Vordert het eigenlijk al wat Tijn?quote:Op donderdag 4 maart 2004 13:21 schreef Tijn het volgende:
Ik ben toevallig zelf bezig om hetzelfde te doen.
Ja, ik ben er al een hele tijd mee bezig en het vordert op zich wel aardig. Ik heb er in elk geval al een hele hoop van geleerd. Probleem is nog een beetje het maken van teksten eigenlijk, qua muziek komt het wel in orde.quote:Op donderdag 4 maart 2004 13:50 schreef Tomek het volgende:
[..]
Vordert het eigenlijk al wat Tijn?
Volgens ben jij hier ook al een tijd mee bezig of niet?
Ik ben ook bezig met een liedje zo opnemen.quote:Op donderdag 4 maart 2004 13:19 schreef Appeltaart het volgende:
hewlo
Het zou dan opgenomen moeten worden op de pc dmv cooledit en dat soort programma's (adobe audition heet het trouwens tegenwoordig) iemand die me kan helpen ?
Ja het zal inderdaad wel een aardig leerproces zijn. Ik heb zelf, op wat testopnames na, nog geen serieuze opnamen gemaakt. Ik wil eerst alle nummer helemaal klaar hebben zodat ik het straks in één rit op kan gaan nemen. Aangezien het compleet schrijven van een stuk of 13 nummers nogal wat werk is heb ik ook nog geen idee wanneer ik daadwerkelijk ga beginnen met opnemenquote:Op donderdag 4 maart 2004 16:54 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, ik ben er al een hele tijd mee bezig en het vordert op zich wel aardig. Ik heb er in elk geval al een hele hoop van geleerd. Probleem is nog een beetje het maken van teksten eigenlijk, qua muziek komt het wel in orde.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |