Dat wil van Bommel ook niet, maar het zou wel een versterking zijn voor Ajax.quote:Op maandag 8 maart 2004 10:18 schreef mitt het volgende:
Lijkt me sowieso ook niet dat van Bommel zelf wil..moet ie ook niet doen denk ik want het zal niet worden geaccepteert.
toch jammer dat Koeman Witschge zo makkelijker weggooide
Onzin, Witschge was gewoon aan het einde van zijn carriere.quote:Op maandag 8 maart 2004 11:01 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Vertrek Witschge dus de zoveelste mispeer van jullie dikke vriend.
Die rol zou litmanen mooi op zich kunnen nemen maar hij is gewoon iets te vaak geblesseerd. Hopelijk geven ze hem nog wel een nieuw contract hij is een boegbeeld voor Ajaxquote:Op maandag 8 maart 2004 11:38 schreef Dylan Dog het volgende:
Iemand met wat ervaring kan gewoon erg belangrijk zijn voor een team. Dat mist Koemand, dus wil ie iemand halen.
Nou Litmanen moet gewoon stoppen. Het is zo mooi geweest.quote:Op maandag 8 maart 2004 11:46 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Die rol zou litmanen mooi op zich kunnen nemen maar hij is gewoon iets te vaak geblesseerd. Hopelijk geven ze hem nog wel een nieuw contract hij is een boegbeeld voor Ajax
Nee dus. Hij noemde Van Bommel en gaf meteen aan dat dat onhaalbaar zou zijn.quote:Op maandag 8 maart 2004 11:48 schreef BZ het volgende:
Ik denk dat Koeman meer een type Von Bommel bedoeld.
Bullshit. Iedere ploeg heeft wel eens een dip, ongeacht de trainer. Koeman heeft Ajax enorm veel goed gedaan in de laatste 2 jaar, en zal nog een hoop moois kunnen brengen. Ik snap echt niet dat er na een hele kleine periode van wat tegenvallende resultaten meteen een anti-Koeman sfeer wordt gekweekt. Triest is dat.quote:Op maandag 8 maart 2004 13:05 schreef Harry_Sack het volgende:
Die Koeman is een ramp, van RKC Waalwijk win je niet met 1-0. Toegegeven, RKC is een niet te onderschatten ploeg, maar toch.
Wat ik zo mis aan Koeman, is dat hij zo weinig besluitvaardig is, het defensieve terugspelen wat echt bij de koemanstijl past irriteert me mateloos.
Misschien een voorkeur. Van Gaal had mijn sympathie, Adriaanse ook. Koeman is gewoon te traag, dat was ie als voetballer al en nu is hij het als trainer. De club is teveel naarbinnen gericht en dat gaat ze opbreken, vrees ik.quote:Op maandag 8 maart 2004 13:12 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Bullshit. Iedere ploeg heeft wel eens een dip, ongeacht de trainer. Koeman heeft Ajax enorm veel goed gedaan in de laatste 2 jaar, en zal nog een hoop moois kunnen brengen. Ik snap echt niet dat er na een hele kleine periode van wat tegenvallende resultaten meteen een anti-Koeman sfeer wordt gekweekt. Triest is dat.
Wat dat succes betreft: we staan eerste.quote:Op maandag 8 maart 2004 13:13 schreef ChAoZ het volgende:
Succes is nou éénmaal maar 1 van de 2 wensen van de Ajax supporter. Attractief voetbal is de tweede en dat doen we al een tijdje niet meer
Klopt, en dat vind ik een beetje hypocriet want in Mei staan we wel weer allemaal op het Museumplein te juichen (of P2, whateverquote:Op maandag 8 maart 2004 13:49 schreef Dylan Dog het volgende:
Ga maar eens op de diverse Ajax-suppoirterssites kijken. Als jij drie honden en een paardenkop kan vinden die nog blij is met Koeman, ben je spekkoper.
ik ben ook nog geen tegenstander van Koeman, maar merk wel dat ik vrij sceptisch word en dat het punt van negatief tegenover hem staan rap dichterbij komt. Hij krijgt het elftal bijvoorbeeld amper meer aan het voetballenquote:Op maandag 8 maart 2004 13:42 schreef Schanulleke het volgende:
Wat dat succes betreft: we staan eerste.
Als de rust bewaard kan blijven worden we waarschijnlijk kampioen.
Door nu al die 'Koeman kan d'r niks van / Koeman moet weg praatjes' rond te gaan strooien bereik je alleen dat we straks stuurloos met lege handen staan.
Is dat wat een echte supporter wil?
Denk ik toch niet.
Als hij van die 2 middenmoters toppers maakt is hij een wereldtrainer. Dat zou Cruyff, Zagallo of Capello niet eens lukkenquote:Op maandag 8 maart 2004 13:26 schreef Chadi het volgende:
Ach zo slecht doet koeman het niet. Wat wil je dat hij gaat doen? Sambal in de reet van Grygera en Escude zodat ze de 100 meter binnen 10 seconden kunnen afleggen of zo. En Koeman kan dan wel traag zijn geweesta ls voetballer maar met zijn passes opende hij toch menig defensie .
En Hiddink ook niet naar het schijnt.quote:Op maandag 8 maart 2004 13:55 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Als hij van die 2 middenmoters toppers maakt is hij een wereldtrainer. Dat zou Cruyff, Zagallo of Capello niet eens lukken
Hiddink hoort niet in de categorie Cruyff thuis, die staat daar ergens een paar treden onder. Grygera is een aardige back, maar meer ook niet, Escudé is een matige centrale verdediger die vooral inzicht en snelheid mistquote:Op maandag 8 maart 2004 13:57 schreef Suijk het volgende:
En Hiddink ook niet naar het schijnt.
Voordat Hiddink naar eindhoven kwam, werd hij daar wel degelijk in geplaatst. De hele wereld wilde hem hebben.quote:Op maandag 8 maart 2004 14:01 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Hiddink hoort niet in de categorie Cruyff thuis, die staat daar ergens een paar treden onder. Grygera is een aardige back, maar meer ook niet, Escudé is een matige centrale verdediger die vooral inzicht en snelheid mist
Hij is een zeer goede trainer, maar geen buitencategoriequote:Op maandag 8 maart 2004 14:03 schreef Suijk het volgende:
Voordat Hiddink naar eindhoven kwam, werd hij daar wel degelijk in geplaatst. De hele wereld wilde hem hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |