Ja, aan de linkse partijen, waar je al voor racist en nazi wordt uitgemaakt als je kritisch bent over de islam.quote:Op woensdag 3 maart 2004 18:38 schreef Sidekick het volgende:
Je vergeet iets te zeggen over de kwab epilepsie-aandoening van Mohammed.
En de VVD jezelf toe-eigenen en geen andere meningen van "partijgenoten" dulden; het doet me ergens aan denken.
Lord_Vetinari maakte me uit voor racist, omdat ik zei dat de westerse cultuur beter is dan de islamitische.quote:Op woensdag 3 maart 2004 18:45 schreef Sidekick het volgende:
Ok, en met die opmerking heb je jezelf voor de zoveelste keer belachelijk gemaakt.
Nee, ik heb je een cultuurracist genoemd. En je noemde de westerse cultuur niet alleen 'beter' maar ook 'humaner' en nog wat van die zaken. En niet alleen beter dan de islamitische maar beter dan alle andere culturen. Je sloot nog net niet af met 'Sieg Heil', maar voor de rest vertoonde je post verbluffend veel overeenkomst met de uitingen van een zekere Oostenrijks/Duitse heer van enkele decennia geleden.quote:Op woensdag 3 maart 2004 18:48 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Lord_Vetinari maakte me uit voor racist, omdat ik zei dat de westerse cultuur beter is dan de islamitische.
Goed stuk. Veel beter valt het niet te verwoorden. Ik zal het woord maar niet noemen wat ik van die mensen vind.quote:Op woensdag 3 maart 2004 18:34 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Dit topic gaat niet over allochtone Nederlanders, maar over niet-moslims die het koste wat kost opnemen voor moslims. Het wel of niet moslim-zijn heeft niets te maken met je nationaliteit of de vraag of je wel of niet allochtoon bent, dus er is geen reden om dit topic te sluiten.
Hebben jullie ook zo'n hekel aan atheisten en christenen, die het per se op moeten nemen voor moslims? Of het nu gaat om die zogenaamde "profeet" vd moslims, de moordende, analfabete en Mohammed die als 50-jarige een 9-jarig meisje had gepakt, of over islamitische gebruiken (die zij normaal vinden), of over de islamitische cultuur (die niet minder is dan de westerse, volgens deze cultuurrelativisten), altijd nemen ze het weer op voor de islam. De homohaat onder moslims moet normaal zijn, maar o wee als je wat zegt over dat geloof, dan zijn de rapen gaar.
En het ergste is dat deze mensen ook bij de VVD zitten, de partij waar ik mijn toevlucht heb gezocht, omdat er bij de linkse partijen bijna alleen maar islamofielen zitten. Liberalen moeten toch kunnen weten dat de islam het grootste gevaar is voor de westerse normen en waarden? Maar nee hoor, ze zijn verblind door het beeld dat de Nederlandse politiek en de moslims vd islam ze voorhouden..
LOL , dat heeft toch nix met racisme te maken da's gewoon verwaandheidquote:Op woensdag 3 maart 2004 18:48 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Lord_Vetinari maakte me uit voor racist, omdat ik zei dat de westerse cultuur beter is dan de islamitische.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |