Voorbereidend Middelbaar BeroepsOnderwijsquote:Op donderdag 4 maart 2004 13:33 schreef Viperdesign het volgende:
VoortgezetMiddelbaarBeroepsOnderwijs
Let vooral op het woord "Middelbaar".
Niveau 1 en 2 van mbo is laag opgeleidquote:Op donderdag 4 maart 2004 13:32 schreef Rulin het volgende:
En hoe zit dit met mbo'ers?
oohhww ik ga na de VMBO waarschijnlijk niveau 3 of 4 doen dus dan ben ik middel op geleidquote:Op donderdag 4 maart 2004 15:27 schreef Konijn het volgende:
[..]
Niveau 1 en 2 van mbo is laag opgeleid
quote:Op donderdag 4 maart 2004 15:28 schreef grunge-metal het volgende:
[..]
oohhww ik ga na de VMBO waarschijnlijk niveau 3 of 4 doen dus dan ben ik middel op geleid![]()
My thought's exactly.quote:Op donderdag 4 maart 2004 15:33 schreef AcidTrance het volgende:
Als iemand in opleiding is, hoeft dat nog niet te zeggen dat diegene laagopgeleid is. Omdat het persoon nog in opleiding is, en nog kan doorstuderen. Op het moment dat je VMBO doet is in theorie de basisschool de laagst genoten opleiding. Dus iemand die in het 5de jaar van het VWO zit heeft ook als hoogst genoten opleiding de basisschool, is hij dan ook laagopgeleid?
Eigenlijk kan je pas bij een bepaalde leeftijd zeggen of iemand laag opgeleid is. Kijk een stratenmaker van 45 jaar die als hoogst genoten opleiding LTS heeft is laagopgeleid. Dit persoon zal geen onderwijs meer volgen, die heeft een beroep waar die in mijn ogen mee doorgaat tot zijn 65ste.
quote:Op donderdag 4 maart 2004 20:14 schreef xxshirleyxx het volgende:
ivbo hahaha dat noemde we vroeger laag nu is vmbo ook laag zeg ik eerlijk zelf ben ik niet doorgekomen bij me toelating examen hbo mar dit jaar lukt het me cker wel![]()
maaruh tja ik vindt vmbo ook laag eerlijk gezegt![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |