Dus haar manager is bereid met jouw het bed te delen. Wat doe je.quote:Op woensdag 3 maart 2004 17:15 schreef Lucille het volgende:
Ik steun hem in natura.
berijd is met ee-iequote:Op woensdag 3 maart 2004 17:35 schreef Megumi het volgende:
[..]
Dus haar manager is berijd met jouw het bed te delen. Wat doe je.![]()
Boeit me niet. Ben geen neerlandicus.quote:Op woensdag 3 maart 2004 17:39 schreef Bjoro het volgende:
[..]
berijd is met ee-ie
jouw is zonder wee
suc6
Er werd wel speciaal een topic voor haar geopend in B&H.quote:Op woensdag 3 maart 2004 17:24 schreef Skv het volgende:
Laat Jerney mooi optyfen met haar gezeur.
Ik vraag me nog steeds af welke Fok!ker er nou blij is geworden van haar foto's
Dat was mijn zinquote:Op woensdag 3 maart 2004 17:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik steun zijn hond wel.
Het spook heeft Fok! aangeklaagd omdat er foto's van haar in een oud topic te zien zijn geweest...quote:Op woensdag 3 maart 2004 17:56 schreef pand3mon het volgende:
waar gaat dit over als ik vragen mag ? wil wel weten wat ik steunis er een link ofzo naar iets ?
Hoppa! En de boete is hierbij verhoogd!quote:Op woensdag 3 maart 2004 17:46 schreef Disorder het volgende:
Jerney is een hoer olé, olé! Jerney is een hoer olé, olé! Jerney is een hoer, Jerney is een hoer, Jerney is een hoer olé, olé! (x 20)
Ik had begrepen dat ze dát juist niet meer kon.quote:Op woensdag 3 maart 2004 17:59 schreef Juweel het volgende:
, maar ben wel benieuwd waarom Jerney moet lachen om de roddelbladen die haar van Botoxerij beschuldigen
geheeeeeel offtopicquote:Op woensdag 3 maart 2004 18:55 schreef flugeltje het volgende:
ik doe mee!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |