ook niet een klein beetje?quote:Op donderdag 4 maart 2004 15:20 schreef Fool het volgende:
Lekker specifiek
Nee, nooit last van
In deze (hieronder) situaties welquote:Op donderdag 4 maart 2004 15:21 schreef ScienceFriction het volgende:
ook niet een klein beetje?
quote:Op donderdag 4 maart 2004 15:21 schreef ScienceFriction het volgende:
ja, maar ook niet dat je in principe op zich zoets hebt, wat in feite best wel aannemelijk is, dat ze dan daan zeggen van, ja hallo, jij maakt het wel heel simpel. En denk heb ik zoiets van... tssss
Sukkel, sukkel, sukkel, sukkel, sukkel, sukkel....quote:Op donderdag 4 maart 2004 15:22 schreef jogy het volgende:
Ik heb wel es zo'n dag dat ik tegen iedereen begin aan te praten enzo, dan doe ik net alsof ik gilles de la tourette heb. Dus dan scheld ik iemand helemaal stijf en dan zeg ik dat ik gilles heb, en dan zie je ze toch kijken van 'ja hallo.... '
Precies ja!quote:Op donderdag 4 maart 2004 15:25 schreef ScienceFriction het volgende:
Dat bedoel ik dus, dan is het in principe niet zo dat ik nou helemaal niets meer doe of zo. Het is in feite wel zo dat gewoon sociaal en zo ook belangrijk is.
kijk, dát bedoel ik nou!quote:Op donderdag 4 maart 2004 15:36 schreef Bioslock het volgende:
Ik heb soms wel eens zo van, ja [espressoapparaat], dat is toch niet normaal man. Dan denk je echt zo van, als hij nou even zelf had nagedacht, zag hij wel dat hij dacht dat hij zoiets heeft van, ja he he dat kunnen wij ook wel. Maar in pricipe zullen de meeste dan zeggen van ja, tsss ik heb echt zoiets van nee, dat gaat te ver.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |