een picknick op de kinderboerderij, zij in een Laura Ashley jurk , bloemen in heur haar, blote voetjes..jij in een wit overhemd en kaki broek, liggend in het gras,nonchalant leunend op je elleboog, strohalm in je mond en ...quote:Op maandag 8 maart 2004 16:08 schreef Peregrijn het volgende:
[..]
Wil je je misselijkmakende vergelijkingen even bij je houden
Mijn doelgroep is van mijn eigen leeftijd en bij die dames valt een verrassingspicknick bij de kinderboerderij altijd wel in de smaak.
quote:Op maandag 8 maart 2004 16:25 schreef milagro het volgende:
of we moeten gaan raggen in het hoooooooooooooooi
hooooooi
Hmmm...ik ben dus niet romantisch op de cliché manier.quote:Op maandag 8 maart 2004 16:32 schreef Peregrijn het volgende:
[..]
Ik zei toch al dat de date wel wordt aangepast op degene die je mee neemt. Al zit ik er nog over na te denken waar ik jou mee naar toe zou nemen (hypothetisch gesproken
). Ik denk triken op het strand, paintballen of een theaterworkshop. Veel meer actie zit niet in mijn pakket. Waarschijnlijk zoek ik ook wat meer types die op mijn avontuurlijkheidsniveau zitten
.
Wat zijn jouw activiteitentips voor een date dan? Waarmee maak je Milagro wild?
quote:Op maandag 8 maart 2004 17:18 schreef Loedertje het volgende:Karten
(en ik heb gewonnen! )
quote:Op maandag 8 maart 2004 17:21 schreef Brighteyes het volgende:
Nou ja, ik weet het niet hoor, want dat komt wel heel dicht bij een huwelijks aanzoek...
Denk niet dat je met een voltreffer tussen de ogen echt zal scoren...quote:Op maandag 8 maart 2004 16:58 schreef Pharrell het volgende:
Hm en volgens mij...paintballen? hmja is wel lache maar uhh voor een eerste date als je iemand nog helemaal niet goed kent jonge ja het hangt er zo vanaf met wie het is
en van de zenuwen geen hap door je keel krijgenquote:Op vrijdag 12 maart 2004 15:08 schreef Da-Ali-G het volgende:
uit eten, heb ik gedaan was grandioos suc6
[OFF-TOPIC]quote:Op vrijdag 12 maart 2004 15:32 schreef dafjedaf het volgende:
Eten doe ik liever niet op een eerste date, daar probeer ik me altijd onderuit te lullen...
Ik vind het leuk om uitgenodigd te worden voor iets aparts, niet de geijkte bios of kroeg.
Dierentuin, efteling, achtbaan, sauna, als iemand iets aparts verzint en niet heel afstotelijk is ga ik altijd meevoor gewoon een keer wat drinken moet ie leuker zijn.
Hehe, dat komt nog wel, voorlopig houden we het nog even bij Aalst.quote:Op maandag 8 maart 2004 16:26 schreef The_NiteAngyl het volgende:
Ik had een zekere Fokster voor het eerst ontmoet tijdens een middag in Antwerpen, en diezelfde avond hadden we verkering.
Dus Fokkers, neem je date mee naar Antwerpen, want die stad hèèft het gewoon...
Lijkt mij ideaalquote:Op donderdag 4 maart 2004 09:43 schreef BeF_Aviko het volgende:
Gezellig bruin café waar je onder het genot van een zacht muziekje rustig met elkaar kunt kletsen om mekaar te leren kennen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |