abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 4 maart 2004 @ 16:11:36 #26
83968 RM1977
Wie ...ik??!!?
pi_17497208
quote:
Op donderdag 4 maart 2004 16:02 schreef dafjedaf het volgende:
Heb het een keer gedaan in privezwembad wat iemand in zn tuin had, en ook een keer in een openbaar bad maar dan niet in het bad zelf maar in omkleedhokje. Als er een risco is dat iemand het ziet moet het wel vrij klein zijn, het enge is wel leuk maar dat mensen het dan ook echt zien daar kick ik dan persoonlijk totaal niet op en ik vind het ook enigzins onbeleefd naar die mensen.
zelf heb ik het ook regelmatig in omkleedhokjes gedaan, vind ik toch wel erg geil...!
bandjes omlaag...ik omlaag....rrrrrrr en dan zien ze van afstand onder je hokje door dat je bezig bent..ook dat is cool...want eigenlijk zien ze niets!
Wie het laatst lacht , is traag van begrip
  donderdag 4 maart 2004 @ 17:01:15 #27
66575 DubbelFrisss
identiteitscrisis...
pi_17498204
Heb wel eens gezien dat zo'n stelletje gezien dat het in zo'n stoomhok deed. Dat was echt zo'n godsgruwelijk lekker wijf, alleen jammer dat je nauwelijks wat zag doordat de ruiten vaag waren en beslagen van het stoom.
  donderdag 4 maart 2004 @ 19:37:35 #28
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_17500592
Eigenlijk vind ik een zwembad niet zo geil met dat chloor en zo'n plakkerige bikini en dan van die schreeuwende kindjes, nee bah.... Sauna vind ik wel geil, vooral als je uit zo'n ding van 90 graden komt en je mag in dat ijskoude dompelbad....

Alleen blijft er van de heren na een bad van 5 graden weinig over... Dag erectie!

Maar gelukkig houdt het bij mij na een dagje sauna wel een paar uur aan... Vind het ook echt niet kunnen om in een sauna te gaan vozen, maar als het zou kúnnen zou ik niet uit de sauna weg te houden zijn
Het belangrijkste in het leven is serieus genomen worden.
pi_17502702
weetje, als je sex in het water heb zwembad of douche, dan heb je (vooral als meisje) grote kans op blaasontsteking !!!!!
pi_17502826
ben al jaren niet meer in een zwembad of in een europese zee geweest.
ranzig, ranzig, ranzig. laat staan sex daar hebben.

wel veel sex gehad in een zwembad waar ik toen zelf badmeester was. en dan wel 's nachts, wist ik zeker dat het water schoon was ph-waarde en chloride goed. en 24 uur de pompen laten filteren. 's nachts enorm schoon water.

en in de grote oceaan. die is (nog) wel schoon op de meeste plekken. middelandse zee is ranzig.
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
pi_17504588
bij ons op het werk kan je onderwater in de openlucht jacuzzi totaal niets zien, zelfs niet met duikbril.
Niet omdat het water niet schoon is, maar omdat er gewoon te veel en te hevige bubbels zijn in het water.

Met m'n ex wel eens gedaan.. vinger was stout
pi_17504627
quote:
Op donderdag 4 maart 2004 13:14 schreef Lucille het volgende:
Ik zou een halve meter van ze vandaan boven water komen, hen beide recht in het gezicht aankijken en weer onderduiken om verder te kijken op een zodanige manier dat wel duidelijk is wat je aan het doen bent.
Ben jij dat? Jemig, dan heb ik je laatst op tv gezien..
  donderdag 4 maart 2004 @ 22:53:39 #33
69406 Qweraz
From United States Of Maasdijk
pi_17504802
quote:
Op donderdag 4 maart 2004 12:50 schreef RM1977 het volgende:
Ok mensen,

Gisterenavond wezen zwemmen in het altijd mooie Naaldwijk. Echter voor het eerst met zwembril.......
Je wilt niet weten wat je zietonder water hahaaaa

Gisteren was het namelijk zo dat er een (heel) jong stelletje op de zogenaamde "bubbelbank",...je kent het wel zo'n U-vormige bank wat dan als de knetters bubbelt...

Dus ik zwem daarlangs ( onder water) en ziet dat die gozert dat wijfje aan het vingeren is....op zich wel geil natuurlijk zei het dat ik wel in datzelfde water zwem en binnenhap :):)

Zelf vroeger ook wel dit soort dingen gedaan maar nu bekijk ik het toch heel anders .

Jullie ook dit soort ervaringen? Gezien of gedaan??
Vraagje hoor, maar dat bubbbelbad Is toch rond en redelijk klein in naluk?Viel hiet niet op toen er een of andere eikel (jij dus) ff met ze duikbril onderwater gaat kijken??
Stand By While All Your Dreams Are Trampled In The Dust
pi_17504899
ik vind dit lol
046
Dank aan Yeahinho
  donderdag 4 maart 2004 @ 22:59:51 #35
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_17504949
quote:
Op donderdag 4 maart 2004 12:50 schreef RM1977 het volgende:
Ok mensen,

Gisterenavond wezen zwemmen in het altijd mooie Naaldwijk. Echter voor het eerst met zwembril.......
Je wilt niet weten wat je zietonder water hahaaaa

Gisteren was het namelijk zo dat er een (heel) jong stelletje op de zogenaamde "bubbelbank",...je kent het wel zo'n U-vormige bank wat dan als de knetters bubbelt...

Dus ik zwem daarlangs ( onder water) en ziet dat die gozert dat wijfje aan het vingeren is....op zich wel geil natuurlijk zei het dat ik wel in datzelfde water zwem en binnenhap :):)

Zelf vroeger ook wel dit soort dingen gedaan maar nu bekijk ik het toch heel anders .

Jullie ook dit soort ervaringen? Gezien of gedaan??
Had je ook een snorkel?

"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_17508474
quote:
Op donderdag 4 maart 2004 16:02 schreef dafjedaf het volgende:
Heb het een keer gedaan in privezwembad wat iemand in zn tuin had, en ook een keer in een openbaar bad maar dan niet in het bad zelf maar in omkleedhokje. Als er een risco is dat iemand het ziet moet het wel vrij klein zijn, het enge is wel leuk maar dat mensen het dan ook echt zien daar kick ik dan persoonlijk totaal niet op en ik vind het ook enigzins onbeleefd naar die mensen.
Eens.

Ik had een aantal jaar terug een Vlaamse vriendin met ongelofelijk strenge, maar ook rijke ouders. Toen die eindelijk een keer op vakantie gingen hebben we hun villa incl. overdekt zwembad voor onszelf goed gebruikt - maar na een paar dagen bleek de buurman -uitgerekend haar oom- een en ander gezien te hebben. Dat was geen fijne ontdekking... gelukkig kon m'n vriendin rekenen op zijn discretie, maar tegelijk ontdekt dat we geen van beiden bepaald exhibisionistisch aangelegd waren...
quote:
Eigenlijk vind ik een zwembad niet zo geil met dat chloor en zo'n plakkerige bikini en dan van die schreeuwende kindjes, nee bah.... Sauna vind ik wel geil, vooral als je uit zo'n ding van 90 graden komt en je mag in dat ijskoude dompelbad....

Alleen blijft er van de heren na een bad van 5 graden weinig over... Dag erectie!
Valt best mee, als je tenminste nog aardig opgewonden bent- het is eerder de opwinding die er bij 5C uitgaat, en als die eenmaal weg is, dan gaat het hard ja...

* dion_b denkt terug aan het springen door een wak in het ijs in Finland na sauna
quote:
Maar gelukkig houdt het bij mij na een dagje sauna wel een paar uur aan... Vind het ook echt niet kunnen om in een sauna te gaan vozen, maar als het zou kúnnen zou ik niet uit de sauna weg te houden zijn
Afgelopen Pasen hadden we in Helsinki een studentenconferentie. Ik was anderszins bezet, dus heb me gedeisd gehouden, maar getuige andere deelnemers bleek sex in de sauna duidelijk mogelijk- al vertelde een Finse meid dat alle Finnen sex in de sauna hebben- eenmalig, tenminste, om het gedaan te hebben en om ieder voor zich te ontdekken dat het echt tegenvalt
  vrijdag 5 maart 2004 @ 03:13:58 #37
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_17508487
quote:
op zich wel geil natuurlijk zei het dat ik wel in datzelfde water zwem en binnenhap :):)
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
  vrijdag 5 maart 2004 @ 03:58:23 #38
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_17508547
wat is er zo vies aan om in het zwemwater iets te doen Als je gewoon zwemt komt dat water ook wel tegen de poes/penis aan hoor.
Ik vind het opzich wel lekker om het in een zwembad te doen maar dan wel op een plek waar de kans op ontdekking het kleinst is,want ik ben ooit het zwembad uitgestuurd omdat de badmeester ons betrapt had. De kleedhokjes is ook leuk, maar dan wel een extra grote zodat je wat meer ruimte hebt
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
  vrijdag 5 maart 2004 @ 09:31:20 #39
83968 RM1977
Wie ...ik??!!?
pi_17509524
quote:
Op donderdag 4 maart 2004 22:53 schreef Qweraz het volgende:

[..]

Vraagje hoor, maar dat bubbbelbad Is toch rond en redelijk klein in naluk?Viel hiet niet op toen er een of andere eikel (jij dus) ff met ze duikbril onderwater gaat kijken??
Nee want het was niet zo'n bubbelbad asl wij ze allemaal kennen...het was echt een soort van bubbelbank in een groter bad zeg maar.....dus niet echt een bubbelbad.
  Moderator vrijdag 5 maart 2004 @ 10:04:38 #40
8781 crew  Frutsel
pi_17509903
quote:
Op donderdag 4 maart 2004 14:13 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Op het strand bedoel je?

In de zee heb ik weinig mensen zien neuken eigenlijk.
Hmm...beter opletten, dan zie je genoeg
  vrijdag 5 maart 2004 @ 11:03:38 #41
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_17510757
quote:
Op vrijdag 5 maart 2004 03:58 schreef DaMook het volgende:
wat is er zo vies aan om in het zwemwater iets te doen Als je gewoon zwemt komt dat water ook wel tegen de poes/penis aan hoor.
vandaar dat chloor waarschijnlijk

Ik vind seks in zwembadwater een niet zo geil idee vanwege dat chloor... Die lucht alleen al *huiver*. Het zal vast enorm hygienisch zijn, maar doe mij maar de vrije onhygienische natuur dan.
Het belangrijkste in het leven is serieus genomen worden.
pi_17511385
Hmm ken me effe geen bubbelbank herinneren in het zwembad van Naaldwijk.

Owhja toch wel weet weer waar die staat. Tegen over het aparte bubbelbad is dat. Is inderdaad wel een redelijk goed hoekje om te gaan zitten badmeester/juf staan meestal achter je en niet voor je.
Me moeder werkt daar. Hoor wel eens vaker van die verhalen dat ze mensen eruit gooien om dat soort dingen
pi_17511411
Ik was laatst nog in Naaldwijk.. in een of ander tentje naast de honda dealer... we hadden geparkeerd bij De Naald. Leuk joh!
...
  vrijdag 5 maart 2004 @ 11:38:45 #44
80504 Sh0ck
Sh0cking
pi_17511427
Haha cool topic.
Heb in griekenland sex gehad in een openlucht zwembad. Wel ff opgelet dat er niemand meer was, en voortdurend de ramen checken of er niet iemand meekijkt. Verder in een mini sauna in een zwembad, ook weer opletten dat ze door de glazen deur niet alles konden zien.

Een vriendin heeft na een gala sex gehad met een gozer in een vijver van een enorm huis. Als ze betrapt waren, zouden ze in 5 200watt lampen gestaan hebben
pi_17511447
quote:
Op vrijdag 5 maart 2004 11:38 schreef Sh0ck het volgende:
Een vriendin heeft na een gala sex gehad met een gozer in een vijver van een enorm huis. Als ze betrapt waren, zouden ze in 5 200watt lampen gestaan hebben
Sex in een vijver? Zo'n ding met vissen en zo?

Ranzig...
...
  vrijdag 5 maart 2004 @ 11:49:40 #46
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_17511620
quote:
Op vrijdag 5 maart 2004 11:40 schreef Kos het volgende:

Sex in een vijver? Zo'n ding met vissen en zo?

Ranzig...
Ach, die vissen pissen, poepen én neuken er ook in. Zal ze leren!!!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_17511673
Welk tentje in naaldwijk was dat dan?

[ontopic]
lekker als die vissen langs je zemmen en gezellig mee kijken
  vrijdag 5 maart 2004 @ 13:00:57 #48
83968 RM1977
Wie ...ik??!!?
pi_17512849
quote:
Op vrijdag 5 maart 2004 11:36 schreef BaZEC0Re het volgende:
Hmm ken me effe geen bubbelbank herinneren in het zwembad van Naaldwijk.

Owhja toch wel weet weer waar die staat. Tegen over het aparte bubbelbad is dat. Is inderdaad wel een redelijk goed hoekje om te gaan zitten badmeester/juf staan meestal achter je en niet voor je.
Me moeder werkt daar. Hoor wel eens vaker van die verhalen dat ze mensen eruit gooien om dat soort dingen
Ah kijk, jij bent er ook al een keer geweest!

EDIT: Zwembad is De Hoge Bomen.
pi_17513312
wat een lol topic haha..dit is eigenlijk een beetje onzin voor je leven topic..veel gein en lol erin ..maargoed..het gaat wel over sex natuurlijk..en ik vind em lol..:D
Team-Squid.nl | Rickage^ <-- Team-Squid.nl Ownage!
  vrijdag 5 maart 2004 @ 13:37:45 #50
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_17513690
Snorkel pakken, dan kan je langer blijven kijken! En dan op een paar centimeter van hun vandaan onderwater blijven !!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')