MAg ik je aan rakenquote:Op donderdag 4 maart 2004 12:17 schreef nbsp het volgende:
Mensen die heen gaan? Op op de paddock staan?
Ik sta zowiezo op de paddock!![]()
quote:Op donderdag 4 maart 2004 21:36 schreef ThaFreak het volgende:
ook weer aanwezig, zal wel een paar foto's schieten voor de pta-ers die niet gaan
Goh... Ook al?? TF, mail je me die foto's ff??quote:Op donderdag 4 maart 2004 20:07 schreef StephanL het volgende:
Tja dan ben ik net jarig, had er graag heen gegaan, maar helaas. Dat wordt dus foto's kijken op internet
wil ik best maar ik denk dat je mailbox dan een beetje overspannen zal rakenquote:Op donderdag 4 maart 2004 23:02 schreef MutZ het volgende:
[..]
Goh... Ook al?? TF, mail je me die foto's ff??![]()
Oh... en LeonH ook??
Die is niet snel overspannen... Als je ff meldt dat ze eraan komen, dan laat ik m'n pc aanstaan en dan haalt die automatisch mail binnen...quote:Op donderdag 4 maart 2004 23:05 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
wil ik best maar ik denk dat je mailbox dan een beetje overspannen zal raken
okequote:Op donderdag 4 maart 2004 23:07 schreef MutZ het volgende:
[..]
Die is niet snel overspannen... Als je ff meldt dat ze eraan komen, dan laat ik m'n pc aanstaan en dan haalt die automatisch mail binnen...
met je opelquote:Op donderdag 4 maart 2004 23:26 schreef LWaS het volgende:
Ik kon op de paddock staan, maar helaas...ik moet werken
waarom wil je altijd opel bashen?quote:Op donderdag 4 maart 2004 23:34 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
met je opel![]()
Niet alleen opel hoor... Ik bash ongeveer alles...quote:Op donderdag 4 maart 2004 23:35 schreef LWaS het volgende:
[..]
waarom wil je altijd opel bashen?
only kidding.....quote:Op donderdag 4 maart 2004 23:35 schreef LWaS het volgende:
[..]
waarom wil je altijd opel bashen?
come, bash mequote:Op donderdag 4 maart 2004 23:46 schreef MutZ het volgende:
[..]
Niet alleen opel hoor... Ik bash ongeveer alles...
Je wilt te graag... Maar nu weer ontopic graag... Ga maar verder in de SC...quote:Op donderdag 4 maart 2004 23:49 schreef LWaS het volgende:
[..]
come, bash me
quote:Op donderdag 4 maart 2004 23:50 schreef MutZ het volgende:
[..]
Je wilt te graag... Maar nu weer ontopic graag... Ga maar verder in de SC...
ehm waar in rotterdam gaan ze rally racen, dan wil ik dat ook wel veel liefer zienquote:Op donderdag 4 maart 2004 21:59 schreef GenesiZ het volgende:
Ik ga zondag lekker naar het rally-racen in r.damDat is veel toffer dan al die stratemaker-ferraries
Ik zal de foto's wel ff mailen hoor. Zal als het mee zit rond de 200 a 300 mb aan foto's zijnquote:Op donderdag 4 maart 2004 23:02 schreef MutZ het volgende:
[..]
Goh... Ook al?? TF, mail je me die foto's ff??![]()
Oh... en LeonH en zinloos ook??
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |