Marco blijft.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 20:11 schreef golfer het volgende:
Van Basten is gevraagd als opvolger van Gullit bij Oranje onder de 19 en om Dick in Portugal bij te staan.
Wie moet dan weer zijn opvolger bij Ajax worden?
Want?quote:Op vrijdag 5 maart 2004 20:12 schreef methodmich het volgende:
Marco blijft.
Als je niet scheldt en normaal je voorkeuren kenbaar maakt is er niks aan de hand.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 20:13 schreef marconmgn het volgende:
volgens golfer ben ik anders zo gebanned. lol
Begint het met S en eindigt het op H en staat er een C tussen?quote:Op vrijdag 5 maart 2004 20:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Als je niet scheldt en normaal je voorkeuren kenbaar maakt is er niks aan de hand.
Er was hier ooit een user die net zo binnen viel als jij.
Die was literair iets meer verantwoord maar we sluiten hem in onze handen tegenwoordig.
Doe normaal en je hebt er een leuk forum bij.
Kleine tip van tong80
Dacht het wel.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 20:18 schreef methodmich het volgende:
[..]
Begint het met S en eindigt het op H en staat er een C tussen?
Tabé dan. Tot nooit weer. Ik heb m'n best gedaan.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 20:18 schreef marconmgn het volgende:
ja kan best een leuk forum zijn, maar heb een hekel aan mods die je om minste of geringste al een waarschuwing geven en dan ben ik hier zo weer verdwenen heb nu al het gevoel dat het een dictatuur is hier
Het is hier eerder anarchistisch dan dictatoriaal, als je toch in zulke termen moet redeneren.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 20:18 schreef marconmgn het volgende:
ja kan best een leuk forum zijn, maar heb een hekel aan mods die je om minste of geringste al een waarschuwing geven en dan ben ik hier zo weer verdwenen heb nu al het gevoel dat het een dictatuur is hier
Dat gevoel heb ik dus nooit gehadquote:Op vrijdag 5 maart 2004 20:18 schreef marconmgn het volgende:
zeikerdquote:Op vrijdag 5 maart 2004 20:18 schreef marconmgn het volgende:
Serieus?quote:Op vrijdag 5 maart 2004 20:09 schreef tong80 het volgende:
Zlatan doet zondag nog niet mee.
Yep.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 22:40 schreef Kremers het volgende:
[..]
Serieus?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |