zelf heb ik het ook regelmatig in omkleedhokjes gedaan, vind ik toch wel erg geil...!quote:Op donderdag 4 maart 2004 16:02 schreef dafjedaf het volgende:
Heb het een keer gedaan in privezwembad wat iemand in zn tuin had, en ook een keer in een openbaar bad maar dan niet in het bad zelf maar in omkleedhokje. Als er een risco is dat iemand het ziet moet het wel vrij klein zijn, het enge is wel leuk maar dat mensen het dan ook echt zien daar kick ik dan persoonlijk totaal niet op en ik vind het ook enigzins onbeleefd naar die mensen.
quote:Op donderdag 4 maart 2004 13:14 schreef Lucille het volgende:
Ik zou een halve meter van ze vandaan boven water komen, hen beide recht in het gezicht aankijken en weer onderduiken om verder te kijken op een zodanige manier dat wel duidelijk is wat je aan het doen bent.
Vraagje hoor, maar dat bubbbelbad Is toch rond en redelijk klein in naluk?Viel hiet niet op toen er een of andere eikel (jij dus) ff met ze duikbril onderwater gaat kijken??quote:Op donderdag 4 maart 2004 12:50 schreef RM1977 het volgende:
Ok mensen,
Gisterenavond wezen zwemmen in het altijd mooie Naaldwijk. Echter voor het eerst met zwembril.......
Je wilt niet weten wat je zietonder water hahaaaa
Gisteren was het namelijk zo dat er een (heel) jong stelletje op de zogenaamde "bubbelbank",...je kent het wel zo'n U-vormige bank wat dan als de knetters bubbelt...
Dus ik zwem daarlangs ( onder water) en ziet dat die gozert dat wijfje aan het vingeren is....op zich wel geil natuurlijk zei het dat ik wel in datzelfde water zwem en binnenhap:):)
Zelf vroeger ook wel dit soort dingen gedaan maar nu bekijk ik het toch heel anders.
Jullie ook dit soort ervaringen? Gezien of gedaan??
Had je ook een snorkel?quote:Op donderdag 4 maart 2004 12:50 schreef RM1977 het volgende:
Ok mensen,
Gisterenavond wezen zwemmen in het altijd mooie Naaldwijk. Echter voor het eerst met zwembril.......
Je wilt niet weten wat je zietonder water hahaaaa
Gisteren was het namelijk zo dat er een (heel) jong stelletje op de zogenaamde "bubbelbank",...je kent het wel zo'n U-vormige bank wat dan als de knetters bubbelt...
Dus ik zwem daarlangs ( onder water) en ziet dat die gozert dat wijfje aan het vingeren is....op zich wel geil natuurlijk zei het dat ik wel in datzelfde water zwem en binnenhap:):)
Zelf vroeger ook wel dit soort dingen gedaan maar nu bekijk ik het toch heel anders.
Jullie ook dit soort ervaringen? Gezien of gedaan??
Eens.quote:Op donderdag 4 maart 2004 16:02 schreef dafjedaf het volgende:
Heb het een keer gedaan in privezwembad wat iemand in zn tuin had, en ook een keer in een openbaar bad maar dan niet in het bad zelf maar in omkleedhokje. Als er een risco is dat iemand het ziet moet het wel vrij klein zijn, het enge is wel leuk maar dat mensen het dan ook echt zien daar kick ik dan persoonlijk totaal niet op en ik vind het ook enigzins onbeleefd naar die mensen.
Valt best mee, als je tenminste nog aardig opgewonden bent- het is eerder de opwinding die er bij 5C uitgaat, en als die eenmaal weg is, dan gaat het hard ja...quote:Eigenlijk vind ik een zwembad niet zo geil met dat chloor en zo'n plakkerige bikini en dan van die schreeuwende kindjes, nee bah.... Sauna vind ik wel geil, vooral als je uit zo'n ding van 90 graden komt en je mag in dat ijskoude dompelbad....
Alleen blijft er van de heren na een bad van 5 graden weinig over... Dag erectie!
Afgelopen Pasen hadden we in Helsinki een studentenconferentie. Ik was anderszins bezet, dus heb me gedeisd gehouden, maar getuige andere deelnemers bleek sex in de sauna duidelijk mogelijk- al vertelde een Finse meid dat alle Finnen sex in de sauna hebben- eenmalig, tenminste, om het gedaan te hebben en om ieder voor zich te ontdekken dat het echt tegenvaltquote:Maar gelukkig houdt het bij mij na een dagje sauna wel een paar uur aan... Vind het ook echt niet kunnen om in een sauna te gaan vozen, maar als het zou kúnnen zou ik niet uit de sauna weg te houden zijn
quote:op zich wel geil natuurlijk zei het dat ik wel in datzelfde water zwem en binnenhap:):)
Nee want het was niet zo'n bubbelbad asl wij ze allemaal kennen...het was echt een soort van bubbelbank in een groter bad zeg maar.....dus niet echt een bubbelbad.quote:Op donderdag 4 maart 2004 22:53 schreef Qweraz het volgende:
[..]
Vraagje hoor, maar dat bubbbelbad Is toch rond en redelijk klein in naluk?Viel hiet niet op toen er een of andere eikel (jij dus) ff met ze duikbril onderwater gaat kijken??
Hmm...beter opletten, dan zie je genoegquote:Op donderdag 4 maart 2004 14:13 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Op het strand bedoel je?
In de zee heb ik weinig mensen zien neuken eigenlijk.
vandaar dat chloor waarschijnlijkquote:Op vrijdag 5 maart 2004 03:58 schreef DaMook het volgende:
wat is er zo vies aan om in het zwemwater iets te doenAls je gewoon zwemt komt dat water ook wel tegen de poes/penis aan hoor.
Sex in een vijver? Zo'n ding met vissen en zo?quote:Op vrijdag 5 maart 2004 11:38 schreef Sh0ck het volgende:
Een vriendin heeft na een gala sex gehad met een gozer in een vijver van een enorm huis. Als ze betrapt waren, zouden ze in 5 200watt lampen gestaan hebben
Ach, die vissen pissen, poepen én neuken er ook in. Zal ze leren!!!quote:Op vrijdag 5 maart 2004 11:40 schreef Kos het volgende:
Sex in een vijver? Zo'n ding met vissen en zo?
Ranzig...
Ah kijk, jij bent er ook al een keer geweest!quote:Op vrijdag 5 maart 2004 11:36 schreef BaZEC0Re het volgende:
Hmm ken me effe geen bubbelbank herinneren in het zwembad van Naaldwijk.
Owhja toch welweet weer waar die staat. Tegen over het aparte bubbelbad is dat. Is inderdaad wel een redelijk goed hoekje om te gaan zitten
badmeester/juf staan meestal achter je en niet voor je.
Me moeder werkt daar. Hoor wel eens vaker van die verhalen dat ze mensen eruit gooien om dat soort dingen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |