Geloof me ...ze weten dat ik het heb gezien.quote:Op donderdag 4 maart 2004 12:55 schreef Xcalibur het volgende:
valt dat trouwens niet onwijs op, boven water?
ik kan me gezicht niet zo goed in de plooi houden op zijn moment iig
quote:Op donderdag 4 maart 2004 13:14 schreef Lucille het volgende:
Ik zou een halve meter van ze vandaan boven water komen, hen beide recht in het gezicht aankijken en weer onderduiken om verder te kijken op een zodanige manier dat wel duidelijk is wat je aan het doen bent.
of onder water proberen het poesje raken,quote:Op donderdag 4 maart 2004 12:54 schreef piere het volgende:
volgende keer moet je dan vlak voor haar poesje ff boven water komen
wie niet? Doet iedereen die daar komt (komt?)quote:Op donderdag 4 maart 2004 13:34 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik heb weleens een lekkere meid geneukt in de Middellandse Zee
quote:Op donderdag 4 maart 2004 12:50 schreef RM1977 het volgende:
op zich wel geil natuurlijk zei het dat ik wel in datzelfde water zwem en binnenhap:):)
quote:Jullie ook dit soort ervaringen? Gezien of gedaan??
klaarquote:Op donderdag 4 maart 2004 13:35 schreef Frutsel het volgende:
[..]
wie niet? Doet iedereen die daar komt (komt?)
ja, het water is daar ook zo troebel dat ze je niet aan zien komen zwemmen.quote:Op donderdag 4 maart 2004 13:29 schreef bugeye het volgende:
[..]
of onder water proberen het poesje raken,
dat meisje zal toch nog denken dat het haar vriend is
Waarop je dan de vraag krijgt.. "Zin om mee te doen.."quote:Op donderdag 4 maart 2004 13:14 schreef Lucille het volgende:
Ik zou een halve meter van ze vandaan boven water komen, hen beide recht in het gezicht aankijken en weer onderduiken om verder te kijken op een zodanige manier dat wel duidelijk is wat je aan het doen bent.
Zie je ineens iets wits voorbij drijven..quote:Op donderdag 4 maart 2004 13:38 schreef Najra het volgende:
Ben benieuwd wat je had gedaan als het twee mannen waren geweest.
Whaha.. proestend boven komen en over ze heen kotsenquote:Op donderdag 4 maart 2004 13:38 schreef Najra het volgende:
Op het strand bedoel je?quote:Op donderdag 4 maart 2004 13:35 schreef Frutsel het volgende:
[..]
wie niet? Doet iedereen die daar komt (komt?)
Uh...keihard gillen en wegrennen!quote:Op donderdag 4 maart 2004 13:38 schreef Najra het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |