abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17485256
Dit topic gaat niet over allochtone Nederlanders, maar over niet-moslims die het koste wat kost opnemen voor moslims. Het wel of niet moslim-zijn heeft niets te maken met je nationaliteit of de vraag of je wel of niet allochtoon bent, dus er is geen reden om dit topic te sluiten.

Hebben jullie ook zo'n hekel aan atheisten en christenen, die het per se op moeten nemen voor moslims? Of het nu gaat om die zogenaamde "profeet" vd moslims, de moordende, analfabete en Mohammed die als 50-jarige een 9-jarig meisje had gepakt, of over islamitische gebruiken (die zij normaal vinden), of over de islamitische cultuur (die niet minder is dan de westerse, volgens deze cultuurrelativisten), altijd nemen ze het weer op voor de islam. De homohaat onder moslims moet normaal zijn, maar o wee als je wat zegt over dat geloof, dan zijn de rapen gaar.

En het ergste is dat deze mensen ook bij de VVD zitten, de partij waar ik mijn toevlucht heb gezocht, omdat er bij de linkse partijen bijna alleen maar islamofielen zitten. Liberalen moeten toch kunnen weten dat de islam het grootste gevaar is voor de westerse normen en waarden? Maar nee hoor, ze zijn verblind door het beeld dat de Nederlandse politiek en de moslims vd islam ze voorhouden.

.
Op zaterdag 5 maart 2005 19:55
Moet je je voorstellen dat zo'n beetje een kwart van de criminelen 'Jezus' zou heten. Werkelijk een schande voor je religie :D.
  woensdag 3 maart 2004 @ 18:38:31 #2
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_17485314
Je vergeet iets te zeggen over de kwab epilepsie-aandoening van Mohammed.

En de VVD jezelf toe-eigenen en geen andere meningen van "partijgenoten" dulden; het doet me ergens aan denken.
Oh ja: islamistische dictoriale regimes.

Goed bezig Herman.

[ Bericht 2% gewijzigd door Sidekick op 03-03-2004 18:44:13 (PI) ]
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_17485395
quote:
Op woensdag 3 maart 2004 18:38 schreef Sidekick het volgende:
Je vergeet iets te zeggen over de kwab epilepsie-aandoening van Mohammed.

En de VVD jezelf toe-eigenen en geen andere meningen van "partijgenoten" dulden; het doet me ergens aan denken.
Ja, aan de linkse partijen, waar je al voor racist en nazi wordt uitgemaakt als je kritisch bent over de islam.
Moet je je voorstellen dat zo'n beetje een kwart van de criminelen 'Jezus' zou heten. Werkelijk een schande voor je religie :D.
  woensdag 3 maart 2004 @ 18:45:16 #4
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_17485449
Ok, en met die opmerking heb je jezelf voor de zoveelste keer belachelijk gemaakt.

Schopje ONZ?
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
  woensdag 3 maart 2004 @ 18:45:21 #5
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_17485450
Is dit onderwerp nou onderhand niet al genoeg afgekloven
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_17485490
quote:
Op woensdag 3 maart 2004 18:45 schreef Sidekick het volgende:
Ok, en met die opmerking heb je jezelf voor de zoveelste keer belachelijk gemaakt.
Lord_Vetinari maakte me uit voor racist, omdat ik zei dat de westerse cultuur beter is dan de islamitische.
  woensdag 3 maart 2004 @ 18:51:27 #7
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_17485541
quote:
Op woensdag 3 maart 2004 18:48 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:

[..]

Lord_Vetinari maakte me uit voor racist, omdat ik zei dat de westerse cultuur beter is dan de islamitische.
Nee, ik heb je een cultuurracist genoemd. En je noemde de westerse cultuur niet alleen 'beter' maar ook 'humaner' en nog wat van die zaken. En niet alleen beter dan de islamitische maar beter dan alle andere culturen. Je sloot nog net niet af met 'Sieg Heil', maar voor de rest vertoonde je post verbluffend veel overeenkomst met de uitingen van een zekere Oostenrijks/Duitse heer van enkele decennia geleden.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  † In Memoriam † woensdag 3 maart 2004 @ 18:51:32 #8
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_17485544
quote:
Op woensdag 3 maart 2004 18:34 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Dit topic gaat niet over allochtone Nederlanders, maar over niet-moslims die het koste wat kost opnemen voor moslims. Het wel of niet moslim-zijn heeft niets te maken met je nationaliteit of de vraag of je wel of niet allochtoon bent, dus er is geen reden om dit topic te sluiten.

Hebben jullie ook zo'n hekel aan atheisten en christenen, die het per se op moeten nemen voor moslims? Of het nu gaat om die zogenaamde "profeet" vd moslims, de moordende, analfabete en Mohammed die als 50-jarige een 9-jarig meisje had gepakt, of over islamitische gebruiken (die zij normaal vinden), of over de islamitische cultuur (die niet minder is dan de westerse, volgens deze cultuurrelativisten), altijd nemen ze het weer op voor de islam. De homohaat onder moslims moet normaal zijn, maar o wee als je wat zegt over dat geloof, dan zijn de rapen gaar.

En het ergste is dat deze mensen ook bij de VVD zitten, de partij waar ik mijn toevlucht heb gezocht, omdat er bij de linkse partijen bijna alleen maar islamofielen zitten. Liberalen moeten toch kunnen weten dat de islam het grootste gevaar is voor de westerse normen en waarden? Maar nee hoor, ze zijn verblind door het beeld dat de Nederlandse politiek en de moslims vd islam ze voorhouden.

.
Goed stuk. Veel beter valt het niet te verwoorden. Ik zal het woord maar niet noemen wat ik van die mensen vind.
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
  woensdag 3 maart 2004 @ 18:52:01 #9
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_17485547
quote:
Op woensdag 3 maart 2004 18:48 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:

[..]

LOL , dat heeft toch nix met racisme te maken da's gewoon verwaandheid
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  Admin woensdag 3 maart 2004 @ 18:54:01 #10
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_17485572
Ja, doei, vecht lekker verder per mail.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')