Die is afgekeurd.quote:Op zondag 7 maart 2004 14:23 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ach Co Adriaanse was ook erg goed in het door de achterdeur laten verdwijnen van favoriete spelers. (B Laudrup bijv)
gelijkspelletje was op zijn plaats geweest het was van beide kanten niet bijzonder te noemen. Maar het zij zoquote:Op zondag 7 maart 2004 14:11 schreef jimjim1983 het volgende:
ach gut, komt er weer iemand met lucky ajax![]()
Ajax verdiende de winst vond ik hoewel ze ook niet echt goed speelden.
Dat verhaal is naar buiten gebracht jah.quote:Op zondag 7 maart 2004 15:08 schreef methodmich het volgende:
[..]
Die is afgekeurd.
4-3-3 is een achterhaald systeem. Eerst namen we afscheid van de rechtsbinnen, nu van de rechtsbuitenquote:Op zondag 7 maart 2004 15:09 schreef methodmich het volgende:
Sonck mist gewoon het niveau, ben ik bang. Hierbij ga ik er vanuit dat Koeman 4-3-3 blijft spelen, in een 4-4-2 systeem kan hij misschien wel van waarde worden.
Dat was ook zo, gezien zijn laatste seizoen. Leek wel of ie met een wandelstok liep.quote:Op zondag 7 maart 2004 15:19 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Dat verhaal is naar buiten gebracht jah.![]()
PSV speelt het ook, als iedereen fit is.quote:Op zondag 7 maart 2004 15:25 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
4-3-3 is een achterhaald systeem. Eerst namen we afscheid van de rechtsbinnen, nu van de rechtsbuiten
Er zijn bijzonder weinig goede buitenspelers. Het beste kan je met een dynamisch 3-5-2 systeem spelen, met 2 diepe mensen aan de zijkanten en een defensief blok, zodat je makkelijk kan omschakelen naar 5-3-2, 4-4-2 en desnoods 4-3-3quote:Op zondag 7 maart 2004 15:47 schreef methodmich het volgende:
PSV speelt het ook, als iedereen fit is.
Je moet goeie buitenspelers hebben, dan kan het.
Zucht, Ajax was beter, Ajax heeft verdiend gewonnen.quote:Op zondag 7 maart 2004 15:16 schreef pascalheister het volgende:
[..]
gelijkspelletje was op zijn plaats geweest het was van beide kanten niet bijzonder te noemen. Maar het zij zo
I Beg To Differquote:Op zondag 7 maart 2004 16:03 schreef Ajaxno1 het volgende:
Zucht, Ajax was beter, Ajax heeft verdiend gewonnen.
Gelijkspel was NIET verdiend geweest.
Tjah als je zo gaat redeneren dan had PSV ook niet verdiend geworden van Perugia, ik bedoel die besloten de 1e 2e kansen ook te missen (oa de paal) ik denk dat deze week er ook anders had uitgezien voor PSV als die bal er wel inging.quote:Op zondag 7 maart 2004 16:07 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
I Beg To Differ
Ik heb de Studio Sport samenvatting niet gezien, maar de eerste helft was ajax idd beter, maar op basis van de 2e helft had RKC zeker een punt verdient
Maar dat doet niet terzake. Hoogendorp besloot de bal naast te koppen en daarom verloor RKC. Zo bekeken is de overwinning wel terecht
Met het verschil dat PSV speltechnisch een stuk beter was dan Perugia, zeker in de 2e helft. RKC verdiende op basis van het veldspel misschien een punt. Als ze echter hun kansen niet benutten heb je nergens recht opquote:Op zondag 7 maart 2004 16:08 schreef Ajaxno1 het volgende:
Tjah als je zo gaat redeneren dan had PSV ook niet verdiend geworden van Perugia, ik bedoel die besloten de 1e 2e kansen ook te missen (oa de paal) ik denk dat deze week er ook anders had uitgezien voor PSV als die bal er wel inging.
Dat bedoelde ik dus zo ongeveer te zeggenquote:Op zondag 7 maart 2004 16:12 schreef twi het volgende:
Ach, op een overwinning van Ajax viel weinig af te dingen, maar op een gelijkspel nog minder. Beide teams hadden kansen om ofwel gelijk te maken ofwel de score uit te bouwen. Het was een matige winnaar, maar geen onterechte.
Das waar, maar ik denk dat als Perugia was voorgekomen dat het wedstrijdbeeld heel erg anders was geweest.quote:Op zondag 7 maart 2004 16:13 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Met het verschil dat PSV speltechnisch een stuk beter was dan Perugia, zeker in de 2e helft. RKC verdiende op basis van het veldspel misschien een punt. Als ze echter hun kansen niet benutten heb je nergens recht op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |