Ja het is een leuk bandje hoor! Zo eentje om af en toe lekker op te zettenquote:Op donderdag 4 maart 2004 15:32 schreef ajuu het volgende:
[..]
hee, is FF leuk? de clips zijn mooooooooooooooi!
quote:Op donderdag 4 maart 2004 15:51 schreef Semisane het volgende:
* semisane terug van de tandarts
Ging allemaal hartstikke snel en je ziet echt geen verschil....alleen....de verdoving begint uit te werken....ik ga maar shoppen om het te vergeten.
Damn zijn mijn webcam foto's nu alweer overal te vinden....ik ben ook zooo populair.quote:Op donderdag 4 maart 2004 15:53 schreef xman het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op donderdag 4 maart 2004 15:51 schreef Semisane het volgende:
* semisane terug van de tandarts
Ging allemaal hartstikke snel en je ziet echt geen verschil....alleen....de verdoving begint uit te werken....ik ga maar shoppen om het te vergeten.</div></blockquote>[afbeelding]
Ziet er goed uit!
Oeh! Gefeliciteerd! Wat ga je schrijven?quote:Op donderdag 4 maart 2004 15:57 schreef Waxxer het volgende:
Oeh! Ik ga voor de Gay Krant schrijven![]()
Nou, ik weet niet of je gelurkt hebtquote:Op donderdag 4 maart 2004 15:58 schreef xman het volgende:
[..]
Oeh! Gefeliciteerd! Wat ga je schrijven?
Klinkt erg leuk waxxer...ga je dan ook over ons schrijven?quote:Op donderdag 4 maart 2004 16:04 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, ik weet niet of je gelurkt hebtmaar gisteren heb ik Henk Krol geinterviewd en hij vroeg of het niet iets zou zijn, als ik voor de jongerenpagina's zou gaan schrijven voor de Gay Krant. Nou en toen werd ik voorgesteld aan iedereen wie daar aan het werk was en ik legde uit wat ik deed, ik schrijf dus columns voor de coc zwolle-website en dan nog voor het afdelingsblad EN een bijbaan als correspondent. Nou en toen zeiden ze, hey, is dat niet wat voor jou, ik zei dat lijkt me best wel leuk, voor iets landelijks schrijven (de gay krant heeft een bereik van 100.000 mensen) nou dus ik stuurde daar ter plekke een e-mailtje naar de coordinator en die belde mij net terug dat ze heel graag willen dat ik voor ze schrijf (zouden ze mijn weblog en columns gelezen hebben?
), en ik krijg een Gay Krant perskaart en een @gaykrant.nl e-mail adres. Is nu allemaal al geregeld
Gaat wel snel. Maar wel cool, we gaan dan nog bespreken hoeveel tijd ik kwijt kan enz.
Hahaha wie weet, ga ik zo'n groepje aanspreken en dan vragen over homo's stellenquote:Op donderdag 4 maart 2004 15:59 schreef Cybart het volgende:
profi waxx
je gaat vast over stoere R&B gastjes schrijven he?
mischien vonden ze je schrijfstijl wel bijzonder? of je schrijfstijl?quote:Op donderdag 4 maart 2004 16:08 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hahaha wie weet, ga ik zo'n groepje aanspreken en dan vragen over homo's stellenOm vervolgens neergestoken te worden
![]()
Maar was even een vaag verhaal van mij net. Maar ze zijn zo enthousiastzo bijzonder is mijn schrijfstijl toch niet?
Laat staan mijn schrijfstijl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |