quote:Op woensdag 3 maart 2004 17:11 schreef Kemania het volgende:
*meldt
Hoezo, vind je haar leuk?quote:Op donderdag 4 maart 2004 01:05 schreef SCH het volgende:
Geld zat bij Fok, dat gehuil altijd
Nee, maar ze had wel gelijk.quote:Op donderdag 4 maart 2004 01:07 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Hoezo, vind je haar leuk?
Voor de wet misschien wel; maar voor ons gerechtigheidsgevoel natuurlijk niet.quote:Op donderdag 4 maart 2004 01:08 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, maar ze had wel gelijk.
Zo het een echte link persoon betaamt, enkel profiteren!quote:Op donderdag 4 maart 2004 01:05 schreef SCH het volgende:
Geld zat bij Fok, dat gehuil altijd
Nee beetje sneu dat mensen zo'n slecht zakeninstinct hebbenquote:Op donderdag 4 maart 2004 01:14 schreef Davitamon het volgende:
[..]
Zo het een echte link persoon betaamt, enkel profiteren!
Waarom zou je die foto's in godesnaam willen hebben ? (tenzij je last hebt van constipatie natuurlijk, dan is het logischquote:Op woensdag 3 maart 2004 21:07 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Het is toch achterlijk dat je mensen kunt sue-en omdat jij toevallig ooit in je jonge jaren
in je blote tieten hebt geposeerd?
Mensen gaan er dan juist een grotere issue van maken.
Wie mailt me trouwens ff die foto's?
Ik stel voor dat we haar platspuiten. Inclusief botox in haar hartstreek.quote:Op donderdag 4 maart 2004 01:30 schreef mistermaniac het volgende:
die vuile botoxslet moet gewoon simpelweg optiefen en de aanklachtjes laten vallen.
* Libris laat er eentje staanquote:Op woensdag 3 maart 2004 19:22 schreef Badharing het volgende:
Badharing wil het komende weekend ook wel drie pilsjes laten staan om 5 Euro bij te kunnen dragen![]()
lijkt me een strak plan, misschien nog met een beetje DDT mixen, heb hier nog wel wat staan.quote:Op donderdag 4 maart 2004 01:32 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we haar platspuiten. Inclusief botox in haar hartstreek.
De bekende Bush trucquote:Op donderdag 4 maart 2004 01:38 schreef CrashOne het volgende:
Als iedereen nou een link naar fok.nl op zijn site zet met als omschrijving jerney kaagman, komt fok bij het zoeken naar jerney kaagman bij google op 1.
Zo dus:
Jerney Kaagman
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |