Een eigen topic voor Koeman. Nounouquote:Op maandag 8 maart 2004 16:41 schreef golfer het volgende:
Overigens kan je over de trainerskwaliteiten van Ronald Koeman beter verder praten in het aparte topic dat daar al over gaat:
[Trainer] Ronald Koeman
Dan kom ik em nog zelf brengen ook!quote:Op maandag 8 maart 2004 16:52 schreef RednaZ het volgende:
Geruchten gaan dat Chelsea zijn zin heeft gezet op Van der Vaart en al een bedrag van 40 miljoen euro heeft gedaan.
Volgens de geruchten is het bod al naar 60 miljoen euro gegaan......quote:Op maandag 8 maart 2004 16:52 schreef RednaZ het volgende:
Geruchten gaan dat Chelsea zijn zin heeft gezet op Van der Vaart en al een bedrag van 40 miljoen euro heeft gedaan.
Ik kreeg net een telefoontje van ene Peter die me met een Barry Hughes-accent vertelde dat het inmiddels is opgelopen tot 87 miljoen euro!quote:Op maandag 8 maart 2004 16:57 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
Volgens de geruchten is het bod al naar 60 miljoen euro gegaan......
Met Knopper? Laat me n iet lachen, die is maar half zo goed als Hoogendorp!quote:Op maandag 8 maart 2004 16:57 schreef baziz het volgende:
Van mij mag ie gaan, dan mag Knopper weer bij Ajax komen voetballen en zullen we heel Europa verslaan!
Ik heb net even gebeld met mijn bron en die 87 is een beetje overdreven. Maar het is idd alweer hoger te komen liggen dan die 60 miljoenquote:Op maandag 8 maart 2004 16:59 schreef twi het volgende:
[..]
Ik kreeg net een telefoontje van ene Peter die me met een Barry Hughes-accent vertelde dat het inmiddels is opgelopen tot 87 miljoen euro!
Met een optie op Silvie mag ik aannemen?quote:Op maandag 8 maart 2004 16:52 schreef RednaZ het volgende:
Hoor ik daar 80 miljoen?quote:Op maandag 8 maart 2004 16:57 schreef Speed1971 het volgende:
Volgens de geruchten is het bod al naar 60 miljoen euro gegaan......
vd Vaart is net zoveel waard als Robben, V Bommel en Kezman bij elkaarquote:Op maandag 8 maart 2004 16:59 schreef twi het volgende:
[..]
Ik kreeg net een telefoontje van ene Peter die me met een Barry Hughes-accent vertelde dat het inmiddels is opgelopen tot 87 miljoen euro!
Dat was het afgelopen seizoen niet zo vind ik.quote:Op maandag 8 maart 2004 17:16 schreef Inquistor87 het volgende:
Vaartje is meer waard dan Robje.
Voorlopig blijft hij bij ajaxquote:Op maandag 8 maart 2004 17:20 schreef JaWi het volgende:
En nu serieus?
Ja iig tot het einde van het seizoen.quote:Op maandag 8 maart 2004 17:23 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Voorlopig blijft hij bij ajax
Dan zijn er wel een aantal versterkingen nodig en dan ga ik er zelfs nog vanuit dat Ibrahimovic blijft. Achterin is het meestal genoeg voor de HCE, maar Europees is het onvoldoende. Het middenveld heeft een bikkel nodig en voorin heb je een extra spits nodig. De jeugd brengt nog geen oplossing, die zijn te licht. De vraag is dan: "Waar wil je die 3 versterkingen vandaan halen:?"quote:Op maandag 8 maart 2004 17:24 schreef baziz het volgende:
Dat denk ik ook. En hij gaat vanaf nu weer heel goed voetballen zoals we van hem gewent zijn. Hij gaat het goed doen op het EK, volgens jaar weer verkomen in de CL en dan richting Londen, Madrid of Milaan.
Wat denk je zelf?quote:Op maandag 8 maart 2004 17:41 schreef baziz het volgende:
Extra spits?MIDO
?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |