abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 8 maart 2004 @ 10:55:42 #226
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_17570248
Op Von Boemel zitten we niet te wachten.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  maandag 8 maart 2004 @ 11:01:16 #227
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_17570351
quote:
Op maandag 8 maart 2004 10:18 schreef mitt het volgende:
Lijkt me sowieso ook niet dat van Bommel zelf wil..moet ie ook niet doen denk ik want het zal niet worden geaccepteert.

toch jammer dat Koeman Witschge zo makkelijker weggooide
Dat wil van Bommel ook niet, maar het zou wel een versterking zijn voor Ajax.

Vertrek Witschge dus de zoveelste mispeer van jullie dikke vriend.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  maandag 8 maart 2004 @ 11:31:39 #228
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_17570908
quote:
Op maandag 8 maart 2004 11:01 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Vertrek Witschge dus de zoveelste mispeer van jullie dikke vriend.
Onzin, Witschge was gewoon aan het einde van zijn carriere.
Waarom denk je dat hij het destijds met Co niet accepteerde en veel bombarie maakte, en n u met Koeman stilletjes vertrekt naar de amateurs? Juist, omdat hij zelf ook weet dat het mooi is geweest.
Life is what you make it.
  maandag 8 maart 2004 @ 11:38:55 #229
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_17571066
Iemand met wat ervaring kan gewoon erg belangrijk zijn voor een team. Dat mist Koemand, dus wil ie iemand halen.
Wat een vrouw!
spits!
  maandag 8 maart 2004 @ 11:46:23 #230
67174 Dos37
Come on Twente
pi_17571254
quote:
Op maandag 8 maart 2004 11:38 schreef Dylan Dog het volgende:
Iemand met wat ervaring kan gewoon erg belangrijk zijn voor een team. Dat mist Koemand, dus wil ie iemand halen.
Die rol zou litmanen mooi op zich kunnen nemen maar hij is gewoon iets te vaak geblesseerd. Hopelijk geven ze hem nog wel een nieuw contract hij is een boegbeeld voor Ajax
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  maandag 8 maart 2004 @ 11:48:13 #231
83628 BZ
aka Baza
pi_17571284
Ik denk dat Koeman meer een type Von Bommel bedoeld.
pi_17571851
quote:
Op maandag 8 maart 2004 11:46 schreef Dos37 het volgende:

[..]

Die rol zou litmanen mooi op zich kunnen nemen maar hij is gewoon iets te vaak geblesseerd. Hopelijk geven ze hem nog wel een nieuw contract hij is een boegbeeld voor Ajax
Nou Litmanen moet gewoon stoppen. Het is zo mooi geweest.
  maandag 8 maart 2004 @ 12:56:46 #234
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_17572471
quote:
Op maandag 8 maart 2004 11:48 schreef BZ het volgende:
Ik denk dat Koeman meer een type Von Bommel bedoeld.
Nee dus. Hij noemde Van Bommel en gaf meteen aan dat dat onhaalbaar zou zijn.
Wat een vrouw!
spits!
  maandag 8 maart 2004 @ 13:01:25 #235
79010 baziz
I can see clearly now...
pi_17572533
Ik heb daar idd ook iets van gehoord, op het verlanglijstje van Ajax zouden Stam, Cocu en Van Bommel staan.
Ik zal het als Ajacied never nooit niet accepteren als Van Bommel wordt aangetrokken. Ik snap niet dat die Koeman zoiets maar durft te zeggen.
Life can only be understood in revese, but must be lived forwards
  maandag 8 maart 2004 @ 13:05:01 #236
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_17572576
Die Koeman is een ramp, van RKC Waalwijk win je niet met 1-0. Toegegeven, RKC is een niet te onderschatten ploeg, maar toch.
Wat ik zo mis aan Koeman, is dat hij zo weinig besluitvaardig is, het defensieve terugspelen wat echt bij de koemanstijl past irriteert me mateloos.
Ingenieur in de ornithologische huisvesting <- Urbanus :P
Good ol' Buck : http://youtube.com/watch?v=VmxXIS2ot8w <- Fun
N.W.O : http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6o <- Pol
  maandag 8 maart 2004 @ 13:12:02 #237
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_17572665
quote:
Op maandag 8 maart 2004 13:05 schreef Harry_Sack het volgende:
Die Koeman is een ramp, van RKC Waalwijk win je niet met 1-0. Toegegeven, RKC is een niet te onderschatten ploeg, maar toch.
Wat ik zo mis aan Koeman, is dat hij zo weinig besluitvaardig is, het defensieve terugspelen wat echt bij de koemanstijl past irriteert me mateloos.
Bullshit. Iedere ploeg heeft wel eens een dip, ongeacht de trainer. Koeman heeft Ajax enorm veel goed gedaan in de laatste 2 jaar, en zal nog een hoop moois kunnen brengen. Ik snap echt niet dat er na een hele kleine periode van wat tegenvallende resultaten meteen een anti-Koeman sfeer wordt gekweekt. Triest is dat.
pi_17572699
Succes is nou éénmaal maar 1 van de 2 wensen van de Ajax supporter. Attractief voetbal is de tweede en dat doen we al een tijdje niet meer

[ Bericht 1% gewijzigd door ChAoZ op 08-03-2004 13:24:17 ]
House is a feeling. And if you don't feel it, it can't be house
Nu ook Zuid Afrika
  maandag 8 maart 2004 @ 13:14:10 #239
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_17572704
quote:
Op maandag 8 maart 2004 13:12 schreef Schanulleke het volgende:

[..]

Bullshit. Iedere ploeg heeft wel eens een dip, ongeacht de trainer. Koeman heeft Ajax enorm veel goed gedaan in de laatste 2 jaar, en zal nog een hoop moois kunnen brengen. Ik snap echt niet dat er na een hele kleine periode van wat tegenvallende resultaten meteen een anti-Koeman sfeer wordt gekweekt. Triest is dat.
Misschien een voorkeur. Van Gaal had mijn sympathie, Adriaanse ook. Koeman is gewoon te traag, dat was ie als voetballer al en nu is hij het als trainer. De club is teveel naarbinnen gericht en dat gaat ze opbreken, vrees ik.
Ingenieur in de ornithologische huisvesting <- Urbanus :P
Good ol' Buck : http://youtube.com/watch?v=VmxXIS2ot8w <- Fun
N.W.O : http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6o <- Pol
pi_17572878
Ach zo slecht doet koeman het niet. Wat wil je dat hij gaat doen? Sambal in de reet van Grygera en Escude zodat ze de 100 meter binnen 10 seconden kunnen afleggen of zo. En Koeman kan dan wel traag zijn geweesta ls voetballer maar met zijn passes opende hij toch menig defensie .
  maandag 8 maart 2004 @ 13:42:50 #241
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_17573186
quote:
Op maandag 8 maart 2004 13:13 schreef ChAoZ het volgende:
Succes is nou éénmaal maar 1 van de 2 wensen van de Ajax supporter. Attractief voetbal is de tweede en dat doen we al een tijdje niet meer
Wat dat succes betreft: we staan eerste.
Als de rust bewaard kan blijven worden we waarschijnlijk kampioen.
Door nu al die 'Koeman kan d'r niks van / Koeman moet weg praatjes' rond te gaan strooien bereik je alleen dat we straks stuurloos met lege handen staan.
Is dat wat een echte supporter wil?
Denk ik toch niet.
  maandag 8 maart 2004 @ 13:49:19 #242
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_17573306
Ga maar eens op de diverse Ajax-suppoirterssites kijken. Als jij drie honden en een paardenkop kan vinden die nog blij is met Koeman, ben je spekkoper.
Wat een vrouw!
spits!
pi_17573369
quote:
Op maandag 8 maart 2004 13:49 schreef Dylan Dog het volgende:
Ga maar eens op de diverse Ajax-suppoirterssites kijken. Als jij drie honden en een paardenkop kan vinden die nog blij is met Koeman, ben je spekkoper.
Klopt, en dat vind ik een beetje hypocriet want in Mei staan we wel weer allemaal op het Museumplein te juichen (of P2, whatever )
Dat hij zo nodig vast moet houden aan 4-3-3 vind ik naief, echter is Co er o.a. om die reden uit gegooid. Ik vind het nog te vroeg om Koeman af te rekenen. Kritiek kan hij ook hebben, want je merkt aan zijn uitspraken over bijv. de jongere spelers dat hij daarin milder is geworden.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_17573428
quote:
Op maandag 8 maart 2004 13:42 schreef Schanulleke het volgende:
Wat dat succes betreft: we staan eerste.
Als de rust bewaard kan blijven worden we waarschijnlijk kampioen.
Door nu al die 'Koeman kan d'r niks van / Koeman moet weg praatjes' rond te gaan strooien bereik je alleen dat we straks stuurloos met lege handen staan.
Is dat wat een echte supporter wil?
Denk ik toch niet.
ik ben ook nog geen tegenstander van Koeman, maar merk wel dat ik vrij sceptisch word en dat het punt van negatief tegenover hem staan rap dichterbij komt. Hij krijgt het elftal bijvoorbeeld amper meer aan het voetballen
Dit seizoen moet worden afgesloten met het kampioenschap, anders hebben we echt een seizoen weggegooid en dan moet hij in mijn ogen ook weg.
House is a feeling. And if you don't feel it, it can't be house
Nu ook Zuid Afrika
pi_17573429
och jongens toch...
Nog geen jaar geleden zouden we met Koeman de EC 1 gaan winnen, weten we nog? En nu kan die er helemaal niets meer van? pffff
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_17573463
quote:
Op maandag 8 maart 2004 13:26 schreef Chadi het volgende:
Ach zo slecht doet koeman het niet. Wat wil je dat hij gaat doen? Sambal in de reet van Grygera en Escude zodat ze de 100 meter binnen 10 seconden kunnen afleggen of zo. En Koeman kan dan wel traag zijn geweesta ls voetballer maar met zijn passes opende hij toch menig defensie .
Als hij van die 2 middenmoters toppers maakt is hij een wereldtrainer. Dat zou Cruyff, Zagallo of Capello niet eens lukken
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_17573493
quote:
Op maandag 8 maart 2004 13:55 schreef Tony_Montana67 het volgende:

[..]

Als hij van die 2 middenmoters toppers maakt is hij een wereldtrainer. Dat zou Cruyff, Zagallo of Capello niet eens lukken
En Hiddink ook niet naar het schijnt.
Klik dan als je durft
pi_17573573
quote:
Op maandag 8 maart 2004 13:57 schreef Suijk het volgende:

En Hiddink ook niet naar het schijnt.
Hiddink hoort niet in de categorie Cruyff thuis, die staat daar ergens een paar treden onder. Grygera is een aardige back, maar meer ook niet, Escudé is een matige centrale verdediger die vooral inzicht en snelheid mist
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_17573597
quote:
Op maandag 8 maart 2004 14:01 schreef Tony_Montana67 het volgende:

[..]

Hiddink hoort niet in de categorie Cruyff thuis, die staat daar ergens een paar treden onder. Grygera is een aardige back, maar meer ook niet, Escudé is een matige centrale verdediger die vooral inzicht en snelheid mist
Voordat Hiddink naar eindhoven kwam, werd hij daar wel degelijk in geplaatst. De hele wereld wilde hem hebben.

Over Grygera en Escudé kan ik helaas (nog) niet met je in discussie gaan...
Klik dan als je durft
pi_17573648
quote:
Op maandag 8 maart 2004 14:03 schreef Suijk het volgende:

Voordat Hiddink naar eindhoven kwam, werd hij daar wel degelijk in geplaatst. De hele wereld wilde hem hebben.
Hij is een zeer goede trainer, maar geen buitencategorie
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')