abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17490328
Bij mijn geweldige opleiding kan ik mijn scriptie pas eind Augustus (midden in de introductie van mij nieuwe opleiding) verdedigen, terwijl ik nul vertraging heb en al mijn vakjes netjes gehaald heb. Is dat altijd zo?

[ Bericht 2% gewijzigd door EddyMR op 04-03-2004 17:00:21 ]
El duffo o muerte
pi_17490399
Vaak is dit zeer slecht geregeld op school. er zijn in een jaar te weinig examenvergaderingen waardoor de diplomering enorm vertraagd. Ik ben begin december afgestudeerd en krijg vandaag pas mijn diploma. op zich niet zo erg alleen wordt ik ook pas per maart uitgeschreven op school en kan ik maar 3 maanden schoolgeld terugvragen in plaats van 5.
Think quick, live fast, DIE HARD
pi_17490405
Ik doe HBO Hogere Informatica en wij kunnen 3 keer per jaar onze scriptie/afstudeerverslag verdedigen: in januari, juni en augustus ... Ik ben in juni aan de beurt
pi_17490668
quote:
Op donderdag 4 maart 2004 09:31 schreef Tinkerbel_ACC_ het volgende:
Ik doe HBO Hogere Informatica en wij kunnen 3 keer per jaar onze scriptie/afstudeerverslag verdedigen: in januari, juni en augustus ... Ik ben in juni aan de beurt
Nee TInkerbel, je studeert Informatica, dat hogere is er vanaf gehaald , maar voor de rest klopt het wel ja
When life goes too fast, use emergency brake
Der Kleingeist hält Ordnung, das Genie beherrscht das Chaos!
pi_17490742
ik doe dus informatica aan de HvU en ook onze afstudeerzittingen zijn vanaf 14 juni...
People will forget what you said or what you did,
but they'll never forget how you made them feel
pi_17498147
quote:
Op donderdag 4 maart 2004 09:21 schreef EddyMR het volgende:
Bij mijn geweldige opleiding kan ik mijn scriptie pas eind Augustus (midden in de introductie van mij nieuwe opleiding) verdedigen, terwijl ik nul vertraging heb en al mijn vakjes netjes gehaald heb. Is dat altijd zo?
Sorry, quote in plaats van edit...
El duffo o muerte
pi_17504602
Weet iemand hoe je een afstudeeropdracht in het (Amerikaans) Engels noemt?
  donderdag 4 maart 2004 @ 22:59:57 #8
25753 mamamiep
Godmother of Trivia
pi_17504951
Woordenboek:

Afstudeeropdracht: Subject for final project, thesis subject.
There are so many things I want to say to you but time's caught me up and now I'll never say them - except that I've loved you from the moment I saw you and every moment since.
pi_17537085
het is slecht geregeld...als je klaar bent moet je nog een tijdje wachten op je bul.
"Amo, ergo sum. I love, therefore I am"
"Niet de dingen zelf maken je ongelukkig, maar je denkbeelden erover"
  zaterdag 6 maart 2004 @ 17:34:15 #10
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_17537248
Bij ons kon dat eens per maand.
pi_17562725
In tilburg (UvT, faculteit economie) vraag je gewoon 3 weken van te voren je verdediging aan, en als je begeleiders dan kunnen is het geregeld en krijg je binnen een uur (vanaf de start van je verdediging) je diploma mee
pi_17569026
Dat lijkt mij ook een normale situatie, maar blijkbaar is dat vaak niet zo.... Ik heb van een decaan de tip gekregen om het aan te vechten bij de examencommissie, maar de kans dat ik gelijk krijg is zeer gering.
El duffo o muerte
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')