Bij mij in iedergeval niet, maar ik geloof dat ie nog wel het vertrouwen van de rest van Ajax minnend nederland heeft (jammer genoeg).quote:Op zaterdag 6 maart 2004 17:33 schreef marconmgn het volgende:
Huh is koema niet gelieft in amsterdam dan>
in elk geval rkc succes vanavond
Bij mij ook niet gezien zijn rare opstellingen beleid en het anoniem laten verdwijnen van favoriete spelers. (Witschge, Walker en Litmanen.)quote:Op zaterdag 6 maart 2004 17:36 schreef baziz het volgende:
[..]
Bij mij in iedergeval niet, maar ik geloof dat ie nog wel het vertrouwen van de rest van Ajax minnend nederland heeft (jammer genoeg).
Ik zou weleens willen weten hoeveel volledige wedstrijden Jari de laatste 5 jaar heeft gespeeld.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 18:22 schreef popolon het volgende:
Litmanen moet inderdaad gewoon stoppen.
En een standbeeld graag, voor één van de beste Ajacieden aller tijden.
Dat bedoel ik dus. Het aantal volledige wedstrijden is bijna nihil de laatste jaren.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 18:59 schreef methodmich het volgende:
En bij die 67 zaten ook weinig volledige duels.
Gewaagd.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 19:11 schreef baziz het volgende:
als ie fit is
Als PSV alles wint ja, wat ze ook niet gaan doenquote:Op zondag 7 maart 2004 00:56 schreef Chadi het volgende:
fuck hee wat waren die spitsen vandaag bar en bar slecht. Sonck heeft vandaag constant de verkeerde keuze gemaakt als hij moest draaien. Hij draaide de hele tijd naar de verkeerde kant. Staat met zijn rug naar het veld als hij een bal aanneemt waardoor hij hem allen kan terug leggen. Terwijl hij de ruimte heeft om bij aanname in te draaien omdat hij best ruim gedekt werd. ..... nou nog 9 wedstrijden die we moeten winnen waarvan we er 1 gelijk mogen spelen.
`quote:Op zondag 7 maart 2004 01:12 schreef twi het volgende:
3 punten zijn welkom, en de voorsprong op PSV blijft morgen gewoon gelijk aan hoe 'ie nu is
Alleen de samenvatting gezienquote:Op zondag 7 maart 2004 12:14 schreef RednaZ het volgende:
Ik vond Ajax nog niet eens zo slecht spelen.
quote:Op zondag 7 maart 2004 14:06 schreef marconmgn het volgende:
Jammer zeg. Lucky ajax strikes again
Daar hebben we onze nieuwe aanwinst weer met een briljante orginele post.quote:Op zondag 7 maart 2004 14:06 schreef marconmgn het volgende:
Jammer zeg. Lucky ajax strikes again
Met die rare opstellingen kwamen we vorig jaar wel ver in de CL, en het zijn JOUW favoriete spelers, Koeman maakt ze samen met zijn staf elke dag mee.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 17:52 schreef The_Coach het volgende:
[..]
Bij mij ook niet gezien zijn rare opstellingen beleid en het anoniem laten verdwijnen van favoriete spelers. (Witschge, Walker en Litmanen.)
En dan heb ik het nieteens over zijn aankopenbeleid.![]()
Ach Co Adriaanse was ook erg goed in het door de achterdeur laten verdwijnen van favoriete spelers. (B Laudrup bijv)quote:Op zaterdag 6 maart 2004 17:52 schreef The_Coach het volgende:
[..]
Bij mij ook niet gezien zijn rare opstellingen beleid en het anoniem laten verdwijnen van favoriete spelers. (Witschge, Walker en Litmanen.)
En dan heb ik het nieteens over zijn aankopenbeleid.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |