haha ja tuuurlijk.. fok! vond die 50 miljoen hits per maand die de servers hetal zo moeilijk maken zeker niet genoeg.. lolquote:U (dan wel een van uw gebruikers) heeft de foto’s op uw website gepubliceerd met het kennelijke doel hogere bezoekersaantallen voor uw website te verkrijgen.
quote:Op woensdag 3 maart 2004 18:53 schreef Duiveltja het volgende:
Sue me
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Volkomenkut.com heeft ze denk ik nog welquote:Op woensdag 3 maart 2004 18:42 schreef MrFl0ppY het volgende:
haha wie heeft er links naar die foto (op een andere site ofzo).. kan me nie voorstellen dat die ooit mooi is geweest
Idd, nu krijg je dat alle weblogs ze gaan publiceren.quote:Op woensdag 3 maart 2004 19:01 schreef Isabeau het volgende:
Hahahaha!! Gaat ze RTL Boulevard nou ook aanklagen?
Waarom hebben dit soort bekende nederlanders nou nog niet door dat websites aanklagen alleen maar tot meer ellende (lees: de foto's op tv voor iedereen te zien) leidt.
Het heeft wel geholpen, het forum had net een record aantal bezoekersquote:Op woensdag 3 maart 2004 19:01 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
haha ja tuuurlijk.. fok! vond die 50 miljoen hits per maand die de servers hetal zo moeilijk maken zeker niet genoeg.. lol
Jepquote:Op woensdag 3 maart 2004 19:00 schreef pekel het volgende:
Funmaster, heb je het opgenomen?.
Dat is een Psycho smilie..quote:Op woensdag 3 maart 2004 19:01 schreef miendobbelsteen het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ja deze opschudding zorgt wel voor meer bezoekers.. maar de fotos zelf? nopequote:Op woensdag 3 maart 2004 19:04 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Het heeft wel geholpen, het forum had net een record aantal bezoekers
quote:Op woensdag 3 maart 2004 19:04 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Het heeft wel geholpen, het forum had net een record aantal bezoekers
Foto's kan je vinden op volkomenkut.comquote:Op woensdag 3 maart 2004 19:07 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
ja deze opschudding zorgt wel voor meer bezoekers.. maar de fotos zelf? nope
altijd zo grappig he.. van die mensen die gaan lopen mierenneuken over iets en daardoor wordt het alleen maar erger..
Voor mij is het een slappe lach smiliequote:Op woensdag 3 maart 2004 19:07 schreef UndergroundWorldWide het volgende:
[..]
Dat is een Psycho smilie..
IT!.
Thanks!quote:Op woensdag 3 maart 2004 19:06 schreef funmaster het volgende:
[..]
Jep![]()
Al 44% is geupload
Wilde het net vragen, merci.quote:Op woensdag 3 maart 2004 18:59 schreef tong80 het volgende:
Vanavond om kwart voor twaalf in de herhaling.
LoL kijkt daar echt iemand naar?quote:Op woensdag 3 maart 2004 19:12 schreef pekel het volgende:
Zometeen shownieuws op SBS6..
Ja, zal ik doenquote:Op woensdag 3 maart 2004 19:11 schreef pekel het volgende:
[..]
Thanks!.
Post je zo de link ff?
Alstu...quote:Op woensdag 3 maart 2004 19:12 schreef miendobbelsteen het volgende:
Wie heeft die foto's dan gepost hier op Fok?
Wordt Fok dan aangeklaagd of die user die ze heeft gepost?
het is een emotionele smilequote:Op woensdag 3 maart 2004 19:10 schreef miendobbelsteen het volgende:
[..]
Voor mij is het een slappe lach smilie![]()
![]()
Lekker belangrijkquote:Op woensdag 3 maart 2004 19:15 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
het is een emotionele smile
http://images.fok.nl/s/emo.gif
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |