Standquote:Op woensdag 3 maart 2004 20:08 schreef Chadi het volgende:
En je kan dan nog gaan twijfelen of Chelsea een top club is . Kwa geld wel maar sportief gezien niet.
Zaterdag doen ze ook niet mee, het rijtje afwezigen van deze weekquote:Op vrijdag 5 maart 2004 16:20 schreef mitt het volgende:
iig geen Trabelsi, Sneijder en Maxwell zondag.
Volgens Koeman op www.ajax.nl wel.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 18:57 schreef zjroentje het volgende:
Maar het zal ongetwijfeld 4-3-3 worden.
Erg verassend natuurlijk.quote:
niet spammen... mag ik ook niet van jouwquote:
quote:Op vrijdag 5 maart 2004 19:02 schreef marconmgn het volgende:
[..]
niet spammen... mag ik ook niet van jouw![]()
Jaja, lul je daar maar eens uit golfert.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 19:02 schreef marconmgn het volgende:
[..]
Dat is nou het verschil tussen spam voor je eigen site of het verwijzen naar een erkende officiële site van een club.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 19:02 schreef marconmgn het volgende:
Ik moet altijd lachen om die newbies. Na een maand blijken ze best mee te vallen.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 19:19 schreef marconmgn het volgende:
haha dan haal ik een bericht van vi. Zet hem op mijn forum plaats hem vervolgens hier en geef als bron mijn forum haha lol
misschien ben ik morgen al weer weg johquote:Op vrijdag 5 maart 2004 19:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik moet altijd lachen om die newbies. Na een maand blijken ze best mee te vallen.
Zou jammer zijn.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 19:23 schreef marconmgn het volgende:
[..]
misschien ben ik morgen al weer weg joh
Ik ook. LoekB heeft nog steeds geen volwaardig opvolger gekregen.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 19:26 schreef tong80 het volgende:
Ik zie wel potentiëel.
Ik dacht er ook al aan.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 19:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ook. LoekB heeft nog steeds geen volwaardig opvolger gekregen.
Een irritant mannetje die door zo'n 99% van de forum-bevolking zeer gehaat werdquote:Op vrijdag 5 maart 2004 19:35 schreef marconmgn het volgende:
En wie mag die LoekB dan wel niet wezen?
Onze grootste voetbalkenner. Staat bekend om z'n relevante posts en z'n objectiviteit.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 19:35 schreef marconmgn het volgende:
En wie mag die LoekB dan wel niet wezen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |