Is ook pas sinds half Excelsior uit Feijenoorders bestaat.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 19:41 schreef marconmgn het volgende:
hmm een van de weinige excelsior supporters die niet op feyenoord kotst dan
Ja maar LoekB is niet zo oud.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 19:42 schreef marconmgn het volgende:
dat is al een tijdje...
Ik mot ook niks van Ajax hebben dus dat komt goed uit.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 19:43 schreef marconmgn het volgende:
we zitten trouwens wel behoorlijk off topic al is dat wel logisch als je op een ajax gedeelte zit![]()
Kijk, een groeibriljantjequote:Op vrijdag 5 maart 2004 19:43 schreef marconmgn het volgende:
we zitten trouwens wel behoorlijk off topic al is dat wel logisch als je op een ajax gedeelte zit![]()
Jawel hoor. Maar dan moet je met twee woorden spreken.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 19:50 schreef marconmgn het volgende:
valt weinig te melden over ajax dacht ik zo....
Schelden is hier toch niet toegestaan neem ik aan?
Ga je gang. Ik lees graag de banmeldtopics.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 19:52 schreef marconmgn het volgende:
mogen het er ook meer zijn![]()
Je hebt gelijk. Methodmich you suck.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 20:04 schreef marconmgn het volgende:
wat ben jij voor een kansloos zielige stumper methodmich?
quote:Op vrijdag 5 maart 2004 20:04 schreef marconmgn het volgende:
Als je hier je gebuikersnaam op dat andere forum van je ook eer gaat aandoen, ben ik bang dat je geen lang VBL-verblijf zult hebben.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 20:04 schreef marconmgn het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |