abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 3 maart 2004 @ 18:21:42 #1
14672 Marc_mga
Cherry Blossom Girl
pi_17485060

Dit zijn dus twee posters van Tori Amos (bron: http://www.allposters.com) die ik graag wilde bestellen. Laat nou het lot besloten hebben dat er in heel Nederland geen enkele fatsoenlijke winkel of online shopsite is die deze of andere goeie posters van deze wereldartiest heeft! Ik heb één site gevonden over een winkel in Amsterdam die hele donkere, lelijke posters van haar verkocht voor een belachelijk dure prijs, daarom probeer ik het langs deze weg! Weet iemand waar je posters van Tori Amos kan kopen in Nederland??

Sites waar niks op staat:

• Expo.nl
  • Large.nl
  • Ebay.nl
  • Bol.com
  • postersale.nl

En nog enkele andere postersites die ik gauw weggeklikt heb...

Alvast bedankt!

ps: als dit berichtje onverhoopt terecht is gekomen in het verkeerde forum dan mijn excuses en gaarne een schopje de goeie richting in
  •   woensdag 3 maart 2004 @ 18:57:33 #2
    14187 Amos
    Sweet child in me, heaaaaal
    pi_17485624
    Ik heb de bovenste op mijn kamer hangen. Ik heb ik gekocht toen tori in Nederland was afgelopen jaar.
    Misschien moet je eens kijken op tour-sites.
    Happiness is a warm gun
      woensdag 3 maart 2004 @ 19:00:09 #3
    14672 Marc_mga
    Cherry Blossom Girl
    pi_17485665
    quote:
    Op woensdag 3 maart 2004 18:57 schreef Amos het volgende:
    Ik heb de bovenste op mijn kamer hangen. Ik heb ik gekocht toen tori in Nederland was afgelopen jaar.
    Misschien moet je eens kijken op tour-sites.
    Klopt, dat zei Ang3l ook al maar ik geloof niet dat Tori heel binnekort weer naar Europa komt en op de officiële site kan je alleen die poster kopen (niet andere leuke) met dus alleen een creditcard en hoge verzendkosten.

[ Bericht 0% gewijzigd door Marc_mga op 03-03-2004 20:14:09 ]
      donderdag 4 maart 2004 @ 05:27:39 #4
    70081 Lkw
    ²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
    pi_17489442
    Kun je niet een paar posters hiervandaan (laten) uitprinten? Zeker als je het láát doen, kan het vast heel mooi worden. En keus zat

Ik vind deze wel mooi

Stop the world, I want to get out.
      dinsdag 9 maart 2004 @ 00:07:25 #5
    14672 Marc_mga
    Cherry Blossom Girl
    pi_17589292
    quote:
    Op donderdag 4 maart 2004 05:27 schreef Lkw het volgende:
    Kun je niet een paar posters hiervandaan (laten) uitprinten? Zeker als je het láát doen, kan het vast heel mooi worden. En keus zat

Ik vind deze wel mooi

[afbeelding]
    Inderdaad een mooi plaatje!!!

Maar waar kan je dan posters laten maken? Er zijn genoeg sites die posters aanbieden maar deze zijn dan voor een bedrijf en moet je in grote getale laten maken, ik wil maar één poster !
      dinsdag 9 maart 2004 @ 21:33:12 #6
    70081 Lkw
    ²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
    pi_17608405
    Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar ik vond net > deze site < via Google. Ziet er wel aannemelijk uit, moet ik zeggen...
    Er staat op de site ook een telefoonnummer + mailadres, dus je kunt ze altijd eerst even bellen voordat je eventueel met ze in zee gaat.

Wie weet lukt het, ben benieuwd!
    Stop the world, I want to get out.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')