quote:Op donderdag 4 maart 2004 13:14 schreef Lucille het volgende:
Ik zou een halve meter van ze vandaan boven water komen, hen beide recht in het gezicht aankijken en weer onderduiken om verder te kijken op een zodanige manier dat wel duidelijk is wat je aan het doen bent.
hahahaquote:Op donderdag 4 maart 2004 12:54 schreef piere het volgende:
volgende keer moet je dan vlak voor haar poesje ff boven water komen
twee mannen en vingeren.... ja dan wordt het echt onsmakelijk....quote:Op donderdag 4 maart 2004 13:38 schreef Najra het volgende:
Ben benieuwd wat je had gedaan als het twee mannen waren geweest.
Nee, en die boner die je dan krijgt zal ook niemand opvallenquote:Op maandag 8 maart 2004 23:00 schreef HotPilot het volgende:
Wel ervaring in een sauna......daar ben je toch al naakt dus dat gaat wel makkelijk. Als je dan in een bubbelbad wat sekst ziet niemand dat![]()
Hmm , ja ik ook, ga je vanvond nog naar t tj?quote:Op zaterdag 13 maart 2004 17:12 schreef SilentChaos het volgende:
Aangezien ik een Teejaterfreak ben en ook regelmatig in de hoge bomen kom...zit de kans er best in dat ik die 2 mensen nog zou kennen ook!....hoe zagen ze eruit?
Maar inderdaad...die brillen zijn zo handig, ga er ook maar is één aanschaffen
als die vriend van dat vrouwtje zijn vingers eruit haalt, moet jij gewoon je vingers er in steken...quote:Op donderdag 4 maart 2004 12:50 schreef RM1977 het volgende:
Ok mensen,
Gisterenavond wezen zwemmen in het altijd mooie Naaldwijk. Echter voor het eerst met zwembril.......
Je wilt niet weten wat je zietonder water hahaaaa
Gisteren was het namelijk zo dat er een (heel) jong stelletje op de zogenaamde "bubbelbank",...je kent het wel zo'n U-vormige bank wat dan als de knetters bubbelt...
Dus ik zwem daarlangs ( onder water) en ziet dat die gozert dat wijfje aan het vingeren is....op zich wel geil natuurlijk zei het dat ik wel in datzelfde water zwem en binnenhap:):)
Zelf vroeger ook wel dit soort dingen gedaan maar nu bekijk ik het toch heel anders.
Jullie ook dit soort ervaringen? Gezien of gedaan??
quote:Op maandag 15 maart 2004 11:55 schreef Tha_Ramsush het volgende:
het grappigste is om gewoon met een hele groep bij hun op die bubbelbank te komen zitten...
Naast dat rondje met die draaikolk?? Whahahahha!!quote:Op vrijdag 5 maart 2004 09:31 schreef RM1977 het volgende:
[..]
Nee want het was niet zo'n bubbelbad asl wij ze allemaal kennen...het was echt een soort van bubbelbank in een groter bad zeg maar.....dus niet echt een bubbelbad.
Vragen of ik mee mag doenquote:Op donderdag 4 maart 2004 13:38 schreef Najra het volgende:
Ben benieuwd wat je had gedaan als het twee mannen waren geweest.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |