abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17576505
quote:
Op maandag 8 maart 2004 16:08 schreef Peregrijn het volgende:

[..]

Wil je je misselijkmakende vergelijkingen even bij je houden

Mijn doelgroep is van mijn eigen leeftijd en bij die dames valt een verrassingspicknick bij de kinderboerderij altijd wel in de smaak.
een picknick op de kinderboerderij, zij in een Laura Ashley jurk , bloemen in heur haar, blote voetjes..jij in een wit overhemd en kaki broek, liggend in het gras,nonchalant leunend op je elleboog, strohalm in je mond en ...

no offence.. maar wat voor dames date jij

excuses voor de vergelijking ..zeer ongepast
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_17576789
22 tot 25-jarige studentes die dat leuk vinden. Net zoals picknicken in het park. En daar hoef je echt geen witte overhemden of Laura Ahley jurken voor te dragen. Ik kan begrijpen dat jij dat misschien ontgroeid bent, maar op een mooie zomerdag kan ik mij weinig mooiere dingen indenken . Ieder zijn smaak. Daarnaast is het niet iets wat je op elke date doet (zeker niet in de winter ), maar zoals ik al eerder zei, je date is grotendeels afhankelijk van je partner. Wat vindt deze leuk? Ik ga ook net zo lief naar een museum of theater. Een biscoopje pikken of poolen vind ik echter wel erg corny.

P.S. excuses aanvaard
Three two one I'm the bomb
And I'm ready to go off on your ship
pi_17576906
nu dat heeft niets met mijn leeftijd te maken , hoor, meer met wat voor type ik ben, lijk tme..

had iemand me 20 jaar geleden meegenomen voor een romantische pucknick ha dik ook gereageerd

neem mij maar mee naar iets stoerders, een beetje actie.
geen glaasje wijn en elkaar uren in de ogen staren, graag..ook niet op de kinderboerderij..

of we moeten gaan raggen in het hoooooooooooooooi

hooooooi
  maandag 8 maart 2004 @ 16:26:50 #29
67587 The_NiteAngyl
and Sylvaënor live forever
pi_17576960
Ik had een zekere Fokster voor het eerst ontmoet tijdens een middag in Antwerpen, en diezelfde avond hadden we verkering.
Dus Fokkers, neem je date mee naar Antwerpen, want die stad hèèft het gewoon ...
"Onto the paper scribe I the words that fro my heart move -
With every dight letter, with the ebb of ink,
The point of the quill my penmanship doth mirror."
pi_17577110
quote:
Op maandag 8 maart 2004 16:25 schreef milagro het volgende:
of we moeten gaan raggen in het hoooooooooooooooi

hooooooi
Ik zei toch al dat de date wel wordt aangepast op degene die je mee neemt. Al zit ik er nog over na te denken waar ik jou mee naar toe zou nemen (hypothetisch gesproken ). Ik denk triken op het strand, paintballen of een theaterworkshop. Veel meer actie zit niet in mijn pakket. Waarschijnlijk zoek ik ook wat meer types die op mijn avontuurlijkheidsniveau zitten .

Wat zijn jouw activiteitentips voor een date dan? Waarmee maak je Milagro wild?
pi_17577326
quote:
Op maandag 8 maart 2004 16:32 schreef Peregrijn het volgende:

[..]

Ik zei toch al dat de date wel wordt aangepast op degene die je mee neemt. Al zit ik er nog over na te denken waar ik jou mee naar toe zou nemen (hypothetisch gesproken ). Ik denk triken op het strand, paintballen of een theaterworkshop. Veel meer actie zit niet in mijn pakket. Waarschijnlijk zoek ik ook wat meer types die op mijn avontuurlijkheidsniveau zitten .

Wat zijn jouw activiteitentips voor een date dan? Waarmee maak je Milagro wild?
Hmmm...ik ben dus niet romantisch op de cliché manier.
Geen gepicknick dus, geen gezweimel bij haardvuur of kaarslicht.

Ik vind het bijvoorbeeld leuk om door een stad te banjeren, veel te ouwehoeren
terrasjes pikken, biertje drinken, lekker eten, nog meer ouwehoeren, zolang het op de late avond maar nergens meer over gaat en vooral lachen, veel lachen.

Dat laatste is toch wel het belangrijkste op zo'n eerste lange date
pi_17577472
los schudt
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
pi_17577566
Daar kan ik mij wel in vinden (zowel een respons op de reactie van Milagro als van Zwaaibaai). Tot onbenullig laat doorzakken met veel drank is ook goed Sowieso dient de date natuurlijk niet vies te zijn van een drankje (understatement).
  maandag 8 maart 2004 @ 16:55:37 #34
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_17577724
Ik ga wel voor Milagro's optie.
Enneh, ik ben dan wel een hele goedkope date. De laaste keer stond ik na 2 cola-whiskey'tjes al te zwaaien op mijn benen. Ik drink niet zo vaak.

Dat romantisch in het gras naar elkaar liggen staren kan dan altijd nog de volgende dag als 'we' uit liggen te blazen van de nacht, zeg maar.
pi_17577788
eigenlijk kan je gewoon beter niet eerste-date-doen in de winter.... iets buiten doen wordt dan zo koud en aangezien we in nederland wonen kunnen we ook niet romantische sneeuwballengevechten houden....HU
Hm en volgens mij...paintballen? hmja is wel lache maar uhh voor een eerste date als je iemand nog helemaal niet goed kent jonge ja het hangt er zo vanaf met wie het is

efteling is altijd wel leuk, maarja die is dicht
Listen clearly now
Hello, can you hear me now?
  † In Memoriam † maandag 8 maart 2004 @ 17:18:38 #36
13819 Loedertje
Trotse GILF.
  maandag 8 maart 2004 @ 17:21:39 #37
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_17578301
quote:
Op maandag 8 maart 2004 17:18 schreef Loedertje het volgende:
Karten

(en ik heb gewonnen! )

Nou ja, ik weet het niet hoor, want dat komt wel heel dicht bij een huwelijks aanzoek...
  maandag 8 maart 2004 @ 19:25:56 #38
8030 ConQuestador
Alfa Romeo 156 GTA
pi_17581007
Ik had afgelopen vrijdag m'n eerste date met een HEEL leuk meisje. We zijn naar de film geweest, en erna nog 2 uur in een rustig kroegje zitten praten.

Komende vrijdag 2e date en dan gaan we naar de pizzaria uit eten, en erna waarschijnlijk weer wat drinken. nu maar hopen dat 't helemaal goed gaat komen
  † In Memoriam † maandag 8 maart 2004 @ 19:51:09 #39
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_17581496
quote:
Op maandag 8 maart 2004 17:21 schreef Brighteyes het volgende:

Nou ja, ik weet het niet hoor, want dat komt wel heel dicht bij een huwelijks aanzoek...
pi_17667721
quote:
Op maandag 8 maart 2004 16:58 schreef Pharrell het volgende:
Hm en volgens mij...paintballen? hmja is wel lache maar uhh voor een eerste date als je iemand nog helemaal niet goed kent jonge ja het hangt er zo vanaf met wie het is
Denk niet dat je met een voltreffer tussen de ogen echt zal scoren...

Ik ga liever voor de klassieke aanpak: gezellig in een rustig maar gezellig cafétje afspreken zodat je lekker en vrijuit kan praten, een etentje is ook een goed alternatief. Bios zuigt, is pas geschikt in een later stadium. Bijv. als je in een donker hoekje zit en het echt "gezellig" begint te worden...
pi_17667909
Iets persoonlijks op een neutrale plek doet het altijd goed.
  vrijdag 12 maart 2004 @ 15:08:17 #42
49463 Da-Ali-G
Ben best lief!
pi_17668423
uit eten, heb ik gedaan was grandioos suc6
Check m'n fotoboekje én laat wat achter!
Check m'n Website/Weblog
pi_17668595
quote:
Op vrijdag 12 maart 2004 15:08 schreef Da-Ali-G het volgende:
uit eten, heb ik gedaan was grandioos suc6
en van de zenuwen geen hap door je keel krijgen Nee dankje, kroegje, terrasje, efteling, dierentuin, karten, enz lijkt me dan beter
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
pi_17668783
Efteling Whehe

Doe mij maar cafe / strand / dierentuin (hoeft niet perse in die volgorde )
  vrijdag 12 maart 2004 @ 15:32:15 #45
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_17668959
Eten doe ik liever niet op een eerste date, daar probeer ik me altijd onderuit te lullen...
Ik vind het leuk om uitgenodigd te worden voor iets aparts, niet de geijkte bios of kroeg.
Dierentuin, efteling, achtbaan, sauna, als iemand iets aparts verzint en niet heel afstotelijk is ga ik altijd mee voor gewoon een keer wat drinken moet ie leuker zijn.
Het belangrijkste in het leven is serieus genomen worden.
pi_17669175
Zwemmen is cool.. gna gna
(max. 4 regels)
pi_17669701
Gewoon de pizza overslaan en meteen neuken ?
pi_17669986
quote:
Op vrijdag 12 maart 2004 15:32 schreef dafjedaf het volgende:
Eten doe ik liever niet op een eerste date, daar probeer ik me altijd onderuit te lullen...
Ik vind het leuk om uitgenodigd te worden voor iets aparts, niet de geijkte bios of kroeg.
Dierentuin, efteling, achtbaan, sauna, als iemand iets aparts verzint en niet heel afstotelijk is ga ik altijd mee voor gewoon een keer wat drinken moet ie leuker zijn.
[OFF-TOPIC]
Vaag dat je evt. wel met hem naar de sauna wilt maar dat hij voor gewoon wat drinken toch wat leuker moet zijn... Ik neem dan maar aan dat je niet naar een gemengde sauna gaat?!
[/OFF-TOPIC]
  vrijdag 12 maart 2004 @ 16:50:12 #49
12499 Hooghoudt
Spassig und überraschend
pi_17670525
quote:
Op maandag 8 maart 2004 16:26 schreef The_NiteAngyl het volgende:
Ik had een zekere Fokster voor het eerst ontmoet tijdens een middag in Antwerpen, en diezelfde avond hadden we verkering.
Dus Fokkers, neem je date mee naar Antwerpen, want die stad hèèft het gewoon ...
Hehe, dat komt nog wel, voorlopig houden we het nog even bij Aalst.
Nicht ärgern, nur wundern!
pi_17674492
quote:
Op donderdag 4 maart 2004 09:43 schreef BeF_Aviko het volgende:
Gezellig bruin café waar je onder het genot van een zacht muziekje rustig met elkaar kunt kletsen om mekaar te leren kennen?
Lijkt mij ideaal

Of als het lekkerder weer is: Wandeling door een park, lekker van het weer genieten, lekker buiten zijn...genieten van de vrijheid met z'n tweeën. Dan lekker in het gras zitten en praten over van alles en nogwat
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')