abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 8 maart 2004 @ 14:07:28 #251
83628 BZ
aka Baza
pi_17573680
Koeman is een toptrainer in de dop. Alleen zijn aankoopbeleid is zwaar kl........ Escude, Sikora, Soetaerts, Grygera, Sonck hebben (nog) niet laten zien dat ze het heilige Ajaxshirt waard zijn.
pi_17573681
Cruijff is ook geen hors categorie
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_17573760
quote:
Op maandag 8 maart 2004 14:07 schreef Da_Sandman het volgende:
Cruijff is ook geen hors categorie
Vraag aan de spelers die onder hem getraind hebben wie hun beste trainer was. Een overweldigende meerderheid zal Cruyff noemen. Alleen de 3 van Milaan zullen Capello noemen, maar Stoichkov, Laudrup, Koeman, Guardiola, Bergkamp of Vanenburg hebben allemaal Cruyff genoemd
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_17573809
Hij bedoelt aankoopbeleid...
pi_17573887
quote:
Op maandag 8 maart 2004 14:14 schreef Sloggi het volgende:
Hij bedoelt aankoopbeleid...

Ik noemde 3 buitencategorie trainers en zei dat Hiddink daar niet bij hoorde, daar ging het over
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_17573931
O. Ik dacht dat 'ie reageerde op BZ...
  maandag 8 maart 2004 @ 14:33:23 #257
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_17574202
quote:
Op maandag 8 maart 2004 13:54 schreef Da_Sandman het volgende:
och jongens toch...
Nog geen jaar geleden zouden we met Koeman de EC 1 gaan winnen, weten we nog? En nu kan die er helemaal niets meer van? pffff
Ja, je weet het.

We zitten in een [het magische woord].
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  maandag 8 maart 2004 @ 14:41:59 #258
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_17574393
quote:
Op maandag 8 maart 2004 14:33 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Ja, je weet het.

We zitten in een [het magische woord].
Nou, het is vreselijk!
Life is what you make it.
pi_17574541
quote:
Op maandag 8 maart 2004 13:54 schreef Da_Sandman het volgende:
och jongens toch...
Nog geen jaar geleden zouden we met Koeman de EC 1 gaan winnen, weten we nog? En nu kan die er helemaal niets meer van? pffff

Idd, en daarom irriteer ik me weer aan de KLOTE houding van mening mede-Ajacied. Koeman is klote, Koeman is dat. bla bla

Deze zelfde mongolen hebben Zlatan kapot gefloten, hem bedreigd enzv enzv... En nu is Zlatan hose!

En trouwens, Koeaman zegt: "Sneijder en Van der Vaart kunnen niet in één elftal" Volgens de echte kenners (HE MENEER DERKSEN) moest dat wel kunnen, en wat bleek tegen RKC het liep beter met één van beide...

Ik sta zeer positief tegenover Koeman, hij is eerlijk, maakt geen onderscheid tussen spelers (iedereen moet net zo hard trainen, ook als je Van der Vaart heet).

En aankoopbeleid, tjah dat is imo deels zijn schuld, maar ook van de scouts en de TD (Beenhakker in der tijd)

Maar goed laten we straks weer met z'n allen gaan zingen RONALD ROT OP RONALD ROT OP, en lekker weer onrust stoken
No matter how No matter why We're gonna play that hardcore music till we die!
Lego de ga euh korfbal kampioen.
  maandag 8 maart 2004 @ 14:53:05 #260
21878 Speed1971
Zoon van God
pi_17574673
quote:
Op maandag 8 maart 2004 13:49 schreef Dylan Dog het volgende:
Ga maar eens op de diverse Ajax-suppoirterssites kijken. Als jij drie honden en een paardenkop kan vinden die nog blij is met Koeman, ben je spekkoper.
Dat is helemaal waar helaas. Was altijd erg blij met Koeman maar dit seizoen plaats ik grote vraagtekens bij zijn beleid. Ben daarom nog steeds blij dat van Gaal terug is (vandaar ook mijn sig, Ajax is sterker dan vorig seizoen) en gelukkig kon je ook al snel merken dat hij er was. Er kwamen weer talenten uit de jeugd in het eerste.
Het is maar een gerucht dat ik hoorde en ik geloof het ook niet. Maar het gerucht gaat dat er toch een kans bestaat dat Rijkaard richting Ajax komt en Koeman......psies richting het zuiden. Liever zie ik een trainersduo met Blind en van Basten. Maar Rijkaard ipv Koeman......mij hoor je niet klachen dan.
Let yourself go and enjoy the bassline...
  maandag 8 maart 2004 @ 15:00:53 #261
21878 Speed1971
Zoon van God
pi_17574874
Hmmmm.....nog wat reactie`s gelezen.

Koeman is echt niet zo`n goede trainer als sommige hier beweren. Hij heeft echt grote fouten gemaakt. Iedereen weet nog goed hoe dom de wissel van Koeman was vlak voor tijd tegen Milan. Een verdediger erbij, Bergdolmo, gevolg onrust en wat onduidelijkheid in de verdediging, gevolg de fatale goal. Ook zijn aankoopbeleid is echt zeer beneden de maat. Bij Ajax zijn er nu ook al voorbeelden te over. Bij Vitesse.........Peters......nee Koeman is echt niet zo goed. Hij is wel eerlijk en houdt niet van voortrekken, behandelt idd alle spelers gelijk maar dat zijn geen (echte) criteria voor wat een goede trainer/coach maakt. Als hij weggaat zal ik er geen traan om laten.
  maandag 8 maart 2004 @ 15:02:20 #262
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_17574906
quote:
Op maandag 8 maart 2004 15:00 schreef Speed1971 het volgende:
Iedereen weet nog goed hoe dom de wissel van Koeman was vlak voor tijd tegen Milan. Een verdediger erbij, Bergdolmo, gevolg onrust en wat onduidelijkheid in de verdediging, gevolg de fatale goal.
Glijdt Chivu niks uit, is er niks aan het handje.

AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  maandag 8 maart 2004 @ 15:06:02 #263
21878 Speed1971
Zoon van God
pi_17574995
De wissel was gewoon dom. Dat Chivu uitglijt maakt de wissel niet minder dom.
  maandag 8 maart 2004 @ 15:07:46 #264
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_17575033
quote:
Op maandag 8 maart 2004 15:06 schreef Speed1971 het volgende:
Die wissel vond ik eerder logisch.

En die wissel heeft niks van doen met het verlies in San Siro.

Mijns inziens dan.
  maandag 8 maart 2004 @ 15:08:05 #265
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_17575040
Wat zeg je nou? Rijkaard naar Ajax en Koeman naar Barcelona? Daar ben je helemala klaar mee! Dan kun je beter Koeman houden.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  maandag 8 maart 2004 @ 15:08:24 #266
50936 The_Hives
Is nu tripple oom Hives O+ !!!
pi_17575047
quote:
Op maandag 8 maart 2004 14:48 schreef Ajaxno1 het volgende:

[..]

Idd, en daarom irriteer ik me weer aan de KLOTE houding van mening mede-Ajacied. Koeman is klote, Koeman is dat. bla bla

Deze zelfde mongolen hebben Zlatan kapot gefloten, hem bedreigd enzv enzv... En nu is Zlatan hose!
Joh, dat zijn toch vaak die pubers die iets lezen en het dan over nemen. Als je nu bijvoorbeeld op AN zegt dat Stekelenburg een overschatte keeper is, en dat Lobont in de basis moet, krijg je eerst 10 reacties van :

jah man, toen ik mee was naar de uitwedstreid, want ik ga naar alle uitwedstreiden, vond ik al dat Stekeleburg foutjes maakte. Lobont is echte veel beter.

Totdat er dan iemand tegenin gaat, dan reageren ze niet meer. Maar wat betreft dat fluiten heb je groot gelijk. Maar zelfs nu als Zlatan terug is, en hij maakt in het begin 2 á 3 foutjes, dan zullen er waarschijnlijk weer een paar fluiten.

Als de jonkies op 410 maar niet op deze tendens ingaan en bijvoorbeeld met een groepje anti-koeman (of wie dan ook) beginnen te zingen. Anderen nemen dat zo snel over.....
Eerst maar eens kijken wat we met een fitte selectie presteren.

[ Bericht 5% gewijzigd door The_Hives op 08-03-2004 16:37:47 ]
AFC AJAX Kampioen 2012-2013
Fok! Federatie
1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013
  maandag 8 maart 2004 @ 15:27:37 #267
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_17575501
quote:
Op maandag 8 maart 2004 15:06 schreef Speed1971 het volgende:
Als Chivu niet uitgegleden was had nu niemand nog geweten dat er uberhaubt gewisseld was.
Het was mooi dat Ajax tot de kwart-finale kwam. Een beetje jammer dat er dan meteen met vingertjes gewezen wordt als het daar op een sportieve manier ten einde komt.
Wat aankoopbeleid betreft zijn er tot nu toe inderdaad nog geen enorme klappers gemaakt, maar er zit zeker nog wel potentie in een aantal. Hoe dan ook is Koeman niet de enige verantwoordelijke voor de aankopen, dus wat dat betreft is hij daar niet geheel op af te rekenen.
Life is what you make it.
pi_17575961
quote:
Op maandag 8 maart 2004 15:00 schreef Speed1971 het volgende:

Koeman is echt niet zo`n goede trainer als sommige hier beweren. Hij heeft echt grote fouten gemaakt. Iedereen weet nog goed hoe dom de wissel van Koeman was vlak voor tijd tegen Milan. Een verdediger erbij, Bergdolmo, gevolg onrust en wat onduidelijkheid in de verdediging, gevolg de fatale goal. Ook zijn aankoopbeleid is echt zeer beneden de maat. Bij Ajax zijn er nu ook al voorbeelden te over. Bij Vitesse.........Peters......nee Koeman is echt niet zo goed. Hij is wel eerlijk en houdt niet van voortrekken, behandelt idd alle spelers gelijk maar dat zijn geen (echte) criteria voor wat een goede trainer/coach maakt. Als hij weggaat zal ik er geen traan om laten.
Het aankoopbeleid, daar kan iedereen het over eens zijn denk ik. Gelukkig is ie daar niet meer alleen verantwoordelijk voor. Verder zie ik Vitesse nu wel heel erg diep in de shit zitten, had ie dan misschien toch wel wat uit dat elftal gehaald?

Ik erger me me eerlijk gezegd meer aan de algehele instelling van sommige spelers eigenlijk. VdV tot voor kort, maar zaterdag straalde hij eindelijk weer wat plezier uit, alsof ie blij was dat ie mocht spelen. Ook naderhand in het interview. Gretigheid. Bij Sneijder is dat gewoon verdwenen lijkt het wel. Dat het een goede voetballer is, staat buiten kijf, maar je bent nog nergens, je moet het allemaal nog waar maken. Het is echt niet zo gek om als ventje van 20 af en toe op de bank moeten zitten bij Ajax. Accepteer het, train nog harder, laat zien dat je er wel in hoort ipv verkondigen dat je er niets van begrijpt. Misschien dat je Koeman aan kunt rekenen dat hij beter met verschillende persoonlijkheden om moet gaan, iedereen gelijk is ok, maar je blijft toch met verschillende persoonlijkheden te maken hebben. Het individuele belang lijkt nu af en toe te veel op de voorgrond te treden en dat is erg jammer.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  maandag 8 maart 2004 @ 16:09:38 #269
79010 baziz
I can see clearly now...
pi_17576467
Ik vond Koeman vorig jaar al kut en die mening is niet veranderd, niet alleen tegen Milan werd er een aanvallende speler gewisseld voor een verderdiger want dit deed Ronald vaker en telkens kwamen we daardoor in de problemen. Dan maakt misschien een slippertje van Chivu het verschil, maar als ie gewoon in het zelfde systeem had blijven voetballen dan hadden we niet in de problemen gekomen al die wedstrijden.
Ik vraag me ook af wanneer Koeman het Mitea nou duidelijk gaat maken dat je ook ballen af moet geven als je met 2 man op de goal af komt, want daar irriteer ik me mateloos aan. Leuk voor die jongen dat ie een paar goals heeft gemaakt, maar beseft kennelijk niet dat het een teamsport is en is dus niet goed genoeg voor Ajax.
Life can only be understood in revese, but must be lived forwards
  maandag 8 maart 2004 @ 16:33:27 #270
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_17577143
quote:
Op maandag 8 maart 2004 14:48 schreef Ajaxno1 het volgende:
En nu is Zlatan Hose!
Nou, dat is niet te hopen!
  maandag 8 maart 2004 @ 16:34:40 #271
79010 baziz
I can see clearly now...
pi_17577183
quote:
Op maandag 8 maart 2004 16:33 schreef twi het volgende:

[..]

Nou, dat is niet te hopen!
Ha ha

Voetbalt Brutil nog wel eens?
Life can only be understood in revese, but must be lived forwards
pi_17577250
Bij dordrecht toch?

En is de vedette van de Antillen
  maandag 8 maart 2004 @ 16:37:50 #273
21878 Speed1971
Zoon van God
pi_17577284
Feit is dat de meningen nogal verschillend zijn over Koeman. Ook is het een feit dat zijn aankoppen niet goed zijn. Sterker nog ze zijn slecht. Voorbeelden te over. Ook zie ik weinig spelers echt ontwikkelen onder Koeman. Mitea is daar, zoals baziz al zei, een mooi voorbeeld van. Wat ik ook vreemd vind is dat het 4-3-3 systeem heilig is bij Koeman. Waarom niet eens wat anders proberen. Zeker als het niet loopt. Het loopt al niet lekker voor de winterstop maar eens een andere speelstijl proberen..........nee het wordt altijd afgeschoven op de spelers. Tuurlijk laten zij het afweten maar dat is niet de enige rede waarom het niet loopt. Koeman is best een aardige trainer maar ik vind hem dit seizoen zeker niet top. Hij verwacht alleen het allerbeste van zijn spelers, wij als fans ook. Maar wij als fans verwachten zeker ook het allerbeste van een trainer en daar is dit seizoen geen sprake van. Het is te vaak te laf, te vaak van alles een beetje. Ajax is dit seizoen kleurloos en dat neem ik de trainer kwalijk en niet de spelers.
  maandag 8 maart 2004 @ 16:39:02 #274
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_17577319
Trouwens, ik ben wat neutraler over Koeman geworden. Ik zie het als trainer nog wel in 'm zitten, alleen heb ik m'n twijfels bij de tactiek. Rijkaard lijkt me sowieso geen optie, dan graag Blind, van 't Schip en van Basten. Zou een mooi trio zijn die elkaar ook goed kennen. Met Blind als hoofdtrainer.

Maar voorlopig mag Koeman nog wel blijven zitten waar 'ie zit, hopelijk komt 'ie op een wat passendere (4-4-2) tactiek.
  maandag 8 maart 2004 @ 16:41:47 #275
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_17577389
Overigens kan je over de trainerskwaliteiten van Ronald Koeman beter verder praten in het aparte topic dat daar al over gaat:
[Trainer] Ronald Koeman
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')