Edit : laat maar, je had het over klassieke buitenspelers en Brian Laudrup was dat niet.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 23:56 schreef Tony_Montana67 het volgende:
De laatste bij Ajax was Finidi.
Idd, de keeper was de afgelopen tijd niet het probleem dacht ik zo...quote:Op zaterdag 6 maart 2004 10:59 schreef Da_Sandman het volgende:
Twijfelen? Laat Stekelenburg lekker staan...
En, zegt ie er niet bij, spelen die liever in Eindhoven.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 11:11 schreef Suijk het volgende:
[..]
Idd, de keeper was de afgelopen tijd niet het probleem dacht ik zo...
Vandaag een stukje in het AD dat Koeman een leider mist in het elftal. Na het vertrek van Chivu zijn ze er al naar op zoek. Koeman zou graag Cocu, Stam of von Bommel willen hebben...![]()
Maar, zegt ie erbij, die zijn waarschijnlijk niet te betalen...
Volgens mij heeft Stam niet afkeurend tegenover een vertrek naar A'dam gestaan. Maar ik wil Stam niet bij Ajax zien, evenals Cocu. Dan worden we net psv. Zo'n zielig clubje dat z'n enige europese succesje met behulp van 6- ex ajacieden in de basis heeft behaaldquote:Op zaterdag 6 maart 2004 11:40 schreef ErikT het volgende:
[..]
En, zegt ie er niet bij, spelen die liever in Eindhoven.
Tis gewoon zoquote:Op zaterdag 6 maart 2004 12:04 schreef ErikT het volgende:
Stoer...
1978quote:Op zaterdag 6 maart 2004 12:14 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Tis gewoon zo
je vergeet '88? al speelden er toen volgens mij geen 6 ex-joden in dat teamquote:Op zaterdag 6 maart 2004 12:18 schreef ErikT het volgende:
[..]
1978
Toppiequote:Op zaterdag 6 maart 2004 12:18 schreef ErikT het volgende:
[..]
1978
volgens flappie hierboven dus wel.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 12:19 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
je vergeet '88? al speelden er toen volgens mij geen 6 ex-joden in dat team
Wat ben je weer heerlijk stoer met je geschiedenis en al die vergane glorie. Ik praat altijd liever over het huidige voetbal, terug grijpen op vroeger is zo´n zwaktebod.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 12:21 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Toppie![]()
wel 1 prijsje !!
Dutchgooner > Vanenburg, Koeman, Kieft, Lerby, Arnesen. 5 dan, klopt Bosman kwam later.
effe opgezocht,R.Koeman,Vanenburg.Lerby en Kieft waren hetquote:Op zaterdag 6 maart 2004 12:21 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Toppie![]()
wel 1 prijsje !!
Dutchgooner > Vanenburg, Koeman, Kieft, Lerby, Arnesen. 5 dan, klopt Bosman kwam later.
Gaf alleen een voorbeeld dat waarom ik al die ex-psvers niet in Ajax shirt wil zien. Dat jij daar meteen zo moeilijk over gaat doenquote:Op zaterdag 6 maart 2004 12:23 schreef ErikT het volgende:
[..]
Wat ben je weer heerlijk stoer met je geschiedenis en al die vergane glorie. Ik praat altijd liever over het huidige voetbal, terug grijpen op vroeger is zo´n zwaktebod.
quote:Op zaterdag 6 maart 2004 12:24 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Gaf alleen een voorbeeld dat waarom ik al die ex-psvers niet in Ajax shirt wil zien. Dat jij daar meteen zo moeilijk over gaat doen
Gaf alleen een voorbeeld. Jaja. Lekker voorbeeld zonder bijbedoeling ook. Je lijkt die halve Marokkaan wel van donderdag die opeens aggressief begon te doen, en achteraf: ik deed niks, ik deed niks.quote:Dan worden we net psv. Zo'n zielig clubje dat z'n enige europese succesje met behulp van 6- ex ajacieden in de basis heeft behaald
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |