7200 RPMquote:Op woensdag 3 maart 2004 20:40 schreef AlwinBc het volgende:
hoeveel rpm is die hdd ?
Het liefst heb ik dat je het op komt halen, ik woon in Baarn dus ik weet niet of dat te doen is.quote:Op donderdag 4 maart 2004 11:44 schreef GraPghaST het volgende:
¤10,- geboden (voor de set dan natuurlijk) Omgeving Aalsmeer / Noordwijk
Eemnes ligt praktisch tegen baarn aan (alleen de Nijhof zit ertussenquote:Op donderdag 4 maart 2004 12:01 schreef marhil het volgende:
ben geintresseerd (ligt baarn in de buurt van eemnes?)
Mooi mail me maar op br_u_tus@GeenSpamhotmail.com als je wilt, dan kunnen we een tijd afspreken.quote:Op donderdag 4 maart 2004 13:15 schreef marhil het volgende:
OK, ik ben maandag in eemnes voor mijn werk
Sorry ik heb erg weinig tijd ivm werk enz om dat te regelen.quote:Op maandag 8 maart 2004 16:55 schreef saban het volgende:
Verzenden doe je niet aan ? En als ik 8eur op je bank rekening stort ?
Ik begrijp het, eigelijk had ik m wel gewilt.quote:Op maandag 8 maart 2004 17:02 schreef Brutus2k het volgende:
[..]
Sorry ik heb erg weinig tijd ivm werk enz om dat te regelen.
Waar kom jij vandaan en wanneer kan je het op komen halen?? mail me maarquote:Op donderdag 11 maart 2004 16:07 schreef schvvmert het volgende:
Ik wil het wel ophalen om eens wat met Scsi te gaan doen.
Kijk dat veranderd natuurlijk de zaak ff kijken hoe duur het verzenden is want dat komt er nog bij. contact me ff op mijn email als je wiltquote:Op donderdag 11 maart 2004 17:06 schreef steve-a17 het volgende:
ik bied 5 euro voor de scsi kaart alleen als je wil versturen tenminste
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |