Of een haaienvin, kijken hoe snel ze het water uitzijnquote:Op vrijdag 5 maart 2004 13:37 schreef WebForce het volgende:
Snorkel pakken, dan kan je langer blijven kijken! En dan op een paar centimeter van hun vandaan onderwater blijven!!!
Idd, het gaat gewoon echt niet soepel ofzo.quote:Op donderdag 4 maart 2004 14:04 schreef kastanova het volgende:
Ik heb sex gehad in verschillende wateren en ik blijf het bagger vinden.
1 keer in een recreatieve plas, zat ik gewoon constant te denken aan hoe onhygiënisch het was en in chloorwater lijkt het alsof je wijf schraal is ofzo.
quote:Op donderdag 4 maart 2004 12:50 schreef RM1977 het volgende:
Ok mensen,
Gisterenavond wezen zwemmen in het altijd mooie Naaldwijk. Echter voor het eerst met zwembril.......
KNIP
Zelf vroeger ook wel dit soort dingen gedaan maar nu bekijk ik het toch heel anders.
ontopic graag!quote:Op vrijdag 5 maart 2004 13:53 schreef stame het volgende:
RED HET POESJE
dalijk verdrinkt het nog
alles gaat langzamer, je bewegingen worden geremd door het water. maar ja, ergens voel je je minder naaktquote:Op vrijdag 5 maart 2004 16:03 schreef cinnamongirl het volgende:
Hm..hoe voelt dat dan, in het water neuken. Ik kan me er niks bij voorstellen, het lijkt me maar een stroef en ongemakkelijk gebeuren!
tja,sommige mensen doen meer dan alleen maar recht op en neerquote:Op vrijdag 5 maart 2004 18:24 schreef Lemmeb het volgende:
tssss vingeren
Amateur
woot, daar heb ik geleerd hoe ik moet zwemmenquote:EDIT: Zwembad is De Hoge Bomen.
Was dat condoom van jou?quote:Op donderdag 4 maart 2004 16:11 schreef RM1977 het volgende:
[..]
zelf heb ik het ook regelmatig in omkleedhokjes gedaan, vind ik toch wel erg geil...!
bandjes omlaag...ik omlaag....rrrrrrr en dan zien ze van afstand onder je hokje door dat je bezig bent..ook dat is cool...want eigenlijk zien ze niets!
en dan ff een likje gevenquote:Op vrijdag 5 maart 2004 13:37 schreef WebForce het volgende:
Snorkel pakken, dan kan je langer blijven kijken! En dan op een paar centimeter van hun vandaan onderwater blijven!!!
Ach kom, wees realistisch, er zwemmen meestal ook een hoop kinderen in een zwembad, dacht je echt dat die hun lichaamssappen(snot, tuf, urine e.d.) binnen hielden???quote:Op zaterdag 6 maart 2004 00:28 schreef BloodyLotte het volgende:
Nu weet ik weer waarom ik zo'n hekel aan center parcs heb...
Trouwens, ik heb al vaker gehoord dat de boel best wel vacuüm kan zuigen als je in het water gezellig aan het doen bent. Net zoals kutscheten, maar dan andersom.
Dan neuk ik toch liever onder de douche, ook met water, maar in mindere mate.
Het gaat me niet om de sappen, maar om het feit dat er mensen op een korte afstand van me zitten te neuken. Daar zit ik niet op te wachten. 't Zal best spannend zijn, maar op een plek als een zwembad vind ik dat niet netjes.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 00:31 schreef erodome het volgende:
[..]
Ach kom, wees realistisch, er zwemmen meestal ook een hoop kinderen in een zwembad, dacht je echt dat die hun lichaamssappen(snot, tuf, urine e.d.) binnen hielden???
Dat beetje vaginaal vocht enzo maakt echt niets meer uit
Bubbelbad/centerparc, ja leuke herrinerngen aan, maar dat was in het eigen huisje vooral
das altijd leuk ja, dan zie je die koppiesquote:Op zaterdag 6 maart 2004 10:28 schreef Caesu het volgende:
weleens dat ik afgetrokken werd aan de oever van een meertje.
komen er mensen langs lopen.
Helemaal mee eens....ik moet er niet aan denken in die chloorlucht!quote:Op vrijdag 5 maart 2004 11:03 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
vandaar dat chloor waarschijnlijk![]()
Ik vind seks in zwembadwater een niet zo geil idee vanwege dat chloor... Die lucht alleen al *huiver*. Het zal vast enorm hygienisch zijn, maar doe mij maar de vrije onhygienische natuur dan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |