart het volgende:
zo, mijn maagje is gevuld
gegrilde zalm, struisvogelbiefstuj, tira misu, bier, rose
Kijk!! De echte Vlarpfamiliesmaakquote:Op donderdag 4 maart 2004 22:55 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Earl Grey en Mango
Gata prima.. druk weekend voor de boeg
Morgenavond verjaardag van Aartquote:Op donderdag 4 maart 2004 23:16 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Kijk!! De echte Vlarpfamiliesmaak
Wat ga je dit weekend dan allemaal doen, of zal ik daarvoor even jeweblog
lezen?
..en nu krijg ik honger....quote:Op donderdag 4 maart 2004 23:13 schreef Cybart het volgende:
zo, mijn maagje is gevuld
gegrilde zalm, struisvogelbiefstuj, tira misu, bier, rose
ja het was een lekker avondje
*all the kings horses, and all the kings men*
volgende keer ga jij meequote:Op donderdag 4 maart 2004 23:20 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
..en nu krijg ik honger....![]()
Dat was de druppel ja...quote:Op donderdag 4 maart 2004 23:20 schreef Cybart het volgende:
[..]
vooral die rose he
Jij dieeten??quote:Op donderdag 4 maart 2004 23:22 schreef Kugari-Ken het volgende:
ik heb ook honger, maar dat komt omdat ik aan het dieeten ben
vrij ernstig lekkerquote:Op donderdag 4 maart 2004 23:22 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dat was de druppel ja...
de rest was ook al vrij ernstig...
schoonheidsideaalquote:Op donderdag 4 maart 2004 23:23 schreef Kugari-Ken het volgende:
*krijst uit*
Blokjes!!
en als ik hard genoeg krijs dan komen ze ervanzelf wel
BLOKJES!
BLOK-JES!!!!!
ik ben dik hoorquote:Op donderdag 4 maart 2004 23:25 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Jij dieeten??
Het id ede moeite van het proberen waard?quote:Op donderdag 4 maart 2004 23:25 schreef Cybart het volgende:
[..]
vrij ernstig lekker
had nog nooit struisvogel gehad
ja echt welquote:Op donderdag 4 maart 2004 23:26 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Het id ede moeite van het proberen waard?
Er zit zelfs smaak aan dus? gaaf hoorquote:Op donderdag 4 maart 2004 23:26 schreef Cybart het volgende:
[..]
ja echt wel
ik had verwacht dat het een soort kipachtig iets zou zijn
maar het is echt vlees
Hmm..Ik vond je niet dik hoor.quote:Op donderdag 4 maart 2004 23:25 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
ik ben dik hoor
ja en erg lekker met rode wijn sausquote:Op donderdag 4 maart 2004 23:27 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Er zit zelfs smaak aan dus? gaaf hoor
Ik wilde het dit keer niet zeggenquote:Op donderdag 4 maart 2004 23:28 schreef Cybart het volgende:
[..]
ja en erg lekker met rode wijn saus
damn i'm gay
quote:Op donderdag 4 maart 2004 23:28 schreef Vlarp het volgende:
Zeg wiz?
Je maakt er een sport van spreekwoorden te verbouwen?
struisvogel is inderdaad goed vlees, hertenbiefstuk is nog steeds mijn favoriet, naast het vertrouwde varkenshaasje met pepersaus.quote:Op donderdag 4 maart 2004 23:26 schreef Cybart het volgende:
[..]
ja echt wel
ik had verwacht dat het een soort kipachtig iets zou zijn
maar het is echt vlees
je cursus doet zijn werkquote:Op donderdag 4 maart 2004 23:29 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik wilde het dit keer niet zeggen
maar ik moet in een spiegel kijkenquote:Op donderdag 4 maart 2004 23:27 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Hmm..Ik vond je niet dik hoor.
quote:Op donderdag 4 maart 2004 23:29 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
struisvogel is inderdaad goed vlees, hertenbiefstuk is nog steeds mijn favoriet, naast het vertrouwde varkenshaasje met pepersaus.
als je maar hard genoeg "vlees" roept, valt het vanzelf uit de lucht.
VLEES
VLEES!!!
VLEEEEEE-HEEEEE-HEEEES!
Niet zo bescheiden jochie... Je bent al geil genoegquote:Op donderdag 4 maart 2004 23:30 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
maar ik moet in een spiegel kijken
BLOKJES!
Ik ben een goede leermeester, i knowquote:Op donderdag 4 maart 2004 23:30 schreef Cybart het volgende:
[..]
je cursus doet zijn werk
quote:Op donderdag 4 maart 2004 23:32 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Niet zo bescheiden jochie... Je bent al geil genoeg![]()
![]()
![]()
ik doe het niet om geiler te worden, van blokjes krijg je nu eenmaal geen knapper hoofdquote:Op donderdag 4 maart 2004 23:32 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Niet zo bescheiden jochie... Je bent al geil genoeg![]()
![]()
![]()
inderdaad....voor je het weet enzoquote:Op donderdag 4 maart 2004 23:32 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik ben een goede leermeester, i know
En ze blijven me behandelen als een raar iemand op werk..Vrouwelijke collega wappert nu steed naar me nu ze weet dat ik liever jongens wil. En ze wil zooooo graag weten welke jongens uit het bedrijf ik nou lekker vind
. Nou, mooi dat ik haar dat niet ga vertellen...
Dan ga je in de delta loyd reclame spelen?quote:Op donderdag 4 maart 2004 23:33 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
ik doe het niet om geiler te worden, van blokjes krijg je nu eenmaal geen knapper hoofdMaar ik moet gewoon blokjes hebben, want dan ben ik cool en een neger, en kan ik zeggen dat ik ze heb, en dan ben ik hip en gezond enzo.
Wil je soms big pimpin' 50 cent zijn ofzo??quote:Op donderdag 4 maart 2004 23:33 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
ik doe het niet om geiler te worden, van blokjes krijg je nu eenmaal geen knapper hoofdMaar ik moet gewoon blokjes hebben, want dan ben ik cool en een neger, en kan ik zeggen dat ik ze heb, en dan ben ik hip en gezond enzo.
Sommige jongens zouden zich er ongetwijfeld niet prettig bij voelen als ze weten dat ik ze er wel smakelijk uit vind zienquote:Op donderdag 4 maart 2004 23:34 schreef Cybart het volgende:
[..]
inderdaad....voor je het weet enzo
Nee 50cent heeft een raar hoofd. Ik doe het gewoon voor mijn gezondheid hoorquote:Op donderdag 4 maart 2004 23:34 schreef wizarddragon het volgende:
Wil je soms big pimpin' 50 cent zijn ofzo??
en je wil de (nu mischien toch verstoorde) werksfeer wel prettig houdenquote:Op donderdag 4 maart 2004 23:35 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Sommige jongens zouden zich er ongetwijfeld niet prettig bij voelen als ze weten dat ik ze er wel smakelijk uit vind zien
Welke verstoorde werksfeer?quote:Op donderdag 4 maart 2004 23:36 schreef Cybart het volgende:
[..]
en je wil de (nu mischien toch verstoorde) werksfeer wel prettig houden
Tijgers hebben geen manieren inddquote:Op donderdag 4 maart 2004 22:40 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga de laatste 27 pagina's van Life Of Pi lezen
Richard Parker de Bengaalse Tijger liep zomaar weg zonder dag te zeggen
En Jus d'Orange de Orang-Oetang is dood..............![]()
![]()
Ze weten het al.. en ook echt iedereen volgens mijquote:Op donderdag 4 maart 2004 23:37 schreef Great_Expectations het volgende:
Hmmz... voor mij hoeven ze het ook niet te weten, op m'n werk..
dat dacht ik (in ondertoon) te lezenquote:Op donderdag 4 maart 2004 23:37 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Welke verstoorde werksfeer?
Ach, ze zouden er waarschijnlijk niet eens van wakker liggen
quote:Op donderdag 4 maart 2004 23:38 schreef Kugari-Ken het volgende:
Ik was beledigd toen een homo mij niet knap vond! Psjah! Ik, De toen een nog erg-hetero-jongeman!
Nee!? Echt?quote:Op donderdag 4 maart 2004 23:38 schreef Vlarp het volgende:
Nou ja, ik schijn het dus ook uit te stralen volgens m'n collegatje
tja, ik had al geen succes bij de vrouwen en toen ook al niet bij de heren. Diep van binnen moest ik huilen.quote:
En nu?quote:Op donderdag 4 maart 2004 23:40 schreef Kugari-Ken het volgende:
tja, ik had al geen succes bij de vrouwen en toen ook al niet bij de heren. Diep van binnen moest ik huilen.
Maar ik neem aan dat het nu heel anders is??quote:Op donderdag 4 maart 2004 23:40 schreef Kugari-Ken het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op donderdag 4 maart 2004 23:39 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
[<a href="http://images.fok.nl/s/biggrin.gif" width="15" height="15" target="_blank">afbeelding</a>]</div></blockquote>tja, ik had al geen succes bij de vrouwen en toen ook al niet bij de heren. Diep van binnen moest ik huilen.
Jaquote:Op donderdag 4 maart 2004 23:40 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Nee!? Echt? [afbeelding]
slap polsje?quote:Op donderdag 4 maart 2004 23:38 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ze weten het al.. en ook echt iedereen volgens mij
Nou ja, ik schijn het dus ook uit te stralen volgens m'n collegatje
neejquote:Op donderdag 4 maart 2004 23:41 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Maar ik neem aan dat het nu heel anders is??
euhm.. nee, geen van die 3quote:Op donderdag 4 maart 2004 23:41 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
slap polsje?
je giegelt iedere keer als die 'ene' langs komt lopen.
je begint regelmatig een zin met: "hey jongenz laten we..."
??
Eej boazquote:Op donderdag 4 maart 2004 23:42 schreef Davidboaz het volgende:hallo!!
Doen heterojongens ook...of ben ik verkeerd geinformeerd??quote:Op donderdag 4 maart 2004 23:41 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
je begint regelmatig een zin met: "hey jongenz laten we..."
??
Die "Z" hoort gewoon bij de BrEeZaH cultuurquote:Op donderdag 4 maart 2004 23:43 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Doen heterojongens ook...of ben ik verkeerd geinformeerd??
goed! vandaag mijn 'eerste' werkdagje gehad na een paar daagjes training. ik bibber want ik stond net langs de snelweg omdat m'n nieuwe fietsje bijna uit de auto viel, maaaaar ik heb het gered tot Zwolle....en hoe is het hier? fok loopt weer als vanouds merk ik.quote:Op donderdag 4 maart 2004 23:43 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Eej boaz
Hoe is het?
me 2quote:Op donderdag 4 maart 2004 23:57 schreef Vlarp het volgende:
ik ga slapen
Dan denk ik altijd: ga dan ZONDER broekje onder zo zonnebankquote:
Maar wat als het nou natuurlijk bruin is? En ze maar een klein balkon hebben waar ze in verband met het toeziend oog van Buuv niet zonder broekje kunnen zonnen?quote:Op donderdag 4 maart 2004 23:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan denk ik altijd: ga dan ZONDER broekje onder zo zonnebank
G_E's Grote Collectie Stoute Foto's is niet geschikt voor Fok!.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 00:01 schreef Davidboaz het volgende:
wat een brave foto'tjes allemaal![]()
Nee niet nu!! Ik ga slapen en dan mis ik strax al 't lekkersquote:Op vrijdag 5 maart 2004 00:03 schreef Davidboaz het volgende:
hmm nu word ik nieuwsgierig...
Geen foto's van G_E zelfquote:Op vrijdag 5 maart 2004 00:03 schreef Davidboaz het volgende:
hmm nu word ik nieuwsgierig...
dan doe je maar teruglezenquote:Op vrijdag 5 maart 2004 00:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee niet nu!! Ik ga slapen en dan mis ik strax al 't lekkers
quote:Op vrijdag 5 maart 2004 00:06 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Geen foto's van G_E zelf
Je posts beginnen trouwens steeds meer op die van mij te lijken, G_Equote:
hmmm lekker hoorquote:Op vrijdag 5 maart 2004 00:10 schreef Great_Expectations het volgende:
[afbeelding]
Dan doen we dat toch gewoon met gesloten beurzen? Jij mij 2500, ik jou 2500, over & klaar.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 00:15 schreef beaverhausen het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op vrijdag 5 maart 2004 00:11 schreef Great_Expectations het volgende:
ik eis nou 2500 euro van je wegens plagiaat.
It was a pleasure doing business with you.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 00:17 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Dan doen we dat toch gewoon met gesloten beurzen? Jij mij 2500, ik jou 2500, over & klaar.
Had van mij ietsje minder gespierd gemogen, maar niet verkeerdquote:Op vrijdag 5 maart 2004 00:23 schreef Davidboaz het volgende:
okee ik doe wel even leuk mee...
[afbeelding]
Waarom toetert zij op haar neus?quote:Op donderdag 4 maart 2004 23:58 schreef Ang3l het volgende:
[afbeelding]
oequote:Op vrijdag 5 maart 2004 00:27 schreef Davidboaz het volgende:
Nathan! (((hugs)))
een zingende Peter R Waxje?quote:Op vrijdag 5 maart 2004 00:56 schreef Waxxer het volgende:
Hello darkness my old friend
i've come to talk with you again....
lalalallala
within the sound.... of silence.....
* G_E 's wekker gaat om 6:50.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 01:03 schreef Andyvie het volgende:
O jee, ik moet er morgen om 7:30 uit en ik ben nog wakker....dat gaat leuk worden morgen
ik gemiddeld 8quote:Op vrijdag 5 maart 2004 01:08 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
* G_E 's wekker gaat om 6:50.
Maar ja. Ik slaap gemiddeld 5 tot 6 uur..
ik 9-10quote:Op vrijdag 5 maart 2004 01:12 schreef Andyvie het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op vrijdag 5 maart 2004 01:08 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
* G_E 's wekker gaat om 6:50.
Maar ja. Ik slaap gemiddeld 5 tot 6 uur..</div></blockquote>ik gemiddeld 8
quote:Op vrijdag 5 maart 2004 01:17 schreef beaverhausen het volgende:
ik 9-10
ik heb veel slaap nodigquote:Op vrijdag 5 maart 2004 01:19 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
[afbeelding].
En dan werk ik ook nog eens van 9 tot 6. Grbml..
Hmmz, mjah... Ik heb natuurlijk wel zulke blauwe kringen onder mijn ogen dat 's morgens de auto's voor mij opzij gaan omdat ze me aanzien voor een politieauto met zwaailichten. En ik struikel over mijn wallen.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 01:21 schreef beaverhausen het volgende:
ik heb veel slaap nodig
Goedemorgen allemaal!!quote:Op vrijdag 5 maart 2004 04:53 schreef wizarddragon het volgende:
Oei..bijna vergeten:
Goedemorgen lieve mensen.![]()
![]()
![]()
en nog eens
voor Tech
dat is ook weer zo, hoeraaaaaa weeekend! En zoals ieder weekend heb ik niets te doen, behalve dan de arme bevolking van Moldavie te tiraniseren.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 07:17 schreef Cybart het volgende:
valt toch wel mee
HET IS BIJNA WEEEEEEEKEEEEEEEEND
ik denk dat ik uit pure baldadigheid een "de bauers marathon" ga houdenquote:Op vrijdag 5 maart 2004 07:18 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
dat is ook weer zo, hoeraaaaaa weeekend! En zoals ieder weekend heb ik niets te doen, behalve dan de arme bevolking van Moldavie te tiraniseren.
holy mother of pidgeon poop!quote:Op vrijdag 5 maart 2004 07:23 schreef Cybart het volgende:
[..]
ik denk dat ik uit pure baldadigheid een "de bauers marathon" ga houden
maar moldavie tiraniseren is minstens zo leuk
Ja, hier wel.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 07:57 schreef NathaN het volgende:
mogguh. is men hier al gezellig?
Kun je dan bij mij op kantoor komen werken, da's dan wel zo gezelligquote:Op vrijdag 5 maart 2004 08:25 schreef Cybart het volgende:
wazaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
ik ben nu al vrolijk en dan moet ik nog ruim 8.5 uur![]()
![]()
helemaal naar midden des lands gaan afreizenquote:Op vrijdag 5 maart 2004 08:26 schreef NathaN het volgende:
[..]
Kun je dan bij mij op kantoor komen werken, da's dan wel zo gezellig
Hi...quote:Op vrijdag 5 maart 2004 09:14 schreef Cybart het volgende:
moguh SJ!
overbodige vraag:quote:Op vrijdag 5 maart 2004 09:20 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Hi...
*omval*
Jah, ik ben momenteel de definitie van brak... ik slaap praktisch alleen maar de laatste dagen...quote:Op vrijdag 5 maart 2004 09:22 schreef Cybart het volgende:
[..]
overbodige vraag:
brak?
hoe komt het?quote:Op vrijdag 5 maart 2004 09:26 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Jah, ik ben momenteel de definitie van brak... ik slaap praktisch alleen maar de laatste dagen...
Slecht moment om niet van koffie te houdenquote:Op vrijdag 5 maart 2004 09:26 schreef Sunjammer het volgende:
Jah, ik ben momenteel de definitie van brak... ik slaap praktisch alleen maar de laatste dagen...
Zeg maar, Semi-Odie, dusquote:Op vrijdag 5 maart 2004 09:44 schreef Semisane het volgende:
Goeiemorgen allemaal!!! Zal ik vandaag dan maar het zonnetje in forum gaan spelen?
Ookal heb ik vreselijk slecht geslapen ben ik wel wakker als een Odie on speed, zeg maar....
Alleen kwijl ik niet zo als Odie wel doet
quote:Op vrijdag 5 maart 2004 09:50 schreef Cybart het volgende:
Odie????
Combinatie van té druk, onregelmatig eten, en andere zaken...quote:Op vrijdag 5 maart 2004 09:28 schreef Cybart het volgende:
[..]
hoe komt het?
hoogste tijd voor een beetje structuur dus?quote:Op vrijdag 5 maart 2004 10:01 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Combinatie van té druk, onregelmatig eten, en andere zaken...
quote:Op vrijdag 5 maart 2004 09:58 schreef Cybart het volgende:
garfield hondje toch ofzo he ?
Mwah, meer rust in m'n kop lijkt me beterquote:Op vrijdag 5 maart 2004 10:03 schreef Cybart het volgende:
[..]
hoogste tijd voor een beetje structuur dus?
ja, die vind ik dan weer wat minderquote:Op vrijdag 5 maart 2004 11:16 schreef NathaN het volgende:
Mogguh, Bieflapje
Bieflapjes zijn soms best lekker.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 11:19 schreef beaverhausen het volgende:
ja, die vind ik dan weer wat minder
quote:Op vrijdag 5 maart 2004 12:09 schreef Waxxer het volgende:
Biefje volgens mij durf je mij niet eens te bellen
Kan ik je daar ook bellen??quote:Op vrijdag 5 maart 2004 12:14 schreef Waxxer het volgende:
ooooohhh mmmmmmm nog een week en ik gaaaaaaaa!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |